Elke maandag middag zou voor mij het beste uitkomen, want ik werk in de horeca. Ben in het weekend dus alleen s'nachts online.
Sorry maar gister avond deed mn pc raar Gamertag: Besman NL Team: FC Barcelona en ik was eerder dan al die nieuwe bitches
Die oefenwedstrijd is toch een mooie maatstaaf om te kijken wie wel geschikt is en wie niet? Speel je niet op tijd, dan vergal je op een gegeven moment de competitie (natuurlijk kan het een keertje voorkomen). Maar als je je oefenwedtrijd al niet speelt (10 wedstrijden, 20 mensen) dan zegt dat een hoop. Over mijn moderatorschap: Ik wil wel wat meer duidelijkheid e.d. Het is nu allemaal nog vaag. Dioxic, maak even een account aan voor "pes competitie" waar alle bevoegden gebruik van kunnen maken.
Ja, welke wedstrijd moest ik nou vervangen en is het niet verstandig de deadline uit te stellen naar volgende week aangezien er veel nieuwe nog bij zijn gekomen ?
Nickname: Joost GT: Joostnl1337 Team: Villareal kan ik deze veranderen in Nickname: Joost GT: Joostnl1337 Team: Internazionale alvast bedankt
Ik weet niet wat Dioxic van plan is Als het aan mij ligt komt er even een duidelijke startpost met de te spelen wedstrijden, ingeschreven spelers, standen, uitslagen etc. Die moet dan up-to-date gehouden worden door een x-aantal mensen. Maar Dioxic moet maar even kijken hoe hij het verder wil regelen We zullen zien wat hij precies van plan is.
Heb mijn wedstrijd niet gespeeld, maar heb ook geen tijd gehad. Daarnaast had ik vandaag pas op het forum gekeken, heel het weekend weggeweest. Heb mijn tegenstander nog een bericht gestuurd of we hem vandaag zouden spelen, heb alleen niks terug gehad. Misschien handig om ook een pm aan iedereen te versturen met daarin de deadline en tegenstander van de komende week
Morgen heb ik echt de hele dag de tijd om eindelijk die wedstrijd te spelen. Druk weekend gehad met een kameraad die hier was uit Barcelona en gister hele dag Feyenoord. Voortaan misschien wat eerder aankondigen.
Ik vind het allemaal ineens ingewikkeld worden, heb een preofwerkweek en kan niet alles updaten. Is er geen mogelijkheid dat iemand anders de startpost kan editen
Nee, als maker van het topic, kun je alleen zelf de eerste post wijzigen, of dit kan door een mod of een admin doen.
Maak gewoon een XBW account sluit dit topic, en maak een nieuwe met dat account (wat al wel eerder is genoemd) Dan kan het sneller worden geupdate, omdat meer mensen het doen. En kunnen we sneller met de CL beginnen *)
Moet nog wachten op een PM van Dioxic voor nieuwe tegenstander, zodat ik nog kan meedoen. Maarja heb nog geduld!
Wacht anders gewoon even af Dioxic zit atm (net als mij overigens) in een tentamenweek. Als dat voorbij is komt er een nieuw topic met regels. Ik stel dan ook voor om met een makkelijk toernooi (knock-out ofzo) te beginnen. Niet met allemaal ingewikkelde constructies e.d.