Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    de intertoys bij ons verkoopt wel eens vaker de games een paar daagjes eerder \o/ als dat nu ook het geval is dan ga ik pochen }:]
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    De intertoys bij ons verkocht sommige games ook een paar daagjes eerder! Maar helaas heb ik hem al bij FRS gekocht :mad: Dus ik wacht wel totdat ik die heb!! En hopelijk op 17 nov anders trip ik...
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk krijgt de zaak waar ik m besteld heeft ook 17 november :p, nou, ik denk het dus wel, want vroeg laatst naar de lijst, en daar stond op dat die 17november binnen zou krijgen, soms krijgt die zaak m ook wel dagje eerder ^.^hopelijk is dit weer zo het geval, hopelijk krijgen ze binnekort al even tony hawk 8 binnen... kan niet w88 op die 2 games
     
  4. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zijn profesionele sites die je de lol van het spel niet willen ontnemen... wat je ook kan doen om helemaal veilig te zitten is alleen de conclusie lezen aan het eind...

    Ik ga wel voor de hele reviews... ze gaan in op graphics, sound, AI en dat soort zaken, niet te inhoudelijk op storyline..
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel altijd bij Dimplus en ben er niet bang voor...ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad...Dimplus always delivers :);)
     
  6. dannynima

    dannynima Guest

    JaJA je leest het goed, ik heb GEARS OF WAR!!! en dit is geen grap
     
  7. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zien dan geloven, zet maar een foto neer met jou zelf erop en het spel dat jij speelt ;)
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat hang je hier dan nog rond? :emo:
     
  9. dannynima

    dannynima Guest

    Wat hang je hier dan nog rond?

    heb net heel de tijd gespeeld en meot nu slapen :eek: , spel is gewoon te gruwelijk 8) 8) 8) 8) 8)

    morgen kunnen jullie als jullie willen vragen stellen, truste
     
  10. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan ik je live account dan niet zien want dat zou het bewijs zijn of je hem hebt. want dan staat hij tussen je games :+. Maar die kan ik dus niet zien :+
     
  11. dannynima

    dannynima Guest

    Kga geen foto maken omdat jij mij niet gelooft :lol: wat een NOOB.
    Als ik zeg datk Gears of War heb dan hebk die, en of jij het gelooft dat is jouw probleem, voor de mensen die info willen vraag maar morgen ga nu pitte.trusteeee
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Haha, jij bent grappig :thumbs: Ik denk dat je nog slaapt want je zit nog in dromenland :):

    Wel makkelijk dat je je gamertag op "private" hebt gezet :thumbs:
     
  13. dannynima

    dannynima Guest

    ben al ongeveer 4dagen niet op LIVE nee het is geen gemodde 360, heb wat probleempjes met de router.

    /Mod Je kan ook gewoon zeggen dat hij verandert is, bij deze krijg je dus een OW. -Conquistador
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2006
  14. dannynima

    dannynima Guest

    pipo , ga maar lekker rukken op die GOW nieuws,
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Je gaat me niet vertellen dat je als eerste persoon in Nederland deze game speelt en je er dan niets over schrijft behalve 3 keer te herhalen dat je gaat pitten (terwijl je dat niet doet want je vind het belangrijker om op ons te reageren dan iets over de game te zeggen).

    Ga slapen joh, je hebt je rust hard nodig :x

    Edit: Niet zo'n grote mond mannetje, je krediet dat je dacht te hebben is nu meteen verspeeld _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  16. dannynima

    dannynima Guest

    kga nu echt slapen, en geloof me gears of war ligt naast mn kussen.
    Morgen veel info

    TRUSTEEEEEEEEEEH
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Drie dingen:

    1. Post editten i.p.v. dubbelposten aub
    2. Grote bakkes houden tegen mede members.
    3. Weer zo'n raar verhaal....Eerst mag MS je ip-adres e.d niet weten en nu dit....
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Dannynima - Post maar de DVD met Box set - Anders wordt de OW omgezet naar perma ban(binnen 4 dagen). Aan dit soort opschepperij hebben we niets en verperst de sfeer in het forum. Tevens heb je weinig respect tegen over andere kortom je haantjes gedrag bevalt me niet. Bewijs het maar of post gewoon niets.

    Je router komt niet meer online (problemen met de router), maar je kan wel hier posten? Beetje vaag allemaal :eek:

    Tevens wil ik je wel helpen om je router weer online te krijgen :) ... je kan je vraag in deze thread posten.. Ik heb ook het mac adres van je Xbox 360 nodig. Dan kan ik aan ms vragen om te kijken of ze ook het probleem kunnen vinden.
     
  19. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen info(naja wil ik wel) maar ik heb liever een foto waar het bewijs opstaat dat je de game hebt*)

    Eerst zien dan geloven:thumbs:
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou dannynima weten dat Gears of War niet alleen dat 'spel' is waar je lucifers langs de muur moet strijken?

    Trouwens, dat GoW eerder uit gaat komen hier in NL lijkt me sterk, maar we zullen zien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina