Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    baal er wel van dat het zo makkelijk is, top player krijg je teveel ruimte en professioneel kan je computer amper scoren, als ze nou op marketplace 6 sterretjes zouden zetten met een combinatie hiervan zou dat ook wel beter zijn.
    online is het niveau nou ook niet bepaald hoog zonder veel moeite te doen sta ik al in de rond de 1000 terwijl ik niet echt tactieken hanteer. gewoon combineren, dribbelen en scoren.
     
  2. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    of je ben gewoon heel erg goed :) ik heb al moeite op amateur \o/
     
  3. wustlich

    wustlich Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    na vele vervloekingen ben ik er volgens mij ongeveer achter: Je moet met je looppassen uitkomen (net als in het echt, want dan hel je ook met je lichaam over de bal anders schiet je over) , dus als je voet tijdens het rennen bij de bal in de buurt komt, moet je schieten! veel succes \o/
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kan je computer amper scoren of kun je tegen de computer amper scoren?

    Ik krijg als ik met de betere clubs speel toch echt wel vaak tegendoelpunten op Professional. Top Player heb ik nog niet geprobeerd.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Yep, zo is het. Ik heb dat eerder op een andere manier gezegd, namelijk dat je timing goed moet zijn. Mogelijk is jouw uitleg duidelijker. Kijk trouwens niet gek op als je alsnog misschiet met een man in je rug. Ik heb al een paar keer een vuurpijl geproduceerd als ik werkelijk een opsodemieter in mijn rug kreeg, zonder dat er voor werd gefloten, terwijl mijn mannetje voorover in het gras rolde :)

    Trouwens, wat die herhalingen betreft; je kan ze weliswaar niet uitzetten, maar als je een paar keer op <start> drukt ben je 'm ook kwijt...
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Al kontakt met de fabrikant van je router gehad, Nick?
     
  8. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin het steeds beter door te krijgen, is echt een topspel. Maar speel eigenlijk helemaal niet offline. Online vind ik echt veel leuker.
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    *) Nee nog niet Han
    Zal vamidag even bellen :)
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb ook al geantwoord op zijn vragen, in zijn topic. Gewoon even de leverancier van je router bellen en anders iemand toegang geven tot jouw router. Die moet vanaf een ieder zijn werkplek te bereiken zijn (mits je het IP-adres van de router doorgeeft). In dat geval kan iemand de settings bekijken en aanpassen (ik wil het best doen, maar kan niet garanderen wanneer ik er tijd voor heb).

    Je ouders zijn m.i. wel een beetje overprotected. Een gezonde pc heb je toch echt voor 99% in eigen hand. Maargoed, al die IT-nitwits denken nu eenmaal dat ze het beter weten en denken het nodig te vinden om 10 firewalls te installeren en ook de firewall van de router nog ff aan te moeten zetten.

    Kneuzen... Maarja...

    Ik las namelijk dat je ouders naast de firewall op je router, ook nog eens McAffee geinstalleerd hebben. Of het één, of het ander! Als je dan toch een virusscanner/firewall installeert, doe dan aub geen McAffee of Norton :mad:

    Neem een iets minder bekende, want ze zijn tegenwoordig slim genoeg om juist trojans te schrijven die bepaalde functies van die twee pakketten uitschakelen. Zijn overall de meest gebruikte pakketten v.w.b. virus- en internetbescherming.

    Zelf heb ik geen firewall nodig, maar ik weet dan ook wat ik doe op het net vol gevaren....
     
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    ff gechecked maar op prof won ik met het standaard feyenoord elftal met 4-0 van barca.. lukt me niet zo makkelijk op top player.. ben het er dus niet mee eens :p charisteas 3x lol
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vraag me af hoe jij het spel speelt. Of al je schoten gaan er gewoon in of je hebt de Feyenoordspelers allemaal een ranking van dik boven de 90% gezet, of je bent gewoon erg goed.

    Ik won met Ajax op Professional met 3-1 van Feyenoord (eigenlijk 3-0, maar eigen doelpunt van Stekelenburg). Tegen Barcelona zal ik dat ZEKER niet halen.
     
  13. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet.. heb het gevoeld dat de comp gewoon vaak hetzelfde doet en ik daarop ingespeeld ben. Tegen redelijke spelers online heb ik absoluut erg veel moeite. Zo doet de comp er vaak die hoge diepte pass waar ik in het begin moeite mee had maar nu erg makkelijk onderschep.



    En 2e potje op pro won ik slechts met 2-1 liverpool - inter milan. Dus was ook een erg gelukkige pot met feyenoord-barca.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik begin ook steeds beter door te hebben wanneer ik wel of niet kan/moet happen, dat soort dingen. Maar de kleinste foutjes worden vaak nog afgestraft.
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Wel cool gisteren. In de 7e minuut moest de keeper van de tegenpartij (computer) met rood van het veld af. Hij werd vervangen door een reservekeeper en een veldspeler moest er dus eveneens vanaf!
    Had ik nog niet meegemaakt in een voetbalspel tegen de computer!
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind de corners trouwens wel vervelend. zit nu met feyenoord in de d1 league maar elke corner tegen me word gekopt door de tegenstander. bijna nooit word hij in 1 keer weg gekopt door mijn eigen spelers. ook vind ik dat spelers nog steeds niet goed lopen. als ik met mijn linker middenvelder richting mijn linker spits loop verwacht ik dat hij de diepte in gaat maar dat gebeurt niet soms loop ik gewoon tegen hem aan en ben ik de bal kwijt. als laatste - punt vind ik de slidings van de computer in mijn team. als ik op A druk besluit hij soms gewoon een sliding te maken en heb ik weer een penalty tegen.
     
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    timing timing timing
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Met PES kan nog veel meer hoor ;) Dit is met PES5 al een aantal keer bij mij gebeurd. Ik vind het vet dat je tegenstander in PES6 tijd gaat rekken als ze met een goal verschil voorstaan. Dan lopen ze naar je cornervlag en schermen ze de bal af.

    Ook gaaf dat de tegenstander uitschiet als een speler van hen geblesseerd op de grond ligt en dat je gefluit hoort als je de bal vervolgens niet terugspeelt. Of scoren uit buitenspelpositie, waarna de goal afgekeurd wordt door de scheidsrechter. Allemaal van dat soort dingen die het spel gewoon net dat extraatje geven!

    Heb je de looprichtingen aangepast, ik heb daar niet echt last van. Verdedigend ook niet. Heb je je verdediging ingesteld op Aggresive? Of op Normal? Ik zorg ook wel eens voor druk op de aanvaller, maar zodra het mannetje dan in de buurt is schakel ik naar hem over. Ik heb er echt nog nooit problemen mee gehad.

    Aanvallend gezien dus ook niet, maargoed. Bij mij lopen de spelers wel aardig mee al zeg ik het zelf.

    Corners moet je gewoon zelf wegkoppen, door met je mannetje bij de eerste paal te gaan staan en vervolgens in te lopen op de bal. Wel goed timen, dan kop je hem 8 van de 10 keer weg. De twee andere keer moet je hopen dat de CPU hem over of naastkopt.
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Zag trouwens ook de keeper aan de lat slingeren na een kopbal uit een corner die overging. Had ik volgens mij ook nog niet eerder gezien.
     
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    ja dat heb k ook paar keer gehad.. echt geinig\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina