Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de auto's rijden beter dan in de demo en er zijn er zoveel dat je gewoon de auto kiest die jij het lekkerst vindt rijden.

    Forza 2 komt pas in het eerste kwartaal van 2007.
     
  2. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van het spel. maar hoe kan je je wagens een andere kleur geven en ze tunen? ik ben nog geen enkele garage tegengekomen.
     
  3. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel simpel, bij het spel zat als het goed is een map waarop je kunt zien waar welke dealer / tuner enz zit. Heb hje deze map niet bij het spel gekregen dan moet je is rond gaan rijden onderin de map. Daar zitten de meeste voor het overspuiten moet je de expert rank hebben die je weer krijgt door ik meen 225 achievements points te halen. Oja die spuiter zit dichtbij die krater rechtonderin op je map :thumbs:
     
  4. Denis87

    Denis87 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    eey ik heb een vraagje...
    Ik krijg soms een berichtje/envelope (in singleplayer) als ik een race win alleen weet ik niet hoe ik die kan lezen?
    En oja, Je kan het zeker niet op km/h zetten ofwel?
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kan het wel op km/h zetten in options. Die blauwe enveloppen lees je in je huis op info news klikken
     
  6. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien gaat het voor sommige mensen niet om de beste auto te hebben en de beste te zijn maar gewoon om eens lekker te cruisen met de nieuwe RUF bijvoorbeeld. :) Als je test drive koopt om direct de beste A-klasse te hebben en de rest als nutteloos in je garage aanschouwt vind ik dat je je 65 euro beter aan iets anders had besteed..
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik wil die RUF (porsche) wel ff proberen.. :)
     
  8. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Well said!!

    Ik wil bijvoorbeeld dolgraag met die Golf R32 scheuren!! (als is ie lang niet de snelste)
     
  9. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke verstandelijk gehandicapte koe heeft bij atari verzonnen dat ze maar ff die driving balk bij een time challenge proppen.. bij zo'n trutje vervoeren ok, en bij die delivery begrijp ik ook nog wel.. maar jezus.. gvd 8 minuten aan tijd weer verneukt omdat er zo'n kut penalty bijkomt omdat ik toevallig ff met me bumpertje wat gras pak.. shit zeg
     
  10. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    het is vervelend maar wel een beetje realiteit, in het echie blijft dat blonde fotomodelletje (mocht je die ooit in je auto krijgen) ook niet in je autotje zitten als je steeds tegen ander verkeer op knalt of steeds bij de bochten in de berm rijd.

    en bij die races is het niet meer dan normaal vind ik. bij echte races krijg je ook strafpunten/seconden als je afsnijd of paaltjes meepakt :+
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    wow...
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh dat is toch juist goed... Des te sneller je dr eentje hebt uitgetrokken.
    Anyway dat ding presteert als een gek, en aangezien hij messcherp stuurt levert de Caterham de beste combi van handling en snelheid:) :) :) .
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor wéér posten maar ik heb nog een paar vraagjes:

    1: Is de spelwereld van TDU groter dan die van GTA San Andreas?
    2: Is de spelwereld van TDU groter dan die van
    Need For Speed Most Wanted?
    3: Is de spelwereld van TDU groter dan die van Need For Speed Carbon?

    answers please:D
     
  14. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke wagen hebben jullie die Tour of the Island geraced? Met die Saleen valt echt niet te rijden, die achterkant breekt echt te vaak uit.. of valt ie nog ergens te tunen?
     
  15. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0

    ja allemaal denk ik, t is in iedergeval grooooooooooot :)
     
  16. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet er ong een uur over om heel het eiland rond te rijden met een pokkesnelheid... dus ik weet wel zeker dat het groter is dan die alle 3 :p Iig zeker dan die van beide NFS
     
  17. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff zit ik net een half uur in die Tour of the Island race.. tegenstanders zo'n 9 mile achter me.. hangt me xbox, das al de tweede keer, verdomme :mad:
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand of dit spel beter is dan NFS Carbon (leuker ,besturing enzovoorts)

    ben niet een hardcore racer en is dit dan wat voor mij?
     
  19. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou moet je me niet afspiegelen als een lompe boer die alleen met klasse A rijd,
    Ik heb in elke klasse race's gedaan, en vond dat ook erg fet
    Ik rijd in de auto die ik fet vind in die klasse en niet welke er het snelst is

    Alleen Besturing in Testdrive is niet zodanig dat het echt tof is om met een Ruf te rijden,

    Wat ik bedoelde is dat ik geen zin heb om 5euro te betalen om een keer met een ruf te rijden ingame, zo fet is dat nou ook weer niet
     
  20. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Groter dan alle 3 bij elkaar als je t mij vraagt!! (aan totale asfaltlengte)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina