Video Marketplace: downloadbare Film's / TV series

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 7 nov 2006.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    *Kwijlt mee, ik heb geen credit card dus ik moet nog wel door de kou om van die gare kitje tehalen van 2100 punten :eek:.

Maar zeker een leuke aanvulling op Live

2. Redtigerxx

Redtigerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is idd dol en de idiale oplossing als jij geen hd-speler wilt gaan aanschaffen

3. Ferryvh

Ferryvh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een video waar alles wordt uitgelegd!:)
    Ik vind het zeker een goede zet van MS. Nu hoef ik niet persee een hd-dvd speler te kopen of blueray.

http://www.gamevideos.com/video/id/7329

Weet iemand of wij deze update ook kunnen downloaden? ik heb wel een Amerikaanse acount aangemaakt tijd geleden maar of ik die update dan ook binnenkrijg?:confused:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hey nooit over nagedacht!! Als die films een beetje up-to-date zijn heb je geen hd-dvd meer nodig!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt alleen een HD DVD nodig als je de HD films op HD DVD vaker wilt zien dan 1x ;)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En eigenlijk wil ik dat ook bijna nooit. Sinds de komst van dvd is het verzamelen van films behoorlijk populair geworden en ook ik heb er zeker 50,-
    echter als ik nou zie hoeveel ik er werkelijk nog een keer kijk...... geen enkele

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is illegaal? Iedere Amerikaan kan de laatste aflevering van Lost via een bepaalde site bekijken. Ik download hetzelfde bestand via torrent, omdat ik nou eenmaal geen Amerikaanse provider heb. En zo met veel meer series. Ik heb werkelijk geen flauw idee of dat illegaal is.

Maar goed, platenmaatschappijen en filmstudios hebben jarenlang belachelijk misbruik gemaakt van de consument door de prijzen systematisch hoog te houden. Dus ik heb niet echt een schuldgevoel als ik een mp3tje binnen haal. Zeker niet als ik zojuist MTV cribs heb gekeken.

Wat mij vooral bij marketplace steekt, is dat alles een prijs heeft. Er zijn nooit eens voordeeltjes voor Gold Members, nooit wordt er iets afgeprijst, en ook nu weer, er zit een limiet aan waar je niet op zit te wachten. En als er al iets gratis is, dan is het slechts ter promotie van een film of evenement. Erg jammer. Ik betaal 60 euro per jaar aan gold, waarom moet ik dan gaan betalen voor een aflevering van CSI?

8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je het had over films die bij ons nog in de bios moeten komen, maar dan al te downen zijn vanaf allerlei lugubere sites. Wat jij doet is volgens mij niets mis mee.

Tja, die 60 euri is voor de service Xbox Live Gold, niet voor de content. Zoals je ook kijk- en luistergeld betaalt en vervolgens bij de videotheek alsnog moet betalen voor films. Ok, dat voorbeeld gaat een beetje mank, want bij kijk- en luistergeld betaal je ook voor de content, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.

Wij houden een serverpark in de lucht om zo lagvrij mogelijk te gamen, je hebt een universele friendslist (Wat de PS3 wederom niet heeft, ofwel elke game een aparte friendlist en als een friend dus een ander spel speelt is hij voor jou onzichtbaar), videochat, messaging van en naar PC's, etc. etc., maar bovendien verbeteren en vernieuwen wij de service elk half jaar en komen er zaken als video marketplace beschikbaar. Die 60 Euri begint nog niet eens met het dekken van de kosten die wij maken. Xbox Live op zichzelf is verliesgevend voor Microsoft. Daarom zijn zowel Nintendo als Sony erg aarzelend geweest en nog steeds als het gaat om online gaming, er is nog geen winstgevend business model voor en de opstart investeringen zijn enorm (wij hebben vooraf enkele miljarden in Xbox Live gepompt). Tot op heden had Sony enkel Internet ondersteuning en geen Internet service. Lekker makkelijk om dat gratis aan te bieden. Hoe meer service ze gaan bieden, hoe lastiger het voor ze wordt om het gratis te houden.

Door premium content, ofwel content waar je voor moet betalen, verwachten wij dat het winstgevend wordt. Maar als we alles gratis zouden aanbieden, dan werden de verliezen alleen maar groter, want wij moeten uiteraard voor alle content royalties afstaan, of andersom men geeft ons een fee voor het feit dat we het aanbieden, maar het leeuwendeel gaat naar de eigenaar van de content, bijvoorbeeld Universal Studios.

9. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    MrX, duidelijke uitleg!

Mag ik vragen wat jouw functie bij MS is?

10. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
  11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Toch wel intressant om dit soort dingen te lezen..

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de prijzen zijn best duur, maar wel acceptabel als je een HD-TV heb. als dat niet zo is kun je nog steeds beter naar de videotheek gaan

je link werk niet..

Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed voorlopig dus alleen voor de VS... Kan MrX bevestigen dat dit met een Amerikaanse Xbox Live account wel gewoon hier werkt?

14. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    klopt mijn excuses :eek: is aangepast en werkt wel nu :9

15. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm wel vet zo die video marketplace.. alleen denk ik niet dat ik veel ervan zal kopen
    south park kan je bijvoorbeeld ook gratis op internet bekijken, en datr hoeft voor mij echt niet in HD hoor..

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan me niet voorstellen dat je vast zit aan een regio-codering......

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dat eerste, ik begrijp wat je bedoel, het probleem voor mij als consument is dat ik maar blijf betalen. Om op Live te gamen betaal ik voor een abbonement. Ik vind het niet meer dan normaal dat je als abbonement houder ook wel eens een korting mag verwachten zoals bij ieder ander abbo, klantenkaart of iets dergelijks.

Je somt wat functies op van de Xbox 360, maar die zijn allemaal (behalve live zelf) ook met silver te gebruiken. De kosten die Microsoft moet maken doet me eerlijk gezegd ook weinig, wat heb ik er als consument aan? Het enige wat ik zie, is dat er steeds meer opties komen om mijn geld uit te geven op Xbox Marketplace, en nooit eens iets gratis, terwijl ik er al zoveel aan uit geef.

Eerlijk gezegd maakt het me weinig uit wat Sony allemaal niet doet, ik heb geen PS3, ik heb een Xbox 360. Die hele Sony vs Microsoft oorlog kan me gestolen worden. Wie zegt dat 1 van de 2 het goed doet?

Overigens, de limiet die aan die gedownloade films en series hangt, er is bijna niemand die 2x voor content gaat betalen, dus waarom een limiet? Alleen maar omdat ze bang zijn dat je je Live account aan een ander 360 koppelt? Ik vind het onzin en vind het consumentje pesten.
    Sterker nog, stel dat voor Goldmembers een hoop dingen op marketplace voor de helft van de prijs zou zijn, dan had ik ongetwijfeld al meer aan euro's uitgeven op Marketplace dan dat nu het geval is.

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel mogelijk, zo is een Japanse Demo (Love Football) niet te spelen op een PAL 360.

19. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
  20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina