Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm zojuist bij play-asia.com besteld.
    De game is regio vrij.
    Ben nu voor 37 euro incl. verzenden klaar :). Heb 'm dan niet nu meteen, maar volgende week. Dat maakt me niet uit. Vermaak me nu goed met PES 6 en NFS: Carbon.

2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    omg meen je dit seriues of maak je een grapje als dit ook al niet meer mag wat dan nog wel.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lees de aankondiging: klik.
    Daarnaast was het altijd al verboden om over illegale meuk te posten op het forum.

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen het spel eerder hebben (2-5 dagen) dan de release dat vind ik geen illigale praktijken. Release is in deze snelle tijd alleen een indicatie.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is wel een illegale praktijk als het een kopie is, daarom hebben we ook aangegeven om een foto te posten. Tja, en als je een legale kopie hebt, dan kun je makkelijk een foto posten.

6. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. De gast op de vorige pagina had mazzel. Bart Smit mag de game pas vanaf
    donderdag 9 november verkopen. De filialen hebben de game al wel, ik heb er twee gebeld
    en ze gaven dat ook aan, maaaaaaaarrrrr, ze mogen hem dus nog niet in de
    schappen leggen.

7. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok nou kan ik wel flauw gaan doen over geen camera enz... maar persoonlijk vind ik het een beetje overdreven. Maar jullie regels!

Al iemand meer nieuws over beschikbaarheid COD 3, ik wacht wel even tot van het weekend kom net uit de "FREE" met NFS:C.

8. Daizze

Daizze i pity you ...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb hem ook net besteld bij Play-Asia samen met SC: DA die helaas op back-order stond. Zal wel een tijdje duren dan voor ze samen binnen zijn maar ach ik vermaak me nog wel :)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    beetje off: hou er rekening mee dat je pakket hierdoor groter en duurder wordt. De kans op afrekenen met de douane wordt hierdoor dus een stuk groter.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even voor de goede orde, illegale praktijken mochten nooit worden besproken op het forum. Deze regel is er altijd al geweest, alleen hebben we vandaag een oude regel opnieuw ingevoerd. Ten tijde van de Xbox was deze ook al van kracht.

De afgelopen dagen zien wij meerdere berichten van een aantal mensen die claimen Gears of War al te hebben. Dat kan via het import kanaal of door middel van downloaden. Het laatste is niet toegestaan om hier te bespreken/verkondigen. Wij kunnen niet controleren of iemand het origineel in zijn/haar bezit heeft of een illegaal verkregen kopie. Vroeger hadden wij de regel: "Post een foto van het doosje met inhoud". Als je hem dan toch origineel hebt, en al zoveel eerder dan de officiele release, pats er dan mee. :thumbs:

Ons forum is zo goed als schoon van illegale meuk, en dat willen we ook graag zo houden. Dat vinden onze sponsors ook erg prettig.

Ontopic:

Net de tutorial en de eerste missie afgerond! Grafisch is het echt stukken beter dan CoD 2, maar dat is een ieder wel duidelijk inmiddels ;) Er zitten veel meer effecten in zoals heat hazing, depth of field bij het precies richten, kortom echt een vooruitgang! Vergeleken met CoD 2 gebeurt er veel meer op het scherm, en dat alles met een stabiele framerate!

De besturing is zo goed als hetzelfde, al heb ik wel de indruk dat het draaien met het rechter knuppeltje trager gaat dan in deel 2. Melee aanvallen zijn ook leuk uitgewerkt. Ik loop een huisje binnen, word ik aangevallen door een Duitser. Door de linker en rechter trekker om de beurt in te drukken kan je hem van je af krijgen. Op X geef je hem een dreun en op B maak je hem af. :D

Ook het geluid klinkt een stuk beter. Vooral explosies en vliegtuigen die over razen klinken erg mooi!

Ik ben er tevreden over! Naar mijn mening beter dan CoD 2. Al heb ik pas twee missies gedaan. :+

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie hem al heeft (gespeeld), wat zijn de grote verschillen met CoD2? Graphics buiten beschouwing gelaten.

Edit
    Arjan had nog niet gepost :p

Maar goed, buiten de grafische vooruitgang (die imho nogal logisch is), zijn er nog spectaculaire veranderingen? Van wat ik hoor is het allemaal nogal karig...

Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  12. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Een ding begrijp ik dus niet helemaal:Cod 2 is nog geen eens een jaar oud.Hoe kunnen ze dan binnen een jaar met een vervolg op de proppen komen?Dan kan dit nieuwe deeltje toch nooit spectaculair zijn?
    Ikzelf heb Cod 2 nooit gehad, dus ik heb wel interesse in Cod 3.

13. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry het is niet mijn bedoeling om over illigale praktijken te praten. Wilde mensen alleen kleine insight geven hoe de game daadwerkelijk is.
    Mijn excuses zal er niet meer over praten.

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Hehe, mja ik heb pas twee missies gedaan, dus heel veel kan ik er nog niet over zeggen. :) Maar van wat ik tot nu toe heb gezien is het qua gameplay grotendeels hetzelfde als CoD2. Op die melee aanvallen na dan. Het grootste verschil zit hem volgens mij in de graphics en special effects. Maar goed, ik heb pas twee missies gedaan. De framerate is ook hoger en stabieler dan CoD2. Geluidseffecten vind ik ook mooier/beter.

Verder ben ik niet zo'n goede recencist, ben ook maar forum crew :+

15. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou ie morgen misschien al in de bus zitten??

heb m besteld bij gcshop.nl op 27 september

16. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je checken op de website met behulp van je ordernummer.

17. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netff bij dynabite besteld :)

18. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Net ff bij de lokale gameboer besteld :9

19. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt ELKE gameshop / kinderwinkel hier in amersfoort gebeld. Er is er niet 1 die m al heb. Allemaal misschien donderdag, zeker vrijdag. Kan wel janken

20. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt van bart smit deze heeft vamiddag rond 3 uur een interne mailing gehad en het spel uit de schappen te halen , omdat ze anders een boete krijgen voor de te vroege verkoop. Dus pech

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina