Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik kon wel lachen toen ik net las dat de AI in GT4 beter is in PGR :+
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Tja, in beide games rijden ze een aan een touwtje, en negeren ze je compleet. Alleen is de AI in GT4 een heel stuk sneller en rijden ze ook strakkere lijnen. Alleen maakt het bij PGR3 niet zo uit omdat dat toch een online game is, en GT4 alleen offline te spelen is.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ze rijden in strakkere lijnen omdat ze op rails zitten man, dat was voor mij echt een dikke tegenvaller. Maar ach, tis maar waar je voorkeuren liggen :)
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan echt niet wachten tot dit spel uit komt, hopelijk met een nog betere grafische kwaliteit dan deel 3, meer auto's en betere gameplay. Laat de eerste gameplay filmpjes maar komen ! Gelukkig hebben we nog need for speed carbon en straks forza motorsport 2 om onze honger een beetje te stillen ;)
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oeh ja, ik denk persoonlijk zelf dat het nog wel een tijdje kan duren (2007) dat weer wat beeld materiaal kunnen verwachtten. Maar hopen kan altijd natuurlijk, het zal me benieuwen hoe deze game er uit komt tezien en hoeveel steden erin komen. Er zitten iig teveel fouten in PGR3 die er allemaal uit kunnen gehaald worden....
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zal natuurlijk vást wel keer gezegd zijn.. maar is het niet raar dat op elk PGR hoesje/filmpje een Ferarri komt?:{
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha humor, mij nog nooit opgevallen maar je hebt idd gelijk. In de PGR4 trailer zat ook een ferarri :eek:
     
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Kvind het maar matig :'-( kwil een dikke Lamborghini erop. Het was eerst F50, Enzo, F430, en nou een.. weet ik niet :p
     
  9. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    699 Fiorano als ik 't niet mis heb
     
  10. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien betaalt Ferarri ze? :9
    Of ze vinden het natuurlijk mooie autos, Ik geef ze helemaal gelijk ;)
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Kan ook, maar kheb toch liever een mooie Lamborghini erop:)
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Kan niet wachten op PGR 4 zeg :)
     
  13. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een foto-finish met een Lamborghini en een ferarri :eek: *)
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    die in de trailer is een 599GTB geloof ik.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja!

    met natuurlijk de lambo die als eerst over de streep gaat

    :+

    Vraag me af welke steden er deze keer in komen. Londen is nou al 3x geweest, dat ken ik zo'n beetje wel. Zou mooi zijn als Amsterdam of Rotterdam erin kwam. Met 250 over de grachten scheuren :emo:
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  16. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond San Fransisco uit deel 1 echt geweldig met die hoogte verschillen!

    ik zou graag deze wel terug willen zien:

    - San Fransisco
    - Brussel
    - Shanghai
    - Berlijn
    - Rome

    Misschien als echt racetrack nu ook een uitbreiding naar hét stratencircuit van de wereld: Monaco. Daar wil ik wel een scheuren met een lekkere race bak. Lekker krap maar toch dat ronkende rauwe geluid van een goede Ferrari F430 / 699 Fiorano / Enzo :9
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Rome idd, extra leuk als je er zelf bent geweest.
    Parijs lijkt me daarom ook wel lache.
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De enige 2 steden waar ik echt plezier aan beleefde waren dan toch wel Florence en Barcelona. Dit komt vooral door de zeer kleine straten.
    Moskou daarentegen vond ik bijvoorbeeld niks doordat er in principe wel 8 auto's naast elkaar konden rijden.
    Daarom mag van mij het circuit van Monte Carlo er wel een keer in zoals iemand anders hiervoor al aangaf:)
    Deeltje 3 vond ik iets tegenvallen, met name door de steden en het gemak waarmee het spel uit te spelen was.
    Als ze zich nu meer gaan baseren op deel 2 gaat het helemaal goed komen:+
     
  19. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    De kwaliteit van deel 2 was goed alleen sommige dingen waren gewoon echt te moeilijk. Een goed voorbeeld daarvan waren de Conechallenges. Die waren soms echt niet te doen op platinum, PGR3 was daarin veel beter.

    Echter opzich opteer ik ook wel voor een stijl ala GT. Dit omdat je dan echt moet racen en dan weer door verkopen en zo de gameplay oprekt naar 500 uur :) Enige probleem is dan dat je de "GT-telling" krijgt van auto's:

    Alfa 1.1
    Alfa 1.2
    Alfa 1.2 SE
    Alfa 1.3

    En dat noemen als 4 auto's, sorry maar dat zijn er maar 1 met een verschillende inhoud :p Kortom langere gameplay, meer steden en meer tracks en ach doe dan ook maar meer auto's :p

    Ik mis in PGR3 nogsteeds een van de belangrijkste auto's van het afgelopen moment: de Bugatti Veyron, maar schijnbaar mist niemand die want ik hoor er niemand over?
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Over dat laatste ben ik het met je eens, de steden in PGR3 vielen tegen. Las Vegas vind ik geweldig, Tokyo is ook wel leuk. Maar NY, hell no, vol gassen en kijken wie de snelste auto heeft en dan meteen weer vol op de rem voor de eerste bochten die na de bruggen komen. Een keer beuken en je ligt eruit.|:- Daarnaast was London gewoonweg saai.
    Barcelona en Florence waren fantastisch, precies wat jij zegt, door die nauwe straatjes. :cool: Daarnaast vond ik Edinburgh ook te gek. Moskau trouwens ook, hoewel de wegen wel erg breed waren, vond ik de opbouw heel fijn.
    Ik zou dan in PGR4 ook graag weer meer Europese steden zien, omdat die simpelweg mooier zijn. :+ Door Rome racen met HDR-lightning. :cool: Alleen de gedachte al...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina