Ik heb m net even gespeeld, tot nu toe vind ik Most Wanted veel beter. De graphics lijken slechter, en het lijkt er op dat het altijd nacht is? Het leuke aan Most Wanted was dat het eindelijk niet meer alleen in donkere steden was, dat is hier dus weer weggehaald. De muziek valt ook tegen, maarja ik heb het pas een uurtje gespeeld dus misschien overdrijf ik...
Blijft toch altijd een kwestie van eigen smaak. Wat de één beter vind, vind de ander slechter. Ik heb wel een nare bug gehad. Bij de eerste boss race loopt hij tijdens het filmpje vast. Later kreeg ik de melding dat de savegame corrupt zou zijn. Dus pindakaas opnieuw beginnen. De autosavefunctie laat ik nu uit, ik hoop dat dat scheelt.
bij dit soort spellen gaat het alleen om het pimpen en alleen daarvoor ga ik geen spel kopen. Mijn visie: raceplezier is 0.0 maar tunen ziet er wel goed uit.
ik heb net ff de demo gedownload. kan hem opstarten en dan start mn pc op nieuw op iemand een idee waar dit aan ligt? heb een pc van 3.2 ghz dus tis geen oud barrel. video kaart is een geforce 6600GT dus ook geen bagger dingetje. snap dr echt geen ene reet van
Ik heb hem net ook gespeeld , maar hij valt mij ook zwaar tegen. Messchien moet ik nog even een stukje door spelen . :{
de demo? ze zeggen dat de demo niet te vergelijken valt met het hele spel... demo is slechter namelijk... moet je maar eens wat posts terug lezen...
Nog nooit vastgelopen bij mij! Wat me wel opvalt is dat ik nog geen één keer een race opnieuw heb moeten doen, en dat ik nu na een paar uurtjes al meer dan de helft van dat teritory heb
mijn xbox is overleden...RIP.... Daarom liep hij vast.. Ik heb een afspraak gemaakt met de microsoftboys voor rituele begraving of wederopstanding. Dat laat ik maar aan hun over...... Nu moet ik met mijn ps2 spelen..GRUWEL.....
zeker weten een gruwel: ik wil hem ook kopen mar ik vindt hem nog iets te duur. als ie iets goedkoper is dan koop ikn hem zker. is mooi spel.
ik ga em niet halen want ik vond most wanted heel erg tegenvallen het was echt een veelste makkelijk spel
Most Wanted vond en vind ik geniaal eigenlijk. Lekker dom racen, lekkere feeling, leuke graphics en de perfecte mix voor een arcade racer: Het tunen uit de underground serie (ookal voelde dit beperkter aan dan in deze series) en de politie van de Hot Pursuit game. Prachtig, speel het nog steeds erg graag.
Als je most wanted te makkelijk vond vind je carbo helemaal een eitje. Binnen een paar uurtjes zit je over de 50%
Heb hem afgelopen dinsdag gehaald en gisteren heb ik de credits voorbij zien komen.. misschien per dag 1 uurtje gespeeld..