Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Of je post / PM'd een foto met de game, doosje boekje, de hele rataplan, of je krijgt per direct een OW.
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Offtopic wat is OW??

    ontopic ik heb gelezen dat er Online Lag zou zijn, weet iemand of dat dat waar is??
    dat zou het 3de spel zijn, die ik wil en aan online lag lijdt :mad:
     
  3. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ken jij de nieuwsgroepen niet ( binaries).
    Hij staat al a.b.boneless om te downloaden.

    Zelf heb ik daar geen behoefte aan, maar het kan wel.:b: :b: :b:
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is een spel toch een stuk minder leuk? je hebt ze dan allemaal voor het oprapen. lijkt me niks. =(
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Officiele Waarschuwing

    Het lijkt me sterk dat nu al bekend is of het spel online lag gaat hebben..
     
  6. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij, hij is al te downen. Wegens nieuw beleid zal ik de link hier niet droppen. Maar heb m nu voor me op t scherm. (niet dat ik t zelf doe, ik gebruik nieuwsgroepen alleen voor films en software en mijn kriebeldoos360 is nog orgineel. En firmware is ook al gehacked jah)
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de afgelopen pagina's dan al aardig wat OW'en voor een OW langs zien komen... :+
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan je nu al vertellen dat je OOIT wel eens LAG zult ervaren bij Gears Of Wars wanneer je deze online speelt :)!
    Echter zou het inderdaad een beetje vreemd zijn, als het nu al bekend is dat dit met regelmaat is.

    Zoals bij een uittrap van de keeper bij PES6...
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @Algemeen,

    Laten we sowieso alles wat met het flashen van firmware en het downloaden van games maar achterwege laten en ontopic gaan over Gears of War. :)
     
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij toch sterk... Ik heb net gebeld naar MM heerlen maar die zeggen dat hij pas volgende week rond de 17de komt...
     
  11. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeker in NL, morgen denk ik hem te krijgen \o/ :D 8)

    Ofwel hij werkt bij een logistieke partner en heeft stiekum van de voorraad gesnoept.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja tuurlijk, maar ik denk dat de ene die de vraag stelde bedoelde of er standaard lag in zou zitten.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Iek :eek: Mazzelaar :cool:
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0

    kunnen wij hem dan ook eerder krijgen? :eek:
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Wrijf het er maar in :'-(
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie al in nederland is dan ga ik morgen toch maar even kijken bij onze intertoys ;)

    als ie er nog niet ligt dan zoek ik de baas persoonlijk op en dan.. dan... vraag ik wanneer hij er komt te liggen. (hij woont een straat bij ons vandaan. letterlijk een halve steenworp)
     
  17. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daarom werken we juist met streetdates en vind ik het zo vervelend als winkels die streetdate schenden.

    Als consument is dat vast moelijk te begrijpen, maar wij redden het domweg niet om 1200 winkels in 1 dag te bevoorraden en op die ene dag dan ook nog allemaal 's ochtends om 9 uur.

    Probleem is, er is een eerste winkel en er is een laatste winkel. Die eerste winkel heeft een oneerlijk concurrentie voordeel tov de laatste en met alle logistieke belemmeringen zitten er zo 3 a 4 werkdagen tussen die eerste en die laatste winkel. En elk van die winkels kan daar zelf niets aan doen, die zitten gewoon te wachten op hun zending.

    Om nou iedereen evenveel kans te geven om zijn spullen te verkopen, vragen we aan iedereen om de streetdate te respecteren en te wachten op 17 november. Bovendien is onze marketing afgestemd op een bepaalde datum en dag.

    Het is dan heel vervelend als er dan toch winkels eerder verkopen. Winkel X loopt dan te verkopen en winkel Y daarnaast wacht nog op zijn voorraad en ziet al zijn klanten afzeggen en naar winkel X lopen.

    Kortom streetdates hebben een logistieke (en marketing) functie, hoe enthousiast iedereen ook is voor een game. Wat mij betreft moet iedereen dus netjes geduld hebben tot vrijdag 17 november en dan massaal naar de winkels gaan en alles leegkopen. }:] :) ;)


    PS Trouwens wat een onwijs hoge cijfers krijgt GoW. Wat ben ik blij dat iedereen nu begint te beseffen dat ik de afgelopen weken totaal niet heb overdreven. Als je dit speelt, vraag je je af waarom je ooit een ander spel mooi vond.
     
  18. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    De Media Markt hier in Heerlen had Saints Row ook een week voor de release die overal bekend was. En wat helemaal mooi was...hij koste maar 49 euro's! Het is wel jammer dat ze maar bar weinig C.E's en L.E's hebben liggen, als ze er al zijn. Ik heb het dan over games in het algemeen. Hopelijk hebben ze de C.E van GoW wel liggen, zoniet...dan zal ik hem ergens moeten bestellen.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat zou je zelf nou doen als je geen paul was en je gow vandaag al bij een of andere winkel zag liggen?
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat als winkels die datum wel schenden? zijn ze dan strafbaar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina