[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deathraiser

    Deathraiser Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is net een paar uurtjes geleden opgehaald dus tot nu toe kan ik nog niet klagen :)
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de **** hebben jullie MS aan de lijn gekregen dan?

    Ik probeer het zo vaak, en of het nummer is bezet (dat zou helemaal niet moeten kunnen :confused: ), of ik wacht een uur lang en krijg nog niemand, of het is niet beschikbaar...

    Heel irritant, balle Microsoft...

    Iemand tips...
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ga voor de Engelse helpdesk of zet je telefoon op de speaker (als je die hebt) en ga ondertussen iets anders doen tot je iemand aan de lijn krijgt.
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tip, als je binnen 5 minuten niemand aan de lijn krijgt, ophangen en een andere keer proberen. Schijnt dat het vroeg (om 9 uur) minder druk is, nog nooit geprobeerd, ik kan zelf rond die tijd niet bellen.
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    ENGELSE HELPDESK KIEZEN!!!!!

    Hoe vaak moet dat nog gezegd worden :confused: =( :confused:
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar daar kan ik niet goed genoeg engels voor :9
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat is er mis dan?
    kapotte controller? of heb je je 360 ook achter je controller aan gegooid (dat zou wel die 4 gaten verklaren 8))
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Nederlandse helpdesk krijg je al 9 van de 10 keer een persoon met een spraakgebrek, ik ben benieuwd hoe dat is bij de Engelstalige.
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je november 2005 bedoelt?:+
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nee ik had met PGR3 zo'n PGR100 console gewonnen, en die ging kapot aan de bekende 3 rode lampjes.

    Ik ben wel benieuwd hoe ze mijn console willen registreren, er staat op de achterkant geen eens zo'n code op :9
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar er zijn er wel 100 gemaakt, en op iedere console staat hoeveelste die persoon is geworden. Dat is dan toch een soort van unieke code (bv. 39/100) O-)
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik heb nr 99 :cool:

    Ben wel benieuwd wat ik terug krijg. Die PGR100 console is meer dan het dubbele waard, dan een normale witte 360. Een vergoeiding erbij dan ofzo mocht het niet lukken? Weet iemand dit?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja maak een thread op bizarreonline.net. Daar is allis iemand geweest met hetzelfde probleem een tijdje terug. Weet het antwoord niet meer zo want had me er toen niet echt in verdiept.

    Maar anders ruk je dat gare ijzeren plaatje eraf, daar onder moet wel een code staan 8)
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als de Xbox 360 helpdesk niet werkt of niet snel opneemt. Bel dan de Xbox 1 lijn. Het kan voorkomen dat je dan niet geholpen wordt, nog een keer bellen in dat geval:+.

    Dat is niet helemaal waar. De Xbox 1 kent ook 2 jaar garantie. Ze zullen dat wel hebben doorgevoerd.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  15. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn xbox is nu ook kapot, 3 kwadranten rood. Heb de servicelijn gebeld maar hun netwerk ligt eruit ofzo dus konden ze niet veel voor me doen en moet ik vanavond weer terug bellen. Heb ik daar 20 minuten voor gewacht :mad: maar hij moet dus gerepareerd worden. Ben ik mn xbox dus een tijdje kwijt net nu CoD 3 en GoW komen. Beetje jammer
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ik ben nu helemaal lijp aan het worden. Zie al van die GoW schedels voor me enzo :+. Die maximale 15 dagen, dat zijn toch niet toevallig werkdagen hè:p?

    Bel de mobiele lijn (020 nummer, zie xbox.nl) die werkt vrijwel altijd. Kies vervolgens voor de Engelse desk of de Xbox 1 desk.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  17. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    @ErroX Tegen mij zei ze werkdagen :'-(
    Ik had dat vrouwtje al aan de lijn maar hun computernetwerk lag eruit
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  18. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Zo, ik heb vanmiddag de labels ontvangen. De serivce-man zei dat het een paar uur zou duren voor ik de labels zou krijgen, dat klopte ook, gelukkig niet een paar dagen.

    Kan ze morgen pas uitprinten en pas donderdag de boel op laten halen:mad:maja, tis niet anders.

    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

    By the way, ik belde vanochtend om 9.00, had binnen 10 minuten iemand aan de lijn. alles binnen een half uur geregeld.

    Dus een tipje voor de XBW bezoeker:)meteen om 9.00 bellen!!
     
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    werkdagen helaas, maar ik heb nog de moed dat we hem voor GoW ontvangen.. :b:
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  20. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb jij die labels ontvangen dan per e-mail of van ups?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina