Whehe, hij werkt prima Alleen kwam dat herriegeluid daarstraks weer ff terug, en heb ik voor jullie een stukje leedvermaak :
Waarom Zero "twee linkerhanden" Paradox dus liever niet zelf apparaten openmaakt en ermee gaat zitten klooien [Deel 1]
Goed, daarstraks kwam dat ratelende geluid weer ff terug, dus ik denk gelijk "Dat is gewoon diezelfde casefan waar iets tussen zit, dat fix ik wel ff". Dus ik maak die kast open, haal het draadje die naar de casefan leidt uit het moederbord, maak die casefan weer ff los, maak um schoon, controleer het draadje en stop de casefan weer terug. Naderhand wil ik het uiteinde van het draadje weer terug in het moederbord pluggen om te kijken of het geluid weg is, maar ik was vergeten dat de PC nog aanstond. En toen kwam ik een heel ff een beetje met het topje van m'n rechter middelvinger tussen de CPU cooler, en begon ie een beetje te bloeden Naderhand PC uitgezet en alsnog draadje erin geplugd, geluid is nu weer weg dus er is niet voor niets bloed gevloeid hehe (nu is m'n vinger onder m'n nagel een beetje blauw geworden trouwens)
Maar goed, dat ben ik dus met m'n stomme kop. PC's zijn gevaarlijk
Laatst bewerkt: 9 nov 2006