LAN-Party

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I 4AG Leader I, 7 nov 2006.

1. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, excuses dat ik zolang niet meer heb gepost. Dacht dat er helemaal geen interesse was. De volgende gegevens zijn nu bekend:

Lan-Party:
    Datum: 2 januari 2007
    Venlostraat 2-6
    6415 CD Heerlen
    Tijd: start 14:00 tot 02:00
    Entree: 7,50 (dit is inclusief een aantal blikjes power drank)
    Prijs kan nog zakken als we nog meer aanmeldingen krijgen
    30 personen tot nu

Als er nog vragen of interesse is kun je me het beste via mauricje@hotmail.com bereiken.

Jazeker je hoort het goed een LAN-Party. Members van de clan Coryo Squad zijn fanatieke LAN-Party liefhebbers en een klein gedeelte daarvan is zelfs zo fanatiek dat het in samenwerking met Rush Drink nu grotere LAN-Party's wil gaan organiseren. Elk begin is moeilijk, dus beginnen we ook klein. Ons doel voor de eerste (groter georganiseerde) LAN-Party is om minimaal 40 man bij elkaar te krijgen. Wat info over de huidige ontwikkelingen:

datum: 2 januari (als er te weinig mensen op die dag kunnen eventueel ook mogelijk op 5 of 6 januari)
    doelgroep: Xbox en/of Xbox 360 liefhebbers/bezitters
    voorwaarde: als je wilt gamen zul je wel je eigen xbox en tv moeten meenemen (en eventueel ethernetkabel).
    entree: er zal een kleine vergoeding gevraagd worden (prijs hangt af van aantal deelnemers)

Nu zal jullie wel meteen de locatie zijn opgevallen. Zuid-Limburg. Het is een begin, wij komen zelf uit Zuid-Limburg en hebben weinig andere opties (op dit moment). Maar als dit goed uitpakt en er genoeg interesse is zien we in de nabije toekomst een goede mogelijkheid om deze LAN-Party's in Utrecht te organiseren. We hebben op dit moment al meer dan 20 geïnteresseerde.

Heb je interesse of wil je meer weten ik hoor het graag. Deze topic is voornamelijk bedoeld om jullie te informeren en uitnodigen op onze LAN-Party. Post a.u.b. dan ook geen onnodige dingen.

Groeten, CS Leader

Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  2. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb wel intresse, als ik iig vrij ben van werk.

Zoja dan kan ik wel komen met een man of 4 en 2 tv's ofzo

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    waar wou je dat realiseren, bij je thuis ofso :) neej serieus

4. Dioxic

Dioxic Guest

dit is niet echt live

5. poiuyt

poiuyt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk je nou echt dat ik met spul ter waarde van 1500 euro ff naar limburg toe kom.. Denk t niet vriend

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wie verplicht jou om te komen? Reageer anders even normaal.

Gewoon een gezellig zaaltje :) Daar moet Limburg er toch genoeg van hebben?

Overigens heb ik geen interesse maar wens je ik veel succes met het houden van een leuke LAN ;)

Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  7. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt geertbargerman:b:

et is indd in een zaaltje wat wij geregeld hebben en nee niemand verplicht je om te komen. Ik heb nadrukkelijk gevraagd geen onnodige dingen te posten. Dioxic (ik snap je post niet) en poiuyt nie meer doen a.u.b.

Geen offtopic hier dus.

Ps: wij houden van LAN-Party's en hebben gemerkt dat er niet echt veel gebeurd in Nederland wat dat betreft, dus proberen we dit gat op te vullen. Naar mijn mening zijn er geneog mensen die van LAN-Party's houden. En als er nu genoeg interesse is, kunnen we het een tijdje in Utrecht organiseren.

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt beter meteen in Utrecht organiseren, ik denk niet dat veel spelers naar het (bijna) uiterste puntje van nederland gaan om te LANne, ondanks vele naar een grotere lan snakke, zal weinig mense ook echt voor over hebben om naar heerlen te komen (dat kun je wel doen na een paar keer als het een groot suc6 is geworden ;))

ALS het in utrecht word gehoude, kan ik zo 8 man optrommele om te kome, alleen zou het beter zijn als je het de 5de of 6de doet (nieuwjaar enso, snap je denk ik zelf wel :))

toch veel suc6 met je LAN, als je in Utrecht wilt gaan Lanne, laat het hier maar wete, dan ben ik wel van de partij :), en welke spelle had je in gedachte om te spelen?

9. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, dan ben ik volgens mij langer in de trein dan dat de LAN duurt :+.
    Maar veel succes met die LAN & als je er idd een keer 1 richting Utrecht o.i.d. doet wil ik er wel zijn:b:

10. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beloof jullie dat er ook LAN-Party's in Utrecht komen :9 . Maar dat is voor ons nu niet mogelijk. We hebben al ongeveer 20 geïnteresseerde bij ons in de buurt en iets van 10 mensen buiten Limburg, dus we zijn al heel ver. Maar houdt Xbw in de gaten, als het aan mij ligt komt die LAN in Utrecht er.

@ Legendarisch: Elk spel is welkom. Maar als er interesse is kan er altijd een toernooi worden opgezet (voor de gein of misschien voor een prijs ;) ), maar dat is niet het hoofddoel van de LAN. Gewoon lekker gamen, nieuwe contacten maken en plezier hebben.

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet voor nieuwe contacte :+, maar ik begrijp wat je bedoelt ;)
    ik kom wel om lekker te game, maar als bijvoorbeeld enkele games worden gespeelt (met de nadruk op spelle die ik niet speel) kom ik niet, want dat heeft dan toch geen zin :D

ik hou xbw in de gate, hopelijk word het in heerlen een groot suc6 zodat het ook in utrecht word gehoude later

12. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    geen interesse als het in limburg is, maar als de locatie wat centraler is kan ik wel samen met 4 andere gasten komen, uiteraard allemaal met TV's :D

13. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het heel strak vinden , alleen ik heb er de mogelijkheden en de zin niet voor om daarvoor naar zuid-limbrug af te reizen, als het in Utrecht is dan kom ik zeker !! Utrecht is toch om de hoek.

14. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een hoop loze berichten hier in dit topic, reageer alleen als je wel zin en tijd hebt om naar heerlen te komen anders niet.

Als je graag een Lan-party in Utrecht heb begin zelf met er 1 te organiseren.

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je loze reactie

de meeste wille gwoon late weten dat ALS het in utrecht word gehoude dat zei ook willen komen, tis altijd handig om te wete of daar ANIMO voor is ;)

16. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel beide reacties op prijs ;) ! Atmaxer heeft gelijk dat er geen loze berichten moeten worden gepost, maar ik ben ook blij dat ik zie dat er veel interesse is voor LAN's. Zoals ik al had gedacht is een LAN-party een "gat in de markt". Niet voor de winst, maar wel voor het speel plezier. De LAN gaat op 2 januari gewoon in Heerlen door. De eerstvolgende LAN zal dan (99,9%) zeker in Utrecht plaats vinden. Helaas moeten jullie dan nog ff wachten :'-( . Hou na Januari Xbw goed in de gaten om op de hoogte te blijven. Mochten jullie toch nog nu naar het zuiden willen komen. Er is altijd plek voor een xbox liefhebber:b: .

17. Towel

Towel Guest

Is 2 Januari niet een beetje te vroeg van het nieuwe jaar? Ik zou graag langs willen komen als er wat halo gespeeld wordt. Maar waarschijnlijk ben ik dan nog in tjechie aan het chille.

18. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, dat kan nu niet meer veranderd worden. Sorry.
    Veel plezier in Tsjechië.:b:

PS: zeker wordt er ook halo 2 gespeeld

19. ijsco

ijsco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er Halo gespeeld word en ik heb geld(ga in kerstvakantie weg) wil ik cker de trip maken.. Met men verouderde originele XBox ;)

20. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom ook moet alleen nog ff wat meer info krijgen:p:p

Deel Deze Pagina