Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar S&D was toch 1 van de meer gespeelde gametypes. Maar kan het ook wel begrijpen als je S&D wil gaan doen met voertuigen dat schiet ook niet op.
     
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja naar het schijnt lijkt hij er erg op_O_
     
  3. bubu

    bubu Guest

    WHAA kannnnnnnnnie w8e! hoop eegt zoo dat ik hem morgen heb, want ik wil egt niet w8e tot de 17e bij eplaza! PLS dixons gun my ook een beetje geluk (a)
     
  4. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dit deel 2 in een mooier jasje? Of is het een compleet nieuwe game met nieuwe verhaallijn, missies, levels en multiplayerlevels? Zit er namelijk over te denken om deel 2 nog te halen.
     
  5. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al /Mod niet toegestaan op Xboxworld ik heb hem even gespeeld, en het ziet er zo mooi en gelikt uit echt prachtig, en in de trianing moet je dus met een smoke bom gooien maar hier ziet dat effect er zo mooi uit, echt prachtig.... let dus op het rook effect. verder ene hele goede game!

    /Mod Dat soort details interesseren ons eerlijk gezegd niet. Volgende keer krijg je een OW
     
  6. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan nog geen reviews online of wel???


    GoW krijgt voorrang lijkt het :)
     
  7. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 3 heb ik binnen (sinds vanavond). Echt GEWELDIG! _O_ Wat een verschil met Call of Duty 2. Ik ben net begonnen met de single player, moest even een kwijldoekje halen, wat een actie, alles vliegt om je oren, rook, granaten, vliegtuigen, kogels etc.

    Ik ga weer even verder *)
     
  8. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar die morgen zowieso in Groninmgen te halen is?
    Winkels in Groningen oa: Dimensionplus,Nedgame,MediaMarkt,Bartsmit,intertoys
     
  9. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het verschil qua graphics?:b:
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels een flink stukje van de game gespeeld. Wow, wat een super gaaf spel. Het spel is grafisch echt veel mooier dan deel 2, er is meer actie, de actie is hectischer, de actie is intenser, het geluid is beter en de omgevingen kunnen kapot. Ik gooide bijvoorbeeld een granaat naar een Duitser die achter een muurtje zat. Toen de granaat ontplofte, werd niet alleen de Duitser weggeblazen, maar ook een stuk van het muurtje. Zo gooide ik ook een granaat door een opening van een huis naar binnen, met als gevolg dat een stuk van de muur + de deur werd weggeblazen.
    Damn, wat is dit een ontzettend gave game. Als je dacht dat deel 2 al gaaf was, wacht dan maar tot je deel 3 speelt. :)
    In mijn ogen een van de beste 360 games op het moment (tel ik GoW niet mee, want die is nog niet uit).
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Fijn.
    Nu wil ik em alleen maar nog liever.:mad:

    Verheug me al zo lang op deze game, nog 1 á 2 daagjes:D
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat ook echt een super gaaf stukje is, is dat een tank op een huis schiet en dan zie je het hele huis werkelijk uit elkaar spatten. Uit dat huis komen dan allemaal Duitsers die in de fik staan en dan zie je je teammaten erop af stormen om ze af te slachten. De melee attacks zijn ook erg gaaf gedaan, vooral de finish klap. :)
     
  13. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het nog altijd niet of ik hem ga halen, ik heb nooit een call of duty gespeeld dus ik weet er niet veel van.
    Kameo , kan je wat vertellen over het online gedeelte , is het beter als deel 2? en is het niet te veel mensen online in een match, want in filmpjes is dat zo 1 grote chaos van die mannekes die bommen en raketten afvuren zo van die dingen... , alvast bedankt :D
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128

    Wat vond je slecht aan het online gedeelte van deel 2 dan?
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voordat de game gepatched werd (wat veel te lang op zich liet wachten) was de game online waardeloos. Dus denk dat hij het over die tijd heeft :) Na een tijd (toen ook ik hem al lang en breed verkocht had) was, en is het online een topper
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de multiplayer nog niet geprobeerd, alleen de singleplayer. Zal morgen even de multiplayer testen en mijn bevindingen daarover posten. :)
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Die ervaring heb ik ook gehad ja! Deze game is mijn meest gespeelde game op de 360!
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Bij Play Asia slechts 36 euro, echt zin om hem te halen
     
  19. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het maar 3keer ofzo gespeeld bij een vriend, ik vondt het zeer goed, maar ik wou dan wachten op 3 dus ik vraag me af of online bij deel3 dan nog veel beter is ;)


    EDIT: Ah oké kameo ;) veel plezier nog ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt shit om in je friendslist al mensen te zien die dit spel spelen.

    Offtopic: Er was er zelfs eentje die GOW speelde?!?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina