Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    EN hoe kom je er aan enzo :) heb je fotos pleazzee
    Ben jij belangrijk figuur rond xbox :) ?
     
  2. bubu

    bubu Guest

    NOGMAALS
    gaste,! clanmate van mij hebbe em all! ik wil em ook :p :'-(!

    Kijk hier :p zie ze geniete :p

    en nu werkt hij wel =)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jongens en meiden Eerst foto plaatsen anders krijg je direct een OW.. daarna een ban
     
  4. bubu

    bubu Guest


    hoeso wil je hem naaieen ofso, dat is egt het zieligste wat er is, doen als je admin bent en zo dom gaat liggen doen, ik weet niet of dat het doel is wat je met je post wil bereiken maar daar lijkt het wel op.

    wtfok ik heb zonet 300 post gehad :p =D !
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect maar dat kan ook gwoon een filmpje zijn met stemmen erachter... Ik geloof er niet zo echt in zorry.
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal nog komen betrefd wagentjes.
     
  7. badmf

    badmf Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm, jammer dat alles van mij wordt verwijderd... want ik heb gewoon import.

    /Mod niet doen
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    post de foto's maar. Dan wordt de OW ingetrokken anders word deze omgezet naar een ban

    Off-topic verwijderd
     
  9. badmf

    badmf Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Foto waarvan, ik met een controller in me handen met gears of war op de achtergrond of wat?
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, met je wel of niet legale versie van GoW natuurlijk. :)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @bubu - off-topic reacties verwijderd :)

    Het beleid:

    foto van de legale versie ...doosje dvd boekje xbw.nl op de achtergrond of de spits van morgen
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm ik denk dat t is aangepast door mod eerst deed ie t wel thnx dan mr. ^^

    ontopic ik ga heb pre order kit mr ik hoop dat ik hem 2 daagjes eerder krijg.
    Verder moet de mp gwoon goed zijn anders heb ik op niks lopen w8ten. En stel gow valt tegen voor mij dan moet ik cod3 ofzo gaan spelen als die ook waardeloos is dan kan ik me xbox net zo goed weg doen :p
     
  13. bubu

    bubu Guest


    Dat betwijfel ik Morgen heb ik cod3 en ga hem dan ook volop spelen en ik zal me ook heus wel vermaken tot EMERGENCY DAY ! :p agja.
    we zullen af moeten wachten!
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik bedoel anderzom :) ik koop eerst Gow is die slecht in mp dan cod3 en dan moet ik me daar echt lang mee vermaken. Want brothers in arms 3 is helaas nogal uitgesteld. Geen idee hoe lang het dan duurt tot de volgende vette game.
     
  15. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik nog maar eens een keer goed kijken naar de lijst met games die eraan komt. Er komt nog zat langs cod3 en gow uit. Vanaf nu is het gewoon 1 dikke gamerit bijna :p.
    gow -> 11 jan lost planet -> Q1 mass effect -> april assassins creed -> halo 3 enz enz. pfff xbox wegdoen, mafkees ;).

    edit: tering wat gaat dat hier snel.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    BIj mij werktie wel en nu geloof ik je ook!!. Want er staat aVip ..... wants to chat en als ik mij niet vergis is dat een nederlandse clan met een nogal goede sponsor. Cheers m8:b:

    edit// mm volgns mij heeft vip clan m nog niet mr avip is iig een nederlands persoon en die zal wel in nederlandse lijst staan dus iig genoeg bewijz voormij. Misschien kan je zn gamertag geven? :) mis ken ik m van live)

    Dan heb ik een goeie voor je:) ik zei als gow tegenvalt he: dan lost planet wil ik niet mass effect is vet idd mr sp assasin creed uitgesteld brothers in arms uitgesteld halo 3 komt ook pas in sintjuttemus:

    conclussie gow plz wees goed in mp! \o/
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Filmpje ook verwijderd.Als jullie iets willen posten. Post dan eerst het origineke doosje, boekje, DVD
     
  18. shonosuke

    shonosuke Guest

    Je kan net zo goed de topic opslot zetten als we toch niet over de game mogen praten/filmpjes posten zonder dat we bewijs hebben dat we em hebben
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Over de game praten mag, maar niet over een illegale versie. De mensen die claimen hem te hebben (op mensen die voor bladen of sites werken na) hebben een illegale kopie, en daar mag je hier niet over praten / posten.
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus stel je hebt via goede connecties de game verkregen valt dat onder illigaal? Volgens jullie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina