Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee want dan kan je de dvd, hoesje + boekje posten... Als je wilt patsen pats dan goed :) Maar als zels MrX hem nog niet heeft, dan zit er een luchtje aan ;)
     
  2. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff een foto'tje posten dan mag je zeggen wat je wilt. Het is niet zo moeilijk........
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk, we begrijpen dat het een beetje lastig verloopt op deze manier.. Zeker wel. Maar het blijft een beetje moeilijk om tegen die illegale rommel op te treden anders.. Dus probeer dat ook een beetje te begrijpen :)

    Er zitten hier gewoon van tijd tot tijd een paar malse apen die het mooi vinden om te kloten, dus moeten we weer even wat verzinnen om dat weer weg te vegen. Helaas.
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Reviews beginnen nu op stoom te raken. Gamespot 9,6....

    Het gemiddelde zit op de 9,2...
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ok dan :)

    Het laagste cijfer wat ik heb gezien was een 8 en dat was van een europese site ofzo geloof ik:) Verder alleen maar cijfrs van boven de 9 gezien netjes or! das wel wat anders dan mijn rapport :p
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik kan echt niet meer wachten :'-(
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeeiii dit is wel heel erg streng, wat overigens wel begrijpelijk is trouwens.
    Maar Fardo kan je deze arme gast nou niet eeeen piepklein kansje geven want nu heeft die zijn lesje vast wel geleerd en zal het nooit meer doen :+ .

    Maar ok nu On toppic:
    Zijn er nu ook info's te vinden over alle wapens die in het spel zitten of nog steeds niet...?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een zielig gezeik over een foto posten hoe bedoel je verziek een forum. Loop niet zo te zeuren om een zielig fototje en besteed je tijd aan wat nuttigs ipv mensen bannen.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Lees eens:

    Verder kun je dat ook normaal zeggen hoor. En het forum schoon houden van illigale rommel is ook nuttig. Dus niet zo dom lopen blaten aub.
     
  10. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een nonsense dat hij dat zou moeten posten. Wees blij dat hij er over wil mededelen dat hij het spel heeft. Voor het zelfde geld wordt er nu een plaatje geplaatst van een legale kopie. Ga je dan vragen waar en hoe de foto is gemaakt om zo de echtheid te bepalen? Jezelf niet voorbij lopen in de regels.
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar dit is toch gewoon gezeik als iemand zegt dat die hem heeft hoefd het niet meteen illegaal te zijn. En ja dan kunnen ze wel een foto posten maar daar hebben ze misschien wel helemaal geen zin in. Misschien hebben ze wel niet eens een camera weet jij veel. Ik vind het gewoon zeuren ik ga toch ook niet bij ieder ding en jou vragen post een foto anders ban ik je want dan is het illegaal. Maar ja je komt er wel achter want ik kan je wel vertellen dat dit geen goede reclame voor jullie is.
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch blijft het vreemd dat er mannetjes zijn die zeggen een game te hebben maar er verder niets inhoudelijks over te zeggen hebben...
    Mensen die een game echt als bijna eerste hebben zullen daar toch op een andere manier mee om gaan lijkt me....

    Ik vind de regels hier goed, denk je dat die gasten het leuk vinden om mensen te moeten bannen.....??
     
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    eh ja dat idee krijg ik zo wel als ik nu zeg ik heb hem maar ik kan geen foto laten zien word ik geband. Ik bedoel hou oud zijn ze.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ xbox360_rules;

    Dude, je doet nu net of wij de boemannen zijn.. :{ We zijn nog vollop aan het bespreken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Er zitten gewoon een paar rotte appels tussen momenteel en zij verzieken het voor de rest.

    Je moet ergens een manier zien te vinden om die illegale meuk tegen te gaan. Ik weet niet of je deze thread de afgelopen dagen hebt gevold, maar posts met alleen maar geschreeuw van "Ik heb uhm, Ik heb uhm, Ik heb uhm!!!11" zonder verder op vragen in te gaan van anderen is gewoon lomp.

    Daarnaast is de game nog niet verkrijgbaar momenteel, dus bestaat er een grote kans dat het om illegale meuk gaat. Voor de mensen die de game wel al (op een legale manier) hebben verkregen is het misschien een beetje vervelend, maar dan moeten ze die treurlappen voor bedanken die het hier hebben zitten verneuken..
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    waarom ban je die gasten dan niet en ga je verder niet zeuren om een foto dat gaat echt niet werken hoor. Toen ik het voor het eerst las dacht ik dat het een grapje was.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm, je kan natuurlijk ook zeiken om iets te zeiken te hebben... :{

    Illegale meuk is niet gewenst op dit forum, en dat houden we ook zo. Dat we dit soort sancties moeten stellen zegt meer iets over de leeftijd en houding van sommige members dan van degene die hen aanpakken.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol: Juist. Eerst bannen en dan pas vragen stellen. Slimmerd.. 8)

    Vanaf nu weer ontopic hier. Verdere vragen/opmerkingen graag via PM. Zo niet worden ze verwijderd.
     
  18. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het eigenlijk dat GOW in de VS al uit is? In Amerika zou hij toch eigenlijk ook pas de 12e verschijnen? Komt hij hier nu ook eerder, of nog steeds gewoon de 17e?
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij kwam vandaag uit omdat vandaag de release datum was ;)
     
  20. DjiEnn

    DjiEnn Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox_360_rules... hou op met dat gezeur zeg.
    Je gaat me niet vertellen dat we mensen in het wilde weg moeten bannen.
    En de kans dat het hier gaat om legale kopies is erg klein.
    De mensen die wel de legale hebben, tja hebben "pech" (tis maar hoe je het bekijkt) wat betreft deze regeling, gewoon genieten van het spel en niet opscheppen dat je het hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina