[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Verschilt +/- 1 t/m 3 weken schat ik in ... Marvel Ultimate Alliances kreeg in 1,5 week na mijn order binnen. Ik weet ook niet wanneer deze game in azie uit komt :eek:

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In het volgende nummer van de PU zal in ieder geval de review staan. Dat is voor mij toch wel een van de belangrijkere reviews in Nederland. Boris is de reviewer en die was na X06 echt helemaal leip van GoW, dus ik ben wel benieuwd naar zijn review. Het zou trouwens wel leuk zijn als ook Jan even zijn conclusie over de game geeft in een apart kadertje. Ik denk dat de review van Mirik ookal opschiet. Ben benieuwd wat hij van de final version vind. :)

3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Dat lijkt me wel errug snel :)

Wel leuk om ff te speculeren: wanneer kunnen wij 'm in NL verwachten (en in welke winkelketen) denken jullie?

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op 17 november, winkels gaan / mogen deze game niet eerder verkopen dan 17 november. Degene die het wel doet, die is het bokje en dat willen ze niet. :)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik dacht dat MrX zei dat er geen vaste datum was afgesproken waarop de spellen verkocht mochten worden. Maar veel eerder dan 17 november zal het vast wel niet zijn.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn altijd winkels die eerder verkopen (dan dat ze eigenlijk mogen) ze weten het namelijk niet of hebben geen storage. Kortom ik verwacht dat mensen al kans hebben om deze game dinsdag in hun handen te hebben. Vermoedelijke een kleine winkel in een dorp/stadje waar het personeel niet goed is geinformeerd. Gok maar op een Bart Smit/Free Recordshop/Dixons of een E-plaza

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat Bart Smit na het COD3 verhaal wel eventjes oppast. ;)

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    ff een vraagje tussendoor hoor:

Weet iemand of je missies Co-Up online kunt doen? Ik koop dit spel zowieso wel, maar een maat van mij wil graag co-up missies met mij kunnen spelen.

9. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is er geen release-date-contract (of hoe je het wilt noemen), en zal - net als in de USA - het spel (veel?) eerder in de schappen liggen hoop ik...

Ik gok op dinsdag/woensdag.

Maar misschien kan Mr.X. nog eens toelichten... :thumbs:

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja de missies kan je Co-Op on-line doen ... daarom zijn de meeste sites zo enthousiast!

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    DE missies? Je kunt dus het gehele spel met een maat uitspelen als je dat wilt? Ik was al tevreden met een aantal missies zoals in GRAW ofzo haha..

Nou goed, dit is dus een must have voor hem (voor mij zowieso wel), maar dit vind ik echt een goede zaak. Dit maakt het spel voor velen een stuk interessanter. Ik hou niet van deathmatches enzo, missies co-up is meer mijn ding.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haha wordt gezellig Cyrax! ;)
    Mag je ook wel een paar missies van GRAW met mij Co-Op spelen, heb ik weer een achievement erbij! :D

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan de hele game uitspelen met een vriend .. je krijgt trouwens ook achievements als je de maat van Marcus speelt ... dus jullie zullen hem 2x moeten uitspelen ... ;)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De online mode en de coop mode van bijvoorbeeld GoW geven nog maar eens aan hoe veel meerwaarde / houdbaarheid een game krijgt door Xbox Live.

@Fardo, zin in multiplayer of coop? :b:

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Beide ... maar ja ik zuig in games ;) ... hehehe dus je moet me vaak reanimeren :+

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Lijkt me tof, doen we. Ik pm je wel ff straks voor een date.

@Fardo:

2x uitspelen lijkt me geen enkel probleem. Sterker, is het spel echt zo vet als dat men zegt dan speel ik hem met iedere member van Xboxworld uit (ik wilde zeggen met al mijn vrienden, maar dan is 1x uitspelen genoeg haha)

Oh, dit klinkt zo goed \o/ Zou er dan een spel zijn die PES6 uit mijn X-doos krijgt? Zo snel na de release? Ik denk het niet maar we zullen zien haha.

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe :)

*Slaat massaal EHBO spullen in :+

18. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt vet op de moeilijkste difficulty met een maat en dan bestormd worden door honderden monsters 8)

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Draai ik mijn hand niet voor om. Ik ben in Soest opgegroeid8)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is goed. Ik krijg vandaag ook PES6 binnen als het goed is! Dus dan kunnen we ook meteen een potje ballen! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina