1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Was al bekend dat hij volledig Nederlands gelokaliseerd wordt? En dat de voices in het NL echt UBER goed zijn, beter dan het Engels?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    de stemmen van Winnie de Poeh zijn in het Nederlands ook beter dan in het Engels :D
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat weet jij doordat . . . :D ;)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    mijn zus, en mijn neefje van 3 :+ O-)

    (die van Spongebob zijn trouwens beter in het Engels, jammer dat zie die niet meer uitzenden :'-( 8))
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow gatsie NEE. Dat weet ik omdat mijn zoontje van 5 er naar kijkt in NL en ik als ik in de States ben wel eens, TIJDENS HET ZAPPEN, SpongeBob voorbij zie komen. :D8) :)
     
  6. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat ik kan kiezen voor de engelse optie? En dat de game deze week al in de winkels ligt is waar?
     
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, maar eerlijk gezegd weet ik dat niet. En nee, dat is absoluut niet waar. We zijn bezig hem naar voren te halen, want hij is af voor ons, maar we zitten nu eenmaal in een europese gemeenschap en verder niemand heeft Sinterklaas (behalve de Belgen).

    Voor nu staat hij op 1 of 2 december.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Weet je niet? Ik mag toch wel hopen dat de Engelse stemmen erin zitten. Anders betwijfel ik toch of ik hem ga halen. Nederlandse stemmen verpesten het voor mij. Ik vind die Engelse stemmen geniaal. Ik lig nog steeds wakker van die Nederlandse stemmen in het pc-spel Black & White. Daar verheugde ik me ontzettend op en die Nederlandse stemmen waren onverdraaglijk ;)
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    games shipping this week
    op joystiq.com

    dus zou het jammer vinden als wij dan hier nog een ganse maand moeten wachten :mad:

    jammer maar waar :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    1 december, is best netjes toch? :)
     
  11. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    als je xbox360 niet kapot is wel ja bij mij dus niet het geval
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mooie datum, vrijdag 2 dec. precies een jaar na release van de 360 zelf. Dat ze in Europa dan maar een anniversary collectors edition uitbrengen ofzo. Krijg wel spontaan flashbacks, naar het lange wachten in de kou om 5 uur smorgens terwijl MM pas om half 10 opende, bij het zien van 2 dec. lol.
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie nog geen reviews vanuit de VS over deze game!?
     
  14. Ja,ik ben ook al naar opzoek naar reviews :confused:.Best kans dat vanavond of morgen ochtend de eersten opduiken op Gamespot en IGN.We wachten af,maar ik gok rond de 8.7 tot 9.3 score.
     
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mm kan slechter toch een 8 ben best wel benieuwd naar deze game!
    Niet van plan hem te kopen maar mocht hij mij plezierig verassen haal ik hem zeker!:)
     
  17. Wha,ik wacht eerst maar de cijfers van IGN en Gamespot af :).Zal nu toch wel moeten gaan verschijnen lijkt me.
     
  18. 8,5 IGN,toch aardig goed.De Gameplay is volgens hun uniek en aardig diepgaand.Nu nog die van Gamespot.com afwachten......
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat dit niks voor mij was maar begin het nu toch wel leuk te vinden. Lekker rustige game waar je niet de hele tijd op het puntje van je stoel hoeft te zitten of je steeds een hartverzakking schrikt.
     
  20. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat nu al nieuwe content voor de game op de Marketplace. Voor 90 punten heb je een accessoires bundel met twee nieuwe items. Beetje snel, want de game ligt net in de Amerikaanse winkels en volgende maand pas hier...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina