[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor mij is Respawning een must! :+
    Als een game is ingesteld op 15 minuten (zoals bij GRAW bijvoorbeeld) en er zou geen Respawning inzitten, zou ik 14:50 zitten wachten! ;)

2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet als bij GRAW dat je alleen unranked op die manier kan spelen... PuntNL en PuntNL(2)?

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gow IS GEEN GRAW!!!

Okay, dat is er uit.

Anyways, GoW is gemaakt voor adrenaline rushes, shootouts. Midsize en small maps, 4 tegen 4 max (is trouwens ook de ideale samenstelling) en potjes duren hooguit 3 minuten, vaak korter, soms wat langer, 5 minuten of zo.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat ik begrepen heb van de andere fora's (teamxbox.com) Heb je voor splitscreen een gamertag nodig ... dus PuntNL (2) bestaad niet

5. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien idd gelijk in dat je gow eigenlijk zo moet spelen.. Maar ik zal zeker in het begin gewoon respawn kiezen omdat ik zuig in schooters :p

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan dat niet?!?!?!!! |:-
    Dus als er mensen langs komen kan ik niet even samen GoW-en? :confused:

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wel gewoon lokaal .. maar je hebt volgens mij wel een aparte gamertag nodg .. ik weet niet of een silver samen met een gold wel kan spelen :eek:

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En dat maakt de multiplayer zo waanzinnig gaaf. Gewoon veel snelle heftige actie. Heb wat multiplayer filmpjes gekeken en die shootouts zijn zo waanzinnig gaaf. Ook het sluipen om iemand vervolgens met de kettingzaag van achteren helemaal in stukjes te zagen geeft gewoon zo'n kick, vooral online. :)

9. prahladsingh

prahladsingh Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0

Burnfout heb je al eerder daar besteld? Dat je denkt hem vrijdag binnen te krijgen?

10. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, iedereen mag het zo spelen als hij/zij zelf wil. Toen ik op de vorige pagina antwoordde ging ik domweg van mijn eigen voorkeur en pas later bedacht ik me dat er uiteraard andere gamers zijn die wel respawnen leuk vinden.

Alleen zie je dan dat iedereen de rambo gaat uithangen, het maakt toch geen kont uit dat je dood gaat. Als je zonder respawnen speelt, dan komt in GoW cover beter tot zijn recht en ook dat rotgevoel wanneer je onderuit zakt en ziet dat je dood bent. En ook als je doormidden gezaagd wordt en weet dat dat je laatste seconden zijn in dat potje :'-(

11. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat past echt helemaal bij de game dat maakt het gewoon spannender
    geen respawn

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja meerdere keren, van de week nog. Op zaterdagochtend Phoenix Wright en Vice city stories besteld, kreeg ze maandag binnen..

Dus de kans bestaat zeker dat hij vrijdag of zaterdag hier binnenkomt..

(natuurlijk garandeer ik niks, ik heb soms het gevoel dat als je nog nooit ergens iets gekocht hebt, dat het dan wel wat langer duurt, de eerste keer dat ik er kocht duurde het 4 dagen, dus dat zou maandag of dinsdag betekenen ofzo)

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook voor de niet respawn das veel wreder ! HOe is het met friendly fire in dit spel kan je het uitzetten? Ik neem aan dat er wel friendly fire is. Maar als je dan ranked gaat spelen zijn er altijd wel een paar mafketels die iedereen gaan teamkillen.

14. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Respawnen gaat het tenminste wel wat harder qua kills, maar het tactischer gebeuren komt meer in zijn recht als je zonder respawns doet. Dan ren je niet zo 1,2,3 in het open, omdat wanneer je gepakt wordt je echt dood bent.

Ik ben GRAW gewend, dus denk dat ik voornamelijk met Respawns ga doen. Potjes zijn wat langer en je hoeft niet te wachten (ook al doen die zonder respawns korter).

Ik vraag me af wat het populairst gaat worden:

- Met respawns
    - Zonder respawns

Ik denk zelf met, want zo komt men sneller hoger in de rankings vanwege de meer kills. Je maakt meer kills in zo'n potje.

En ik hoop dat je online normale matches kan doen met een st33lo(1) en st33lo(2). Ranked is vanzelfsprekend dat het dan niet mogelijk is en dat iemand ook een account moet hebben op je xbox360 om mee te doen aan een ranked match.

Maar ja 18de is hier bij mij iig een LAN-Party GOW, kijk er al naar uit \o/

15. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan aan en uiteraard ook uit. Uit is zeker in het begin wel een aanrader tot je een beetje gewend bent aan de enorme hectiek (en tactiek). Geheid dat je veel accidental kills hebt anders, vooral omdat je meestal met 2 tegen 1 gaat en alles relatief close combat is.

En ik zelf speel vrijwel niet ranked, omdat er dan zo veel belangen om de hoek komen kijken dat de fun factor vaak weg is en je gezeik krijgt als kills stealen en weet ik veel meer.

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan thnx m8! :) ^^

@st33lo ik denk dat zonder respawn zeker wel populairder wordt dat is volgens mij bij alle games wel zo. Dit is volgens mij ook vaak/ altijd de manier waarop toernooien worden gespeeld. Meestal kan je ook wel gewoon met respawn ladders joinen maar die zijn bijna altijd leeg. (vb gamebattles)

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  17. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    @ MrX:

Even terugkomend op de release: op welke dag verwacht jij dat de ketens 'm in NL gaan verkopen?

18. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou best kunnen, ik vergelijk het gewoon met andere spellen waar men liever niet Last man standing speelt.

Maar bij GOW is de MP daar voornamelijk voor gemaakt. Maar ben benieuwd

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij al gezegd, kleine winkels in dorpen misschien dinsdag/woensdag als je geluk hebt, en anders gewoon vrijdag.

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, ik reken erop dat 95% zich houdt aan de streetdate van 17 november. Dus zo'n 60 winkels niet . . .:mad:

Technisch zal het onhaalbaar zijn voor woensdag 15 november te verkopen, aangezien wij pas op maandag shippen en de centrale magazijnen dus pas vanaf dinsdag voorraad hebben. Op zijn vroegst bereikt dat dus woensdag de winkels. Het leeuwendeel op donderdag, sommigen op vrijdag pas en helaas een aantal winkels pas na het weekend, tenzij hun hoofdkantoren beslissen te gaan overnight deliveren via andere kanalen dan de voor hen gebruikelijke.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina