[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks... Ik denk dat mijn lokale e-Plaza hem dan rond woensdag/donderdag zal hebben... :cool:

2. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    De HD Review van Gametrailers is er nu ook, dat is tenminste normale kwaliteit :)

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zo raar dat ze het HD noemen, het is geen 720i op p. veel minder pixels

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de spoilers in die GT review? Ik hoorde dat er boss battles in zaten? Dan ga ik hem namelijk niet kijken..

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is 2 tegen 2 ook een beetje leuk te doen?
    de 17e is er namelijk een LAN in mn huisje met 4 360's en 4 HD schermen...

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Leuke cijfers xD moet de game alleen nog ff pre-ordere doh..

7. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey,

Ik zat net wat multiplayerfilmpjes te kijken.
    Toen zag ik dat als een buddy van je neer geschoten word en hij nog op de grond zit zegmaar dat er een rondje begint te vullen met rood. Bloed hij hierna dood?
    Ook zag ik als je zelf zo halfdood op de grond zit dat er onder in het scherm een hartje klopt en de knop A knippert, wat is hier de bedoeling van?

Greetz, Michiel

8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik heb enkel 4 tegen 4's meegemaakt. Wel af en toe dat er nog maar 2 per kant overbleven en dat was best spannend ja.

Je hebt 10 seconden om je maten te redden of om door je maten gered te worden. Je moet daarvoor op de A button pompen om je hart te laten kloppen. Dit is tegelijkertijd een distresssignal voor je maten en ze zien rechtsboven in waar je ongeveer ligt. (Ook erg leuk voor je tegenstander om daar dus een hinderlaag te leggen, want uiteraard heeft iemand je maat in die hoedanigheid geschoten)

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  9. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    He Mrx,

Wat maakt het uit als een winkel GOW eerder verkoopt? Hij is nu al verkrijgbaar in Amerika en ik vind dat alle Europese winkels hem na 12 november gewoon echt mogen verkopen.

Vind het zo'n bullshit dat die pas de 17de verkocht mag worden. Logistiek heeft hier niks mee te maken.

Ze hadden beter een wereldwijd release moeten houden. Amerikanen hebben op MP gebied eerder wij hem hebben al een voorsprong. Hoe moeten Europeanen in godsnaam hoog in de ranking komen?

Vind het alleen maar goed als winkels hem gelijk verkopen wanneer ze hem hebben. Slaat nergens op dat ze moeten wachten tot de 17de, zo naai je gamers alleen maar. Spel ligt er wel maar mag dan pas verkocht worden.

Dan moeten de winkels hun logistiek maar beter aanpassen en krijgen ze dit soort gezeik niet, hun probleem.

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat betekent dat met of zonder respawns nou? Is dat dat er wel of geen tijd zit tussen het dood gaan?

EDIT: Kan iemand mij nog een keer die MP filmpjes geven aub?

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat dood in een potje mp ook echt dood is :)

12. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mogen online shops hem dan wel donderdag op de post doen, dat klanten hem zeker op release dag hebben, of verbreken ze dan de afspraak?

Je moet geloof ik de a knop blijven indrukken, anders ga je echt dood. Soort van je hart kloppend houden door steeds op die knop te drukken.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Respawn betekent dat je wanneer je dood gaat je weer levend terug komt. Is er geen Respawn ingesteld dan is dood ook daadwerkelijk dood.

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dan vind ik dat het met respawns moet .. Lijkt me een beetje raar dat je bijvoorbeeld een slechte spawn hebt oid dat je gelijk gekilled word en dat je dan nog 5 minuten kan gaan wachten..

15. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand heeft een slechte spawn en 5 minuten wachten is er niet bij. Gewoon niet dood gaan eigenlijk.

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Makelijker gezegt dan gedaan he :9..

17. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ligt dus ook gelijk de uitdaging en de spanning in een potje

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eens.... met respawn haalt de spanning compleet weg. Co-op met GR:AW was ook altijd leuk zonder respawn!
    Daarnaast zijn deze potjes vele malen korter.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh verrek wat krijgen we nou dan! Is die andere deel 3 gesloten :mad: Ja dat ga ik niet allemaal terug lezen...En dit ook allemaal niet! Dus kan iemand ff kort samen vatten ik gemist heb? :D en ik heb net wel zon filmpje gezien wat iemand liet zien dat nederlanders hem speelde! :p Oh wat lachuh :p Krijg er nu super veel zin in :p

20. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet je denk ik ook vooral denken aan potjes zonder ranks met vrienden bijv. Want dan word het echt lachen als je net iemand in de hinderlaag lokt }:] Want dan kun je met je vrienden toch zo weer een game spelen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina