[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is nog niet thuis :+ ... maar ik heb besloten om even op inspectie te gaan :eek:

Ik voel me ook niet zo lekker <kuch>

2. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, ik zit nog op de zaak en heb hem echt letterlijk net op mijn buro gekregen. Ik ga zo, dus over pak hem beet een uurtje zie je het.

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    MrX, post je vanavond even je bevindingen tot nu toe? Wat je er van vindt?

Thnx!

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben ook wel benieuwd *)

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa
    ben jaloers :mad:

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wie niet ? :emo:

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    nou, mijn oma, die houd niet van dit soort games... :+

die amerikanen zijn tegen de tijd dat wij GoW mogen spelen al een stuk beter dan wij, dus heb ik daarvoor een topic gemaakt om samen te spelen / oefenen.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=90672

8. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Mods hier houden zich ook lekker aan het beleid :x als het iemand anders was geweest had hij een ban gekregen, omdat degene niet volgens het beleid handelde (dus geen foto plaatsen).

Maar goed MrX lucky prick veel plezier ermee\o/

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    leugenaar 8)

Ik weet toevallig van de jongen die bij de E-plaze in utrecht dat jij hem al 3 weken speelt :eek: en hem dan wel uitnodigen en niet mij ;)

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De mods hier weten dat MrX hem op een legale wijze heeft gekregen. Die foto's zijn om aan te tonen dat het een legale versie is. Waarom zou dat aangetoond moeten worden al het al bekend is?

11. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel meevallen.. eplaze heeft hem zelf ook echt niet 3 weken van te voren.

12. oefoeky

oefoeky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik heb slecht nieuws.
    Denk dat het niet voor iedereen geld?

Op de officiele Gears Of War forum staat, dat er geen voice chat met de tegenstander mogelijk is (MP mode natuurlijk). Dit is f*ckt Up,, Baal er wel van..Je kunt alleen iets tegen de tegenstander zeggen als je net op zijn kop trapt of met de kettingszaag bezig bent..Dat is maar 2 seconde ofzo...Hoop wel dat ze met een update komen...Dit is de enige minpunt van het spel,, verder is het een dikke 10 waard natuurlijk..kan niet wachten :p

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Inderdaad.

Heb net net even een aantal winkels gevraagd of ze GoW al hadden, maar ik kreeg alleen maar slecht nieuws te horen =(

14. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik ook wel alleen ze moeten wel iedereen op dezelfde manier behandelen. Stel ik heb hem en ik post geen foto dan word ik gebanned. Maar, omdat ze MrX kennen versoepelen ze de regels voor hem. Dat is geen goed voorbeeld ;)

Niks tegen MrX alleen beleid is beleid en daar wordt nu niet aan gehouden.... hij moet net als alle anderen een foto posten.

Ik quote het maar even.

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat maakt het toch uit, druktemaker |:-

16. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me nergens druk om kerel, je snapt het alleen niet ;)
    Als ze met bepaalde regels komen moeten ze daar ook aan houden! Kom dan niet met zo'n beleid als de mods zich er toch niet aan houden.

Maar goed houd mijn mondje verder wel dicht hierover. Als ik het spel heb 1 deze dagen heb post ik ook niks en dan kijken wat er gebeurd

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    die amerikanen kunnen helemaal niet goed spelen.. wij europeanen zijn de beste " amerika is toch een mengelmoes"

18. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    details gevraagd door een moderator/administrator

als hij het aan de mods heeft kunnen laten zien of hij heeft in levende lijve aan een mod laten zien is er toch geen probleem! Dan houd hij zich aan het beleid. Dat jij die foto dan net niet kunt zien is your problem.

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik snap het wel, maar waarom zou ik me er druk over maken?

Gewoon jezelf concentreren op GoW en laat de moderators maar lekker hun gang gaan, 't komt toch altijd wel goed ;)

20. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm van die cijfers die uit zijn gedeeld door amerikaanse media..

Het spel zal heel goed zijn, maar ik denk dat de meesten zich redelijk laten meeslepen door de hype en sowieso al door de graphics waardoor het geheel er een stukkie beter uit komt te zien dan het (misschien) is. Ben benieuwd wat PU etc voor cijfer geven al denk ik dat ik het antwoord wel weet; rond de 9.5. Of Boris moet in een hele goede bui zijn en een 9.8/9.9 geven. Je weet maar nooit;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina