[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij mij duurde het maar 6 werkdagen, dus wie weet heb je geluk :)

    Ik moet zeggen. heb net wel opgelucht ademgehaald. Bij mij begon het geziek bij splinter cell, en hoewel het niet aan een spel kan liggen was ik toch blij dat ik zojuist voorbij het punt kwam toen hij vorige keer vastliep O-) O-)
     
  2. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Type: Pakket
    Status: Afgeleverd
    Afgeleverd op: 07/11/2006
    9:52 's morgens

    Afgeleverd aan: WEITERSTADT, DE
    Getekend door: WENDTLAND
    Soort service: STANDARD

    FRANKFURT, DE 07/11/2006 9:52 's morgens DELIVERY
    07/11/2006 6:45 's morgens OUT FOR DELIVERY
    07/11/2006 6:00 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG, DE 07/11/2006 2:41 's morgens DEPARTURE SCAN
    DRACHTEN, NL 06/11/2006 7:30 's middags DEPARTURE SCAN
    06/11/2006 5:53 's middags ORIGIN SCAN
    06/11/2006 2:56 's middags PICKUP SCAN
    DE 03/11/2006 4:48 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED



    We lagen tegen elkaar :lol: :lol: :lol:



    ...wie van ons 2 krijgt 'm het 1st terug??? :x
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  3. tyler_durden

    tyler_durden Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    staat dit ergens zwart op wit vermeld toevallig ??
     
  4. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    jonges jullie moeten een grote bek geven tegen die lui heb ik nu ook gedaan, tweede xbox gaat morgen weg, zat vol met krassen en de eerste dag twee vastlopers vage geluiden enzo en was een jaar ouder als die van mij:confused:, dus die krijgt een schop in de kont, ik ben zo brutaal geweest om een nieuwe te eisen en anders naar kassa of consumentenbond te stappen nou toen liepen ze hard:cool: ik zei dat ik het spuugzat was met dat achterbakse gedoe 3 keer zeggen dat de supervisor de volgende dag aanwezig zou zijn en dat hij er gewoon niet is. vandaag terug gebeld door de supervisor hoor:cool: en hij verontschuldigde zich en liet weten voor een splinternieuwe te zorgen en ik heb hem nog even op het hart gedrukt dat ik dit dus ook echt wel verwacht want anders ga ik stappen ondernemen. jullie allemaal moeten ook gaan dreigen en als ze daar niet van onder de indruk zijn dan moet je ook daadwerkelijk naar kassa of consumentenbond stappen HET MOET NU AFGELOPEN ZIJN MET DIT GEOUWEHOER MICROSOFT!!!|:- :): ;)
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat was met de xbox 1 ook al hoor, niks verlenging van microsoft, europese wetgeving.
     
  6. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hulde_O_

    Het is dat ik nu nog niets kan aanmerken op de service, maar als ik in jou positie verkeerde had ik dit mijn vader laten doen wuhaha, die kan pas woest worden. Ik kan dat echt niet O-)
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat er ook gebeurd, ik bel vrijdag (nja niet als ie er is natuurlijk). Beetje kort dag maar misschien hebben ze label ofoz van UPS.
     
  8. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook al aan mijn tweede xbox, die omgeruild moet worden als dit is gebeurd heb ik er dus 3gehad.

    Ik ga dit even afwachten, mocht het weer gebeuren dan ga ik iets opzetten om in contact te komen met radar(of kassa wat was het ook alweer) of de consumentenbond want voor een prijs 300-400 euro mag je in mijn ogen wel wat meer verwachten.
     
  9. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Via de mail.

    Ben het trouwens eens met de opmerking dat je moet gaan dreigen als ze zo lopen te liegen enz. Ikzelf heb ook nog niets aan te merken op de service, aangezien ze de vorige keer alles supersnel gedaan hadden en ik ruim 6 maanden geen last heb gehad van mn 360:+

    ZAl mij benieuwen of ze zo goed blijven in hun service, alvast een minpuntje dat je zelf UPS moet bellen. Ze zullen het wel te druk hebben met ál die bellende mensen:9
     
  10. Chaoss

    Chaoss Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik zeker naar benieuwd, we houden contact.:thumbs:
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat mijn nieuwe 360 wel een teringherrie maakt... Damn, dat was bij mij vorige helemaal niet zo erg... Maar goed, hij doet het.
     
  12. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren lagen er eindelijk ups labels in de brievenbus. (na 6 dagen)
    was niemand thuis toen ze aan de deur stonden.

    even op doos geplakt en ups gebeld voor nieuwe ophaal afspraak. (was rond 17:45) ook super druk dat 0800 nummer. (zal wel komen omdat al die xboxen opgehaald moeten worden bij iedereen ;))

    dus daar ook engels gekozen. en gelijk iemand aan de lijn! Engelstalige helpdesken zijn de BOM. Nu komt ie vandaag langs rond 18:00 ben ik zelf tenminste thuis! :D

    Dus dan kan ik ook eindelijk in de rij aansluiten bij alle wachtende op nieuwe/gefixte xbox.
     
  13. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 is nu 2 weken weg, totaal heb ik al ruim 5 weken geen xbox 360 meer :eek: Ik was me labels kwijtgeraakt :mad: ik hoop dat ik nog voor gears of wars me xbox 360 terug hebt
     
  14. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    nou die van mij is vanochtend ook aan gekomen in duitsland....

    nu maar afwachten....

    ik hoop echt dat ik geen maand hoef te wachten...

    maarja je moet altijd positief blijven he...

    heb je trouwens als ze je xbox terug sturen het zelfde trackings nummer
    of heb je dan een ander nummer...?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ander nummer... Ik kreeg er ook geen mailtje over, UPS stond gewoon opeens voor de deur.
     
  16. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    same here ook nooit een mailtje gehad UPS stond voor de deur en gaf me ma de doos, doos sávonds uitgepakt dik bekrasde HDD en de console was een jaar ouder als de mijne en liep die zelfde avond nog twee keer vast, en bij het spelen van oblivion leek het net of de DVD drive tijdelijk stopte met draaien/lezen dus totaal geen geluid meer van de console je weet wel het zoomen. ik dacht zo WTF dit pik ik niet en toen heb ik dus ruzie getrapt met MS:), je word gewoon 3 keer verteld dat de supervisor er op een andere dag is die zij zeggen en dan bel je op die dag op heb je weer 45 min aan de lijn gehangen en dan zeggen ze ijskoud tegen je dat hij er niet was, bij de derde keer knapte er iets in mijn hoofd ik was zo fucking bloedje link, en toen maar gedreigt met Kassa en consumenten bond:) en toen liepen ze wel hard:)
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm niet allemaal positief:9

    Ik heb gisteravond gebeld omdat ik gister ochtend geen tijd had. Als eerste kreeg ik nag 10 minuten, ik dacht dat is niks! Toen zei een Belg dat de computer het niet deed en dat ik de volgende ochtend moest bellen. Ik net weer gebeld en nu krag ik een half Duitser aan de telefoon na een half uur gewacht. Naja nu krijg ik dus ook een mailtje met die labels:+
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Net UPS gebeld, en ze komen m'n Xdoos rond 17.00 uur ophalen. :cool:
     
  19. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog steeds de labels niet gehad via me e-mail zit al 3 dagen te wachten en dat mens zei je heb ze binnen 24 uur hoor
     
  20. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik it al drie dagen op de labels te wachten dat wordt morgen maar weer bellen wat een poepers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina