[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik denk dat Boris wel een hoog punt geeft, aangezien hij héél erg enthousiast was over Gears of War.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    MrX werkt bij Microsoft, dus het is gewoon nogal duidelijk dat hij het legaal heeft. Dan zijn geen foto's meer nodig ;)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, ik zou het niet beter kunnen verwoorden, back to Gears of War. :b:

4. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Baal wel dat ie nog niet op Mission 360 stond toen ik er was. Maja, over 1 week en 2 dagen is het lange wachten eindelijk voorbij (hoop ik) :)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik was op mission 360 toen hij er wel stond, maar hem gespeeld hebben maakt het wachten alleen maar moeilijker. :)
    Andere spellen zijn opeens een stuk minder, met uitzondering van SCDA en COD3 natuurlijk, dit zijn beide topgames.

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    éen vraagje,
    bij de multiplayer movies, zie je soms zon poppetje op zn knieen zitten, is dat ook met een headshot, en wat is daarmee dan?

7. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    is gow beter dan half-life 2 ?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Poppetje is dan zo goed als dood en moet dan ws bijkomen.... echter als de tegenstander eerder bij je is....
    but that's just my guess.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat zijn 2 compleet verschillende games die je niet met elkaar kunt vergelijken. :)

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *zucht ik zat er al op te wachten..

De foto dient als bewijs. We weten van MrX dat hij de game legaal heeft. De iemand anders waar jij het over hebt, daar weten we het niet van dus die vergelijking gaat al niet op.

Nogmaals; De foto dient als bewijs, maar omdat we het in dit geval al weten is de foto een beetje overbodig, niet?

Ik snap je punt van iedereen eerlijk behandelen, maar denk nog even aan het nut van de foto. Foto --> Bewijs --> Legaal. MrX heeft legale copy dus foto wordt overbodig. Zelfs jij weet dat hij niet aan illegale meuk doet :)

Je snapt toch het doel wel van het beleid? Ja? Mooi.. Kijk dan ook even verder dan dat je neus lang is aub ;)

Als jij graag wil lopen roepen dat je em hebt, best, maar we weten verder van jou niet hoe je eraan komt, dus dan geldt de regel wel.. Maar dat snapte je al geloof ik he?

@ MrX;

Doe alsjeblieft hier een paar mensen een plezier en post een foto met GoW in je handen ofzo.. Ik wordt een beetje moe van dit :'-( :+

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik geen minpunt, dan kan je niet per ongeluk je tactiek door je headset doorgeven. Als je met vrienden aan het spelen bent kan je altijd private chat gebruiken, anders gebruik ik het chatten met de tegenstander toch alleen maar als 'haha, got you' of 'headshot!' achtige dingen. Perfect moment dus uitgekozen door Epic
    Ach ja, maar MrX is dan ook de enige op dit forum die het kan maken omdat bijna iedereen hier weet dat MrX eraan kan komen.

/Edit: sorry zat een pagina te veel naar voren te kijken..

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Smaken verschillen.

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je bijna dood. als je geluk hebt komt er een teammate aan om je weer te reviven, maar er kan ook een vijandje komen die je kop eraf stampt \o/ ik denk niet dat het gebeurd met een headshot, aangezien je hoofd er dan af gaat.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Trouwens, ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar weet je nog toen Dannynima zat te blaten hier? Dat was dus alleen maar geschreeuw en hij zei verder niets.. Dat was echt strontvervelend.. Dus bedank hem maar voor de invoering.

Even een crosspost uit het paint topic om een voorbeeld te maken voor de mensen die niet weten wat dat nou was met die gozer.. (Het GoW-topic groeide immers zo immens hard! :cool:)

Dit was globaal aan de gang:

Snap je het nu beter? ;) :cool:

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha!!!

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Haha.. moet je gelijk in het 1338 topic zetten :) ;)..

Nu weer GoW..

Heb je het dan over Costum game? Want MP kun je niet met vrienden joinen, alleen maar alleen :x.

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hulde Goiz, :lol:

Btw, voor die 10.000 kils achievement, kan je ook je overall stats dus bekijken, en dus uitrekenen hoeveel je er nog moet.. ? Of heb je opeens onverwachts die achievement..?

18. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Maar word je dan van gebanned van deze site. Als je niet een foto stuurt terwijl je het spel hebt. hahaha. :D

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je fout. je kan geen ranked matches met friends doen. normale kunnen wel

20. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    je kan volgens mij wel hosten en dat een van je vrienden dan met geluk quik match doet en in jou room komt. Maar weet niet cker denk van wel. Trouwens wel goed van die ene mode dat de gene die de hoogste rank heeft leader is anders is zo'n dikke noob de leader en dan gaat ie dood. IK denk ook dat de teams eerlijk verdeeld worden door naar de ranking te kijken dat je automatisch in een room komt met eigen niveau spelers. bijv. als je noob bent kom je bij allemaal noobs en als je prof bent kom je bij allemaal goede spelers

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina