[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees hier veel reacties waarin mensen zeggen dat ze zo lang wachten.

    In het begin (januari 2006), kon ik op mijn xbox maar 10 min een spel spelen en toen bleef ie hangen. Microsoft gebeld, Labels van UPS ontvangen en binnen 1 week naar Duitsland en een nieuwe terug.

    Een vriend van me had dit ook met de Xbox 1. Ook 1 weekje... dus tot nu toe wel goede service gehad bij ze.
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook niks mis mee... De enige mensen die hier reacties lezen zijn de mensen waar het wel langer duurt en die dan hier komen zeiken... Service van MS is opzich prima... Je kunt pech hebben maar de meeste mensen krijgen netjes binnen 10 dagen een console terug.
     
  3. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
  4. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus nog maar eens geprobeert om te bellen en naar 10 minuten krijg ik eindelijk iemand aan de lijn. Een duitser. Hij spreekte wel goed nederlands daar niet van, maar je hoorde duidelijk dat et een duitser was. Nou ik mijn probleem uitleggen. Ik zeg zo van dat mijn voeding kapot is en hij zeggen van ik zal dat even nakijken. 5 minuten wachten. Komt ie terug, vraagt ie of ik mijn xbox aan wil zetten en dan kijken wat voor lampje er op mijn adapter brand. Ik zeg zo zonder te doen: rood. Ja dan is er een probleem met je voeding zegt ie dan. Ik zo denken van joh. Moet ie weer gaan kijken of ik mijn adapter moet opsturen of dat ze meteen een nieuwe sturen. Weer 5 minuten wachten
    komt ie terug en zegt ie zo van dat ik mijn adapter dus moet opsturen
    en als ie dan binnen is dat ik dan een nieuwe terug krijg. Zegt ie zo van dat ik even moet wachten omdat ik een nummer moet krijgen, weeer 5 minuten wachten. Komt ie weer terug en zegt ie van ja er is hier een probleem met de computer ik ga nu ook naar huis, maar ik zorg dat alles morgen geregeld word. Ik krijg dan nu binnen 3 dagen een mail met een sticker die ik op de doos moet plakken met mijn adapter.

    Al met al duurde het 35 minuten :{

    Hopelijk word nu alles wel goed geregeld en dat ie weer zo snel mogelijk terug komt voor GoW:)
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En wat is het probleem nou?
     
  6. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ach je hebt nog mazel dat je xbox360 niet kapot is maar op die mail zal je waarschijnlijk wel wat langer op moeten wachten dan 3 dagen:)
     
  7. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voeding, maar het verhaaltje was eigenlijk niet bedoelt als probleem, maar meer als gebeuren:+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *heeft boze brief naar M$ gestuurd :cool:

    nu afwachten of ze reageren :)
     
  9. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    NEEN !! dat doen ze niet, het lijkt of het ze niet intereseert om goede service te verlenen......
    Maart komt de PS3 uit dan heb ik een xbox360 in de aanbieding en anders gaat die naar het grof vuil.
     
  10. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had na 5 dagen de mail met de labels nog steeds niet gehad. Had maandag gebeld en gevraagd of ze de labels op kunnen sturen want in de mail had ik geen vertrouwen meer. Maandag hadden ze de labels op de post gedaan en gisteren had ik ze al binnen. Vandaag is ie eindelijk opgehaald door UPS.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Per E-mail of per post..?

    Per E-mail is het kansloos, ik denk dat die inbox van dat centrum gewoon TE vol is dat het ook zo langzaam duurt waardoor het lijkt aslof ze niet reageren.

    Ik had dus eerst een vraag en had die per e-mail verzonden. En ik kreeg pas na een half jaar antwoord daarop. En in dat antwoord werd ik verwezen naar het telefoon-nummer.

    Mijn advies dus, mail niet, bel. Ultimate Venom heeft dit dus ook gedaan en heeft een grote smoel opgezet (_O_) en heeft het dus helemaal voormekaar gekregen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lekker ouderwets: per post :D
     
  13. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok, ik weet alleen niet hoe het dan werkt, maar ik neem aan dat dat ook wel een tijdje kan duren. Bellen is sneller ... O-)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bellen heeft de vorige keer ook al niet geholpen, mailen werkt ook al niet, dus dit is eigenlijk mijn 'laatste' redmiddel :)

    Ik heb er, na 5 xboxjes, toch wel behoorlijk genoeg van. Die bagger service, iedere keer weer een refurbished model, iedere keer weer dat lange wachten niet terugbellen als ze het beloven! :mad:

    *wacht reactie van brief af (die wss ook niet zal komen)
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je ze dan toen benadert..? Ik bedoel, denk gewoon aan iets ergs en scheld die agent uit ofzo, zeg dat je de supervisor wilt spreken. En tegen hem zeg je dat als je geen nieuwe krijgt je de overstap maakt naar sony :9 ...

    btw: agent = telemarketing agent = belnicht... ( heey, dat ben ik ook :+)
     
  16. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    bullshit Lazz, ik heb em binnen een week terug gehad, how cool is that huh? nou nietdus krassenop de harde schijf en het ding is een jaar oud, ik ga nu niet weer hetzelfde verhaal doen want hij is vandaag weer opgestuurd.

    microsoft interreseert zich niet in de consument en die filmpjes van Rob GOb of zo is echt waar gewoon ze gaan allemaal naar de kloten. gewoon slecht ze hebben de console niet goed getest voordat ze hem uitbrachten op de markt
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee idd, was beetje flauwe opmerking. Je werd naar mijn mening redelijk snel geholpen. Tuurlijk kan het sneller, maar gaat het dan ook goed?:)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik ben voor de 'aardige' telefoontjes, en mijn vader voor de 'dreig' telefoontjes. Ik had mijn vader dus toen laten bellen... ;)

    Maar net de brief op de post gedaan, bellen die gasten van M$ opeens :eek:. Opeens is alles gemakkelijk te regelen, en krijg ik een game naar keuze (PGR3, Kameo of PDZ, alledrie al gehad... hoera :{). Maar goed, ze doen nu tenminste wat moeite voor me, en ik krijg iets gratis. En zoals altijd wordt gezegd: kijk een gegeven paard nooit in de bek :)

    Ben alleen benieuwd hoe ze nu op mijn dreigbrief gaan reageren, nu ze opeens wel alles voor me hebben geregeld :+
     
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahahahah, ze zullen raar opkijken met die brief dan :+
    En krijg je dus ook een nieuwe console..? Of toch ''zo snel mogelijk'' een refurbie..?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een nieuwe :)

    Vrijdag wordt de oude opgehaald.
    Ik heb al een referentie nummer voor de gratis game, en ze bellen zo terug voor een referentie nummer van de console (of zoiets :+)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina