[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaat het met halo 3 veel erger worden, alleen dan heb je wel van die mensen die roepen: "halo 3 is echt kut, halo is beste!" dus dat zal het vast wel een (heeeeeeeeeeeel klein) beetje remmen

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    importeren lijkt me sterk, want het veschepen duurt +/- een week... dus mogelijk illegaal

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo 1 en 2 niet gespeeld. ik ben ook helemaal niet zo opgewonden over deel 3. ik vind het ook geen kutspel. ik voel er gewoon niets voor...

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    en je hebt wel een xbox? wist niet dat er xboxen zonder halo bestonden ;)
    als je een keertje nisk te doen hebt is het echt een aanrader om ze een keer goedkoop op de kop te tikken, gewoon voor het verhaal alleen al.

maar goed dit gaat weer lekker offtopic

5. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom importeren als het een week duurt? Over een week misschien minder kan je hem in nederland kopen, (pre order op online NL shops, :))

6. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar de collector's edition...

Heb zojuist bevestiging gekregen.. dat de collectors edition en de nog beperktere bonus pack (wat t ook mag zijn)... volgende week mijn kant op komen....

En fardo is een lucky bastard! aub snel wat impressies ;)

7. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0

Waar heb jij hem besteld dan? Ik heb ook de C.E ge pre ordered, :thumbs:

8. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mierenneuk alleen heel erg. Beleid wordt niet nageleefd hoe je het went of keert :)

Maar goed het is allemaal wel best zo. Kan er wel steeds op in gaan, maar daar kom ik toch niet verder!

Hoeft ook niet meer, want heb foto's gezien. Beleid wordt nu dus wel nageleefd.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 360 ja, maar ik heb geen gewone xbox gehad. ik denk er al wel over om nog een keer halo 1 en 2 te kopen, maar eerst GoW \o/

10. shonosuke

shonosuke Guest

nog 9 dagen:{
    Eerlijk zijn loont niet meer|:-

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, eerlijkheid is overrated tegenwoordig.
    Ik vind het prettiger om een orginele game op m'n plankje te hebben staan, dan een DVD'tje met alleen Gears of War 360 in een mapje.

12. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar dan blijft het toch oneerlijk dat die ali illegali's eerder met GoW aan de slag kunnen dan wij, eerlijke burgers :9

13. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    Tot Dat Microsoft zegt, Hoo0ooo!! Dag later: Xbox Live Security update. Dag Later: Alle Ali illegali's weg :)

14. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan vind ik dat die update er morgen op mag staan! }:]

15. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat ooit gebeurt. Reden ga ik niet vertellen want heb geen zin in een ban/waarschuwing oid :cool: Overigens, ik zie net op Xbox.nl dat Fardo op dit moment GoW zit te spelen _O_

16. boneatom

boneatom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gears of war heb bijna 2 levels compleet ben onder de indruk ziet er strak uit op hd gameplay zit goed in ekaar word lekker pittig zelfs op laagste niveau

en ja ik heb een orgineel exemplaar en nee die komt niet uit een winkel
    en nee je ziet het net in mijn profiel heb ff uitgezet dat andere zien wat ik speel omdat je anders krijgt yo man waar heb je die vandaan :)

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    besteld bij dimplus... jij?

18. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft kan dat geloof ik wel verplichten dat je die firmware moet hebben voor live en voor games, maar ze wachten vast af wat voor hacks er allemaal zijn en dichten nu alvast die gaten, en kunnen ze meer hacks vangen :)

Ik vind als je een game koopt, heb je meer waardering voor het spel, dan als je het download, dan speel je het en gooi je het weg!

Want als je hem koopt ga je langer spelen, het leuker vinden of wil je gewoon je volle 50-60 euro er uit halen! En het mooie hoesje, dvdtje, boekje en alles !

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het eiegnlijk best raar dat je gewoon zo makkelijk met copies online kan spelen. Dat hadden ze bij de oude xbox een stuk beter voor elkaar......

20. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    Zuiderpark, hebben ze een exacte datum gegeven? Zal eens met De Man van zuiderpark mailen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina