[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al een uur te wachten aan de lijn.... s'avonds die helpdesk bellen is echt nutteloos :mad:
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik belde om een uur of 5, telefoon op luidspreker zetten en gewoon msn'en ofzo:+ Na 15 minuten ongeveer merkte ik ineens dat er eindelijk iemand aan de lijn was:) Probeer dus een op die tijd.
     
  3. Deathraiser

    Deathraiser Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is vandaag ook aangekomen...

    FRANKFURT,
    DE 08/11/2006 9:55 's morgens DELIVERY
    08/11/2006 6:47 's morgens OUT FOR DELIVERY
    08/11/2006 4:57 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 08/11/2006 2:00 's morgens DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 07/11/2006 7:59 's middags ORIGIN SCAN
    07/11/2006 2:02 's middags PICKUP SCAN


    Nu nog hopen dat ik snel weer een andere (liefst nieuwe maar dat zal wel niet) terug krijg!
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies en daarom post jij in dit forum... Ik wil alleen maar zeggen dat de mensen waar het goed vaak dit hier veel minder vaak zullen laten weten dan de mensen waar het fout gaat, want die gaan op zoek naar een oplossing en zo kom je in deze thread bijna alleen maar negatieve reacties tegen. Niet representatief tov de service van MS...
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die van mij is nu ook in Duitsland \o/

    Vorig jaar ging m'n eerste Xbox 360 kapot, 13 dagen na de launch. Binnen vijf werkdagen had ik een gloednieuwe teruggekregen. Over de service zelf heb ik niks te klagen, die is prima. De wachttijden bij de klantenservice zijn nu heel erg lang, maar ze zijn dik onderbezet. Heel erg frustrerend als je met een probleem zit, en je lang moet wachten voordat je iemand aan te telefoon krijgt. Natuurlijk het stukje over gereviseerde consoles ter vervanging van...daar ben ik minder over te spreken. De service ansich is niets mis mee. :)
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat gaat die service van MS open? Rond 9:00?

    Dan ga ik het zo ook maar ff proberen, ik ben benieuwd wat ze erover zeggen dat het een PGR100 console is. Een nieuwe witte opsturen kunnen ze niet maken, deze is easily 2x zoveel waard, we zullen zien :9
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, ze zijn nu open :)

    Zou snel bellen als je dat nog niet aan het doen was! De wachttijden schijnen een stuk korter te zijn rond dit tijdstip. :cool:
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu alweer 10 min te wachten :'-(

    EDIT: 20 Minuten, kwacht nog 5 minuten...
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb gisteravond (tussen 21.00 en 22.00) 2 trackingnummers gekregen, maar beide werken ze nog niet op de site van UPS. Is dit weer slecht van M$/UPS, of kan dit en moet ik nog ff een paar uurtjes geduld hebben?
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Muahahah gelukt :cool: (na 30 minuten volhouden)

    Maar omdat het een Limited Edition is, gaan ze me terugbellen voor verdere handelingen, dus echt veel is er nog niet uitgekomen :9
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou nou, het transport laat absoluut niet te wensen over :cool:
     
  12. rush

    rush Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox360 in hdtv mode crasht

    Mensen ik heb het volgende probleem.

    Als ik mijn xbox360 in HDTV mode zet (en aangesloten heb met de component kabels) dan crasht bijna iedere game na even (1potje fifa, 2 oefen trainingen met splinter cell) spelen. De hele xbox hangt vast, en ik krijg hem alleen uit door de aan/uit knop in te duwen. Het is niet echt zo dat hij op momenten dat hij het ‘zwaar’ heeft blijft hangen, het lijkt allemaal willekeurig.

    Zet ik hem in normale modes (ook via de component kabels) dan kan ik gewoon spelen. Maar in dit geval heeft mijn tv last van ghosting, dus ook niet echt plezierig.
    Heb Microsoft al proberen te bellen, maar blijkbaar hadden ze meer problemen, na lange tijd maar de hoop opgegeven en de telefoon neergelegd.
     
  13. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    DulleNL, hoe lang is jouw xbox weg geweest voordat je die trackingnummers kreeg?
    die van mij is vandaag precies een week in duitsland, maar heb geen mail gekregen dat ze hem in ontvangst hebben genomen, en heb nog geen mail gekregen dat hij terug komt...(dit kan natuurlijk, aangezien hij nog niet zo lang weg is)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn xbox is nog niet weg, de nummers die ik heb hadden ze me gisteren gelijk via de telefoon gegeven. Morgen wordt ie pas opgehaald :)
     
  15. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    na een uur wachten kreeg ik eindelijk een mevrouw aan de lijn. Wel aardig hoor maar ze zat zo erg te hijgen, verstond de helft niet:+
    Heb al mijn gegevens geven en ze bellen me over 2 daagies terug :)
     
  16. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    UPS gebeld, vandaag halen ze hem op. Zal wel ff laten weten hoe lang alles duurt, voor degene die dat willen weten:)

    ondanks dat het de 2e keer is(en je zou denken dat ik weet hoe het gaat), ben ik toch zenuwachtig dat er iets fout gaat
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld en ze komen tussen 2 en 4 maar nou heb ik ff een vraagje!!!

    Die label waar je moet vouwen hoe moet die er precies op?? moet je ook knippen enzo?
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon op het stippellijntje vouwen. De zijde met de barcode en dergelijke moet leesbaar zijn. :)
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Hij is net langs geweest. Ik belde om kwart over 1 en binne een uur is hij er, snel!!:9

    Edit: Nu nog ff hopen dat hij voor Gears of War terug is
     
  20. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook opgehaald, tot nu toe vind ik de service wel goed behalve dat telefoonnummer van ms daar moet je veel te lang wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina