Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat niet op, ik gebruik de beste oplaadbare batterijen van duracel, en bij de andere controller heb ik er geen last van. het licht dus echt niet aan de batterijen, maar aan de huls, die op de een of andere manier geen goed contact maakt. beetje jammer, 45 euro, gebruik het bijna nooit. xbox was ook al kapot zomaar, dus heb nu een 2e hands gereviseerde ervoor terug, en nu weer die controller die werk weigert :mad:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb gister een xbox pakket gekocht met het volgende:
    -1 draadloze controller
    -1 afstandsbediening
    -1 quick charge and playkit (ofzo)

    nu moet ik elke keer als ik mij 360 opnieuw opstart mijn draadloze controller opnieuw connecten :confused: is dit normaal want het is namelijk erg irritant

    alvast bedankt
     
  3. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet je 360 gewoon starten met je controller, tenminste dat doe ik altijd.

    er zit bovenop een klein rond knopje, die moetje indrukken zodat je xboxen 360 console je controller kan vinden

    dus nogmaals, je xbox starten met je controller, dat doe je door de navigatieknop een paar tellen ingedrukt te houden
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oke thanks
    nu lukt het ;)
     
  5. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok top, superrelaxed toch je console aanzetten met de controller. raak me console nooit aan :p alleen als ik dr een nieuwe game inprik ;)
     
  6. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ff een extra controller aangeschaft (wireless).

    Maar hij pakt hem niet...

    Moet ik ergens iets instellen ofzo?

    Als ik de Xbox guide indruk op de controller (de nieuwe) blijft het bolletjes knipperen, alle 4 de ledjes.

    Ook met mijn controller (1) pakt ie hem niet.. erg vreemd.

    Wat te doen?
     
  7. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Het kleine knopje op de controller (boven de accu) tegelik indrukken met het knopje onder de memory slots op de je 360.
     
  8. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, thanks voor je snelle antwoord.

    Had het ondertussen al gevonden ;), was op weg op mijn post te editten :D
     
  9. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je betaalt voor dat pakket? want ik heb dat pakket bij de MM gezien voor 69.95.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hoe haal ik zo een wireless controller in godsnaam uit elkaar? :confused:
    De schroefjes heb ik los, maar nu krijg ik die 2 helften niet van elkaar gepeuterd. Mis ik ergens iets? :eek:

    //edit: laat maar, ik heb het probleem al gevonden 8) Ik had dat schroefje onder het battery pack gemist O-)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  11. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je je controller uit elkaar willen halen als ik vragen mag?
     
  12. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er misschien een goede controller met een goede d-pad op de markt is (3th party) met of zonder draad boeit me niet zo veel.. tis voor spellen als pes6 die met een dpad (mits het een fijne is) veel beter speeld
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Heb 2 draadloze controllers, en 4 batterijen die oplaadbaar zijn. Zijn ze nu allemaal leeg, net toen ik een online game aan het doen was
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je dat voor elkaar?:confused:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    de controller was een beetje smerig geworden, waardoor de toetsen zich niet meer fatsnoelijk lieten indrukken. Waarschijnlijk heb ik gewoon iets te enthousiast gepoetst 8). Had ik gedaan met een soort schuurmiddel/allesreniger, en tijdens dat poetsen ben ik dus wat te kort op de axby toetsen gekomen.
    Hij was wel erg schoon :D

    Het uit elkaar schroeven heeft erg igg goed geholpen, hij doet het beter dan ooit :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  16. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mijn topic was gesloten
    ----------

    Ik heb de xbox 360 pas een week en 1 dag
    En ik ben er dik tevreden mee.

    Maar sinds gisteren ben ik helaas op een probleem gestuit, en misschien weten jullie een verklaring of oplossing.

    Tijdens het spelen van Dead or Alive 4 valt de controller gemiddeld om de halve minuut gewoon uit. Soms valt het na 10 seconden weer uit nadat ik op de middelste knop heb gedrukt om het aan te zetten en soms kan ik een minuut of twee weer vooruit.

    Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik kan zo echt niet normaal gamen

    Ik heb de batterijen er ingedaan die je origineel erbij krijgt en volgens het batterij icoon links bovenin is er nog 3 streepjes aan batterij over. Ik heb de batterijen ook al verwijderd en er weer ingedaan.
     
  17. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0

    als je ff had teruggelezen, (tis namelijk een paar dagen geleden besproken)...

    kan best het probleem zijn wat ik ook had, dat ligt aan de huls waar je de batterijen indoet, en die je dus aan je controller klikt. op het moment dat je ff dat ding aanraakt dan valt ie uit

    ik heb nu gewoon voor allebei de controllers zo'n adapter kit gekocht, dus vervang je de batterijen door een accu(utje) en nu is het verholpen
     
  18. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin om nog extra geld uit te gaan geven voor een accu...

    Ik denk dat het gewoon ligt aan de batterijen, ik zie nu ook op de controller dat de lampjes om de beurt aan en uit gaan, betekend dat de batterijen bijna op zijn...wel raar dat ik nu nog 2 streepjes zie staan..
     
  19. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    het lag bij mij niet aan de batterijen, maar aan de huls waarin de batterijen zitten, en die dus contact maakt met je controller

    elke keer als ik die huls aanraakte viel me controller uit, nu doe ik die accu aan diezelfde controller en het probleem is opgelost.
     
  20. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu andere batterijen erin gedaan. En alles werkt weer perfect! Net op tijd voor Gears :)

    Blijft raar dat je in de dashboard nog 2 streepjes zag en ik de 360 net een week had....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina