[PS4] Gears of War op Playstation platform

Discussie in 'Games' gestart door No_Name, 8 nov 2006.

1. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb eens nagedacht en eigenlijk is het niet een onmogelijk dat GoW op de ps3 uitkomt.. de enige reden dat het op dit moment op de 360 is ,is gewoon dat het de enige next-gen console op de markt is.
    En epic is een onafhankelijke studio dus ,zelf UT 2007 komt op alle platformen dus als de PS# uit is waarom geen port.. daarom snap ik ook niet waarom de meeste mensen GoW als een exclusive bestempelen..?!

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    uitgeven door microsoft toch? :)
    of heb ik dat weer verkeerd? :9

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm beetje foute topic-titel imo dat staat helemaal niet in dat bericht.

"daarom snap ik ook niet waarom de meeste mensen GoW als een exclusive bestempelen..?!
    "

Uhm omdat het dat vooralsnog nog steeds is...

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Epic zei: Gow komt niet op de PS3, de PS3 is niet krachtig genoeg. Ze hadden moeite om het in de Xbox 360 512 mb ofzo te proppen laat staan de 256 mb van de PS3 ofzo.

5. basovich

basovich Guest

vandeweek zeiden ze nog dat ze nog geen plannen hadden voor GoW 2.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gears of War wordt uitgegeven door Microsoft (zij betaalde voor het spel, dus never te nooi op de Playstation 3 zul je deze serie zien zolang Microsoft voor vervolgen betaald) en Microsoft is niet gek, ze hebben natuurlijk vast gelegd dat zij de rechten hebben op vervolgen, etc.

Natuurlijk maken ze een tweede deel als deze goed verkoopt. Dat is pure logica, daar hoef je niets voor te weten.

7. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    dat is een verkoop praatje dat weetje ook wel..maar hoe kan de ps3 dan een spel als MGS of fatal error en DMC die nog stukken mooier zijn dan GOW wel aan...
    k denk toch dat het bij epic ligt. zij moetnen goed met het geheugen omgaan.
    als die bedrijven het kunnen moet epic het toch ook kunnen?

dit is gewoon een promotie praatje om te zeggen hoe ;;goed''' hun game is. en natuurlijk hebben ze een zak met doekoes van microsoft gekregen om ook nog ff de ps3 te benadelen.
    t zou me nix verbazen als ze over een paar jaar gewoon doodleuk games zullen bakken op de ps3 die nog mooier eruit zien dan GOW.GOW is zeker mogelijk op de PS3, als Unreal 2007 op de PS3 kan draaien dan GOW ook

PS3 heeft 256 RAM + 256 VRAM = 512 RAM
    Xbox 360 heeft 512 RAM (die ook gebruikt wordt door GPU).

Dus wat Epic zegt is gewoon een leugen

Maar ff terug naar mijn punt,ja microsoft is de uitgever maar Epic is nog steeds een alleen staand studio dus ze kunnen makkelijk een andere uitgever vinden voor de PS3 versie.. het is niet zoals bungie of rare nee.. Epic wil $$ zien dus waarom zou het onmogelijk zijn zou ik zeggen ?
    :confused:

8. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk komt een spel dat door microsoft word uitgegeven niet op de ps3.

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Is hetzelfde als Halo4 op de PS3, als dat gebeurt ga ik persoonlijk M$ boycotten.
    :D

10. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar zo iets gebeurd nooit. En microsoft laat epic echt niet gaan ze bieden dan gewoon meer.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    VRAM is iets heel anders...

12. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindlijk heeft de 360 net iets meer RAM in totaal (vergeet niet dat de Xenos ook nog extra RAM voor zichzelf heeft), maar ik denk dat het er in dit geval meer om gaat hoe de spelcomputers omgaan met die RAM.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de rechten bij Microsoft liggen zie ik de Gears of War franchise hoogstens alleen nog op de PC uitkomen. Ik balen natuurlijk 8) :+

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij of MGS4 en de rest er beter uit ziet dan GOW als je het nog nooit ingame hebt gezien? Anyways, waarschijnlijk was het wel overdreven. Als ze er moeite voor zouden doen, zouden ze GOW ook wel op de PS3 uit kunnen brengen lijkt me. Maar MS zorgt er wel voor dat dat niet gebeurt. Zolang ze maar een zakje geld klaar hebben.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In theorie kan het wel, Komen ook Microsoft spellen op de Nintendo DS (mogelijk ook Wii). Mja Nintendo is "geen" concurrent volgens beide partijen. Yeah right..

16. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    totdat de wii marktleider word en nintendo, MS en sony helemaal achter zich laat..

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In theorie kan alles. Maar MS titels zul je alleen op handheld tegenkomen, uitgeven door THQ (zou gek staat een Microsoft uitgegeven titel op concurent zijn console), nooit op andere en concurerende home consoles. :)

Hihi! :+

Trouwens, mocht dat gebeuren (wat mij een wonder lijkt), dan is de markt voor Wii games en publiek een totaal andere markt dan voor MS en Sony, en Microsoft heeft dan nog steeds de rechten op Gears of War titels. Een spel als Gears of War zou totaal anders zijn op de Wii en niet te vergelijken zijn met een dergelijke titel op de andere consoles.

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dit had ik echt altijd al willen zeggen. Doekoes bestaat niet, omdat geld geen meervoud heeft ;) Je zegt toch ook geen gelden 8) :+

Nu ontopic.

De PS3 en de 360 hebben toch beide hun krachtige kant? De ene rekent sneller, de ander kan mooier beel toveren etc. Dus je kan toch niet echt een lijn trekken met welke beter is?

Halo word toch een trilogie?

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  19. Peritus NL

Peritus NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de Wii het zeker goed gaat doen, met 4 miljoen units die nu al uitverkocht zijn en more on the way.
    Maar het is wel zo dat microsoft en nintendo, hoewel ze alle 2 bedoelt zijn voor gamers wel een compleet andere doelgroep hebben.
    waar microsoft zich richt op next gen graphics en een multimedia machine, richt nintendo zich op nieuwe gameplay en een verbreding van het console publiek, ook non gamers willen het beestje in hun huiskamer hebben.

En ikzelf? ik wil ze alle 2 :) 1 voor de next gen feel, en de andere omdat een nintendo console mij nog nooit is tegengevallen.

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    alsjeblieft sluit dit zinloze topic.. epic en microsoft delen de rechten over deze game.. epic heeft deze game in opdracht van microsoft gemaakt en zal dan ook nooit op andere consoles verschijnen..
    dit is pure onzin..

kijk als je dit verhaal zou vergelijken met unreal tournament

Deel Deze Pagina