Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    1 flag ctf zat ook al in halo2 hoor.. was vooral een gamemodus voor zanzibar.. (dit level is ook gebaseerd op zanzibar)
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oh. Nja, dat deed ik dus blijkbaar nooit :p hoe gaat dat dan?:{
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je met team skirmish nooit 1 flag CTF zanzibar gehad? Dat gaat in rondes..
    1ste rond.. blauwe team moet vlag veroveren, rode team moet de vlag verdedigen. En na 3 minuten geloof ik is het einde ronde en wissel je van kant. Dus dan gaat de rode team proberen de vlag te veroveren en moet het blauwe team de vlag verdedigen. In matchmaking had ieder team 2 rondes de kans om de vlag te veroveren.
     
  4. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Neutral Flag tog gewoon?
    Iedereen die halo 2 speelt moet die toch wel kennen?
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmmm, volgendsmij is 1 Flag CTF al bestaand..!

    Zanzibar was er ook voor gemaakt, defenders in het fort, attackers die op het strand spawnen.

    3 min de tijd om die flag te getten en te scoren... punt --> volgende ronde
    tijd om ---> volgende ronde

    In totaal 4 rondes ( je bent 2 keer defender, 2 keer aanvaller..)


    Dit is 2 jaar oud nieuws jongens :eek:
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm neutral flag is weer ietsjes anders.. dan is het dat beide teams de vlag moet veroveren. En niet dus dat het 1ne team de vlag moet verdedigen en de andere hem juist moet veroveren:+ God jullie hebben wel veel multiplayer gespeeld of niet8)
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik speelde alleen maar Deathmatch met vrienden. Ze wouden nooit CTF doen. Ben ook nooit naar lan's geweest. dus vandaar. :+
     
  8. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar we zien een flag op dit plaatje dus dan is neutral flag ook mogelijk ;)

    *tja nu ik nadenk:p neutrale flag in de basis van een team, nop niet eerlijk :p
    En ik heb genoeg multiplayer halo 2 gespeeld hoor ;) mischien zelfs teveel
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Uit de post van dead worm nl:

    With the MA5C Assault Rifle, the clip-size has been drastically reduced from 60 to 32, and as a trade-off, the weapon's accuracy at long-range has been increased. Why the revisions to the Assault Rifle? Well, the starting weapon in Halo 2 -- the SMG -- didn't exactly work out how Bungie wanted it to. Jamie Griesemer, lead designer on Halo 3 (you know, that "30-seconds of fun" guy), points to the two previous starting weapons and their problems. "It shouldn't do headshots... and it shouldn't be dual wieldable," according to Griesemer. The new MA5C Assault Rifle allows neither.

    Vind dit toch wel erggggggg jammer, want betekend dus dat het weer een spray n pray game wordt=(
     
  10. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    jensss niet getreurt :9 , Er zijn altijd wel games waar die wapens niet worden gekozen lijkt mij! Met die nieuwe custom games optie...
     
  11. Calv1n

    Calv1n BIJNA ZOVER:D

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOOW:9
     
  12. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    @Calv1n
    en dat is nog een bescheiden omschrijving van alle info ;)

    Maar is dit nou die update van de minisite?
    Want die is nog niet unlocked?!
     
  13. Calv1n

    Calv1n BIJNA ZOVER:D

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk van wel
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ter decoratie?? :+ (tis al uitgelegd maar goed)

    iedergeval zoals het er nu naar uit ziet, zijn de manne van bungie nog wel ff bezig met balanceren hopelijk maken ze de rocket zonder lockon functie, en ik ben van overtuigd dat die mancannon een slecht idee is :b:, en er zal geen fall damage zijn (was te verwachte)
    ik moet zegge dat ik die 'zanzibar' wannabe wel leuk vind zien voor MM, en valhalla heb ik al screens van gezien, en ziet er erg mooi en vooral 'Halo1' achtig uit _O_

    iets wat ik ook wil zien is, dat iedere speler 'grenade jumps' kan uit voere, dat betekent als je een granaat onder je reet gooit, je omhoog word 'geboost', in H1 was dat echt relaxt, en H2 kon dat alleen op host :mad:, hopelijk geen, of alle spelers
    en ik vraag me af of die melee's nog steeds lunge? ik hoop van niet
     
  15. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Al 31 pagina's over halo 3(over mij), terwijl het spel nog niet eens uit is. Wat kunnen jullie allemaal zo veel kletsen.....net stelletje wijven :+
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    stoorde je je dan ook zo aan de mancannon op collosus airwave?
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het is toch niet leuk als je meteen met het beste wapens begint?
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was een airlift (zo iest iedergeval :+)
    als ik me een mancannon voor stel, denk ik aan een cilinder vormig ding, en als je er achter in loopt/rijdt, word je gelanceerd
    er was trouwens ook iets over, als je een level 'verlaat' word je omver geknalt door turrets ofso toch?, waarom zette ze daar dan gwoon niet een muur neer :{ , ik snap dat je op dat strand level geen muur moet neer zette, en is die mortar gun opsig wel leuk gevonde, maar op meerdere mappe, heb mn twijfels over

    ik kijk wel erg uit naar de kleinere mappe, want wat ik tot nu toe heb gezien/gehoord zijn de maps tot nu toe erg goed wat mij betreft :)
    btw mr elk, zegt jens dat je meteen met het beste wapen moet beginne??, je moet cker niet met het sterkste wapen beginne, lijkt me logisch, maar je moet je zelf wel kunne verdedigen
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ze het wapen neschrijven schijn je er best wat schade mee te kunnen doen, dus ik zie het probleem niet. met een carbine of battlerifle gaat het vast beter als je op het hoofd schiet, maar dat lijkt me niks om daar mee te beginnen.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95

    Mjah, dan moet ik een beetje denken aan mario kart op de cube, daar zat zoiets ook in. Lijkt me stug dat zoiets in halo komt hoor :x (laten we hopen :D)

    En die turrets die je knallen als je level verlaat lijkt me opzich wel tof, alleen volgens mij kom je in de eerste week er al achter hoe je die kan omzeilen (vast wel weer een bug o.i.d). Als het werkt zou het super zijn tegen superjumpers en campers.

    Ik probeer gewoon niet te snel conclusies te trekken, dat spel komt pas over een jaartje uit ofzo? Dan hebben ze iig nog ff de tijd :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina