[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heerlijke vergelijkingen :cool:!
    In elk geval begint de spanning hier bij velen te stijgen volgens mij...

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ghehe :9
    man nog 8 dagen :mad:

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste mensen er zo zit op te wachten omdat er al een heletijd geen echte goede shooter game is uit gekomen. En tja zij (en ik natuurlijk) moeten wel blijven kunnen schieten... of zagen...

4. basovich

basovich Guest

had het spel eerst besteld voor 30 euro omdat hij zo goedkoop was en het 'wel' een goede shooter zou zijn, maar nu wil ik hem echt hebben!!8)

5. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    hier ook binnen \o/ import uiteraard! Ga er vanavond eens lekker voor zitten :b:

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je hem besteld dan ?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe komen al die mensen ineens aan al die importgames.... of sterker nog, aan de info dat hij regiovrij is.... want ik kon dat tot gisteren iig nergens vinden....

@ Fardo: ben vooral benieuwd naar de moeilijkheidsgraad waarop je hem speelt. Ik speel een sp meestal maar 1x en wil dus direct voor de best passende graad gaan... en aangezien ik ook geen uberhelt ben mbt games :+

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil denk ik meteen voor Hardcore gaan .. aangezien ik wel een beetje goeie tegenstand wil .. en niet dat ik het halve spel doorschiet en zaag en beuk en dat ik maar 2 keer doodga !!

dus denk meteen voor een pittige stand kies zodat het ook echt moeilijk is en ik soms gewoon heel goed moet nadenken voordat ik wat doe !

Voelen jullie je ook zo "gemartelt" dat we nog een weekie moeten wachten terwijl de rest van de wereld deze game al speelt :+

9. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me duidelijk zwaar gemarteld. Ik vind dat maar een ruk idee dat hij in de states al eerder is dan hier.. Heb dat nooit echt begrepen waarom ie daar eerder komt dan hier...

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er zit een verschil tussen een legitieme versie eerder kunnen krijgen, en het fikken van een iso bestandje imo. :{

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    En Microsoft maar beweren dat alle games world wide released zullen worden :mad: En ik voel me dus ook flink genaa*t.....! Ik ga voor angst ook niet meer op xbox live....al die lui die gears of war doen :mad:

12. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en niet zo'n beetje ook :mad: . Bij elke andere game had ik het waarschijnlijk niet zo erg gevonden, maar dit is gewoon ruk, 8 dagen nog. Was toch leuker geweest als de amerikanen hem ook pas echt op de 12de konden kopen, dan was het wachten wat minder geweest.

13. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe vervelend het ook is....er komt meer bij kijken dan alleen maar even 10 miljoen exemplaren drukken en wereldwijd de winkels in smijten. Doe gewoon wat ik doe - Neem je 360 controller, ga voor je PC/Laptop zitten, speel de Gameplay clips van Gametrailers.com af en doe net alsof je de game daadwerkelijk speelt. Deze methode heeft me de afgelopen 2 dagen aardig geholpen...lol

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    :): hahahaha

15. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die tactiek heb ik ook toegepast,
    helaas heb ik nu alle trailers al een keer of 4 op exact dezelfde
    manier uitgespeeld, dan beginnen de levels tog enigsinds te vervelen :p

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik hoor nu net van een maat van me op msn die beweert dat Gears of War uitgesteld is naar 14 december:'-( :x :'-(

17. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er trouwens ook 48 hours trial kaartje bij ? Het is wel leuk meegenomen maar ik ga toch sowieso xbox live gold kopen voor 3 maanden.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    lijkt me niet hoor:x ik hoop het niet hoor :eek:

wat is de bron?
    yep :)

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, ze zijn al in Nederland/Belgiƫ :cool:

20. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij sterk wat die gast beweert... Ik neem aan dat ze wel genoeg spellen hebben gemaakt voor de europese markt.. Lijkt me anders een flinke misser niet???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina