Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten........

    Deze game is zóóóóóóó vet. De graphics zijn van hoge kwaliteit. Stom voorbeeld; het water. Lijkt echt f*cking echt gewoon. Ik hoorde wat mensen over problemen online??? Ik heb totaal geen probleem. Match creeëren niet, joinen niet. Alles gaat naar wens. Gisteren even een uurtje de single player gespeeld. Ik heb gewoon gekozen voor moeilijkheidsgraad "normal" omdat ik al veel mensen hoorde dat ie erg moelijk was ten opzichte van CoD2. Ik merk het ook idd. Maar wat een actie. De single player begint na de basis training gelijk vol actie. Je zit gelijk helemaal in de game. Activision heeft echt waargemaakt wat ze beloofd hebben; een topvervolg neerzetten van deel 2.

    Online moest ik wel even wennen, ik speelde CoD2 altijd op een "kleine" tv van Sony (ik geloof 56cm beeldbuis), en ik heb nu een 107cm HDtv. Normaal speel ik altijd met de sniper. Zo ook gisteren. Ik heb wel het gevoel dat ze iets aan de auto-aim van de sniper hebben gesleuteld. Of het komt doordat ik CoD al een tijdje niet meer had gespeeld of door me grote tv, maar het lukt me (nog) niet om snel te richten met de sniper.

    Al met al krijgt de game nu al een dikke 9 van me. En dat na 1 avondje spelen. Het worden zware tijden :) Mijn streven om zeker vanaf half/eind december jullie te ownen in CoD3, Pro Evo 6 en GoW..... Een moelijke opgave, aangezien je maar 1 van deze wereldgames tergelijk kan spelen. :cool:

    Misschien even leuk om van de gelegenheid gebruik te maken. Ik heb iemand in mijn vriendenlijst staan die toernooien organiseerd in CoD. De wedstrijden verschillen van een gratis toernooi, tot deathmatche's om €5,- €10,- of €20,- per wedstrijd (ik dacht winner takes all). Voor de geïntreseerde. Check www.xtoernooien.nl en schrijf je via het forum in. :D
     
  2. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ook problemen met de multiplayer, maar ik zal wel goed komen. unranked werkt alles prima maar ranked daar snap ik niks van. Je zit ineens in een volle lobby, en een seconde later ben je weer alleen? Terwijl vrienden geen problemen hebben met ranked??? Maargoed zal wel goed komen, heb trouwens ook al een stuk of 5 vrienden die GOW hebben? :):
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand?
     
  4. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Granaten terug gooien- ja
     
  5. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet al welke prijsvraag dat is. :p

    Maar goed, volgens mij is het granaten teruggooien. Die eerste en die derde konden in elk geval als in CoD2, en die laatste kan geloof ik alleen in multiplayer.
     
  6. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of die al ergens in eindhoven te koop is?
    Anders ga ik vanavond even snel de stad in.

    Frs op station had um wel, maar verkopen hoo maar =(
     
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    damn elke frs verkoopt hem al en die niet, das wel erg flauw.
     
  8. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens een echte goede game voor de 360.
    Man wat een actie.
    En die graphics zijn echt geweldig.
    Overall explosies en soldaten vliegtuigen die overvliegen.
    En een keer geen tearing in een spel.
    Het kan dus wel
     
  9. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer is ook vet met ongeveer 20-24 man
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    1Up lult echt slap met zn cijfer tov. de andere sites!
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hhmm, ik heb COD3 gister in huis gehaald, en de single player even door gespeeld, ik zit nu bij level 4/5 weet ik het, maar ik moet eerlijk zeggen dat tie bij mij best wel tegenvalt tegenover het vorige deel.
    Ik had totaal geen verwachtingen voor dit deel, dus heb hem niet overhyped ofzo. Maar dus: Er is bijna geen vrijheid je speelt via een rechte draad door de missies, het lijkt soms wel dat vijanden je zelfs door muren heen schieten, granaten (waar je in het vorige deel als een gek voor weg moest rennen) zijn echt knalerwten. Ook gaat het mij allemaal iets te snel, je hebt nauwelijks momenten van rust, alles is kapot donker en die tussenfilmpjes breken het verhaal en in stukken. Het is jammer maar er mist gewoon iets in, wat het vorige deel wel had. je kunt niet meer gewoon je eigen manier doen in het spel, alles gaat via een bepaalde lijn. De sfeer is er gewoon niet meer, dat je lekker op velden vijanden te lijf gaat, en taktiek is helemaal niet meer te vinden. sorry jongens... misschien dat verder in het spel de missies beter worden, en online is tie wel verbeterd dat moet ik toegeven...
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  12. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah joh, die gasten zijn altijd al een stelletje attention-whores geweest!

    Door al die reacties hier begin ik toch weer interesse in CoD3 te krijgen. Ik zou hem alleen echter hoofdzakelijk voor MP kopen aangezien ik CoD2, CoD1, MoH, BiA allemaal al stuk heb gespeeld en het wel zo'n beetje gezien heb. Kunnen jullie me nog wat impressies van die MP geven misschien? (en geen links naar reviews geven oid, die heb ik allemaal al gechecked, ik wil jullie ongezouten mening straight from the battlefield!)
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0


    Bij deeltje 2 was ook alles via een vaste lijn en had je ook geen bewegingsvrijheid.
    En taktiek was er ook niet in 2 ja de enige tactiek was knallen.
    En als je wilt flanken kan je dat nog steeds doen als je dat wilt.
    En geen momenten van rust, wat denk je van de echte oorlog.
    Dat ze even aan de duitsers hadden gevraagd jongens even wat minder knallen want ik wil een beetje rust.
    Al dat gefluit van die kogels ik krijg er hoofdpijn van.
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is echt prima, gisteren heel de avond "Single caputre the flag gespeeld, en die was verslavend.
    - Bijv. er is 1 vlag en breng die naar de vijandelijke basis. (levend natuurlijk)
    - De voertuigen zijn leuk om mee te rijden, maar een tank is niet onverslaanbaar. Leuke is wel als niemand geen anti tank heeft duurt het wel even om een tank te verslaan.

    Als je dit spel voor MP wil, is het zeker een aanrader, over de SP heb ik nog geen mening na 45 min te hebben gespeeld. Althans mn mening nu is, maybe too much.
     
  15. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar de freerecordshop in de stad zelf opzoeken...
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    je had zeker wel momenten van rust, denk maar aan die missie met die silo, als je al die huizen ontruimt had was het lkkr rustig en kon je nagenieten van de smeulende resten en omgeving, dat maakte het allemaal waard :) + waarom moet alles zo donker, ik kan me nog herinneren dat callofduty2 een van de mooiste omgevingen en landschappen had, en dat is nu weer zo, teminste zover je om je heen kunt kijken aangezien steeds duitsers achter je spawnen en dat is meteen het probleem, ze blijven spawnen!! dat maakt het wel ernstig onrealistisch, als je een bun kertje van 2 bij 2m ziet komen er 20 duitsers uit, waar verstoppen die zich? en pas als je erheen loopt zijn ze verdwenen... tja het realisme is erut en ze proberen een film van een spel te maken...
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  17. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen kampt het spel dus nog steeds met dezelfde problemen, nl. lineair als de pest en het constant triggeren van events. da's jammer, maar natuurlijk ook moeilijk te vermijden. Het voordeel hiervan is wel dat je een grotere cinematische ervaring krijgt ten opzichte van open-ended shooters zoals Battlefield (1942/2) waarbij de singleplayer gewoon random bots zijn die je onder vuur nemen.

    Maar ff over MP weer. Is er enige lag zichtbaar bij een volle bezetting van 24 spelers en hoe ziet het ranking systeem in elkaar? Is er clan support? Zijn de classes goed uitgelanceerd en hoe zijn de maps? (grootte, symetrie, chokepoints, etc.)
     
  18. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik online gewoon een simpele Deathmatch wil spelen (nog steeds mijn
    favoriete online optie, hup ieder voor zich), wat moet ik dan kiezen...?? :{

    Ik zie Deathmatch er niet meer in staan... Heeft het een andere naam
    gekregen? Kan iemand mij dat vertellen??
     
  19. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. ik heb geen idee aangezien ik de game nog niet heb en ook geen live:+ .
    Ik ben van plan deze game vanmiddag te gaan halen bij de FRS hopen dat ze hem al verkopen!:) 8)
     
  20. emjay

    emjay Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Deathmatch noemen ze Battle in CoD3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina