Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb je ook gewoon rust hoor.
    In het begin heb je dat gevecht in het gras nou alles afgeknalt en dan kan je rondlopen wat je wilt en van het uitzicht genieten.
    En waar verstoppen 20 duitsers zich in een bunker van 2 bij 2 m.
    Ze gaan allemaal op elkaar liggen dan passen er een hoop duisters in.
    Of graven ze zich in weet ik veel.
    Als straks gears of war uitkomt ga je je dan ook afvragen waar die monsters vandaan komen.
     
  2. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dank je hartelijk Emjay, top! :thumbs:
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    lag valt mee. het houdt zich netjes onder 20 spelers, ieder geval in mijn ervaringen. Clan support neen, wel is er een rankings systeem, die gaat per aantal kills omhoog. Classes is net als in battlefield, alleen een paar meer. De maps zijn echt kolere groot, ala battlefield dus naja bijna dan, er zijn ook vehicles in te vinden maar die vind ikzelf wel een beetje noobie. Maar er dus soms ook als je in een wat rustigere game zit dat je elkaar bijna nooit ziet. want de choke points zijn moeilijk te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  4. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren einde van de middag gehaald bij de Free in Zmeer.
    :thumbs: \o/ _O_

    Helemaal geweldig. Andere zaken hier zeggen allemaal t zelfde: we mogen em nog niet verkopen.

    Gisteren stukje gespeeld ziet er echt geweldig uit. Dit weekend op een veel betere tv dan ik thuis heb spelen lijkt me helemaal super. Vanmiddag weer lekker verder!!!
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga cod 3 maar bestellen voor 36 euro

    die 36 euro kan er ook nog wel vanaf :emo:
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    offtopic ach ja 16 of 17 games in je collectie maakt ook niet meer uit :cool:


    ik wacht nog steeds op mijn GCshop levering :mad:

    toch voortaan maar weer zelf langs de winkels aangezien die online shops bijna nooit eerder leveren dan de release date .
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre order is ook alleen maar voor de maatschappijen om in de eerste week van de release al gelijk in de verkooplijsten te staan.

    ok en het scheelt je in dit geval een 10,- of zo.
     
  8. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook al gehaald bij intertoys in roermond.
    Ben er alweer helemaal verslaafd aan, jammer dat ik zo moet gaan werken...
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een kleine spam :9 ik heb de COD 3 op deze marktplaats te koop staan ! gesealed en wel :)
     
  10. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ?!?!?! BEN JE DOM ???? we hebben Xbazar ! en daar ga je maar lekker reclame maken...
     
  11. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei toch dat ie op dit forum staat.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    He jakkes... bol.com heeft nog niets verstuurd, had wel gedacht dat het woensdag of donderdag zou worden, net zoals PES6...

    Vrijdag dan maar, moeilijk om alle reacties te lezen zonder dat je het spel zelf hebt.. maar alles klinkt veelbelovend tot dusver.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik start net CoD3 op bij een vriend van me, en er verschijnt de melding dat er een update beschikbaar is? Kan er op het internet niks over vinden :confused:

    Meer mensen dit gezien?
     
  14. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik heb mijn 360 niet op Live aangesloten op het moment dus weet er niets van maar er zitten wel slordige grafische fouten in het spel hoor....sjongejonge...ik hoop dat die update daarvoor is en anders denk ik ook voor de multiplayerproblemen die er schijnen te zijn.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je die nou even toelicht ;)
     
  16. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Vooruit dan maar. :b:

    Multiplayerproblemen is dat je anderen moeilijk kan joinen of anderen jou. Ook willen in de Ranked matches soms ineens allerlei medegamers wegvallen (Uit de lobby dus of in de game)

    Singleplayer is gigantisch tof maar wat een grafische fouten!!!!

    Situatie: Explosie, Duitser valt naar de zijkant maar blijft in valpositie steken in de muur....dat ziet er niet echt geloofwaardig uit. Ook willen de muren wel eens van texture veranderen (een soort watergloed ofzo) en zijn je teammaten de hele tijd tegen een muur aan het lopen.

    Dat soort problemen dus maar verder is de Singleplayer GI-GA-NT-IS-CH vet als je daar niets van aantrekt en COD3 is zeker de beste uit de serie.
     
  17. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een klein foutje, ik was net bezig met een missie en daar sprong iedereen een gebouw naar binnen via een raam, behalve 1 mannetje die bleef maar tegen de muur aan springen en kwam ook niet binnen in het gebouw, was wel geinig om te zien. (alleen wel een beetje slordig)
     
  18. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Precies dat soort foutjes. :mad:
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij tegen een muur aan blijft springen kom je toch ook niet binnen.
    Dus wat is hier vreemd aan
     
  20. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Wat is dat voor een dom antwoord?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina