1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Whoooot, vandaag te horen gekregen dat ik op emergance day gewoon vrij heb van school. wat een relaxtheid
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt toch ook :) gears of war was de aanleiding :+
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhuhaha, ik heb gister Gears of War 3 uurtjes gespeeld bij First to Play in Belgie :D

    Gruwelijk _O_
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    is het wachten nu niet nog zwaarder?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb deze vrijdag vrij :mad: wil ook volgende week :'-(
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    He Mike,

    Was het tof?
     
  7. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is, anders ben je wel heel erg naief.
     
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft/gaat iemand de strategy guide van gears of war bestellen...? Heeft dit veel voordelen?
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, het was echt heel kick bij First to Play :D
    Het was in een oude watertoren in Brussel, dus echt een heel hoog rond gebouw, helemaal hol van binnen. Verder muziek en beamers die op de hoge ronde wanden projecteerden. Tegen de wand onderin stonden 25 360's in een rondje opgesteld. . Ze waren helaas niet aangesloten op elkaar dus we konden niet MP met zn allen spelen, alleen local, dus 1vs1 op een xbox. DIt was echt al heel vet, om de mooie levels te checken en gameplay.
    We hebben uiteraard ook de eerste levels van de SP gecheckt. Echt prachtig die graphics :eek: AI is ook echt heel goed. En ja, wat gewoon het meeste opvalt is de alemachtige vette gruwlijke mega ongelofelijk vette gore bloed effecten en de bewegingen van de mannetjes als je ze raakt en doodschiet.
    Controls zijn ook heellijk; A-Button does it all. Even wennen, maar als je het doorhebt voert je character alles uit wat je bedoeld. Co-op SP loopt ook heel lekker, ik zal geen spoilers geven. Check it out yourself...

    Of het nu moeilijker wachten is...nee. Ik ben altijd het meest benieuwd hoe het spel gamed, flowed, doet spelen. Als dat lekker is ben ik gewoon tevreden. Nu ik weet hoe dat is, weet ik wat ik kan verwachten de 17e, en kan ik goed wachten ;)
     
  10. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    FARDO hoelang heb je er over gedaan om 3618 punten te halen. Weet ik dan ongeveer of het nog mogelijk is hoog te komen in de rank want de 1e hebben veel punten. Hoeveel punten krijg je ongeveer per potje
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja duh! ;)

    http://www.xboxyde.com/news_3781_en.html
    ze hebben ook aan alles gedacht, je kan de kleuren instellen zodat het kleurrijker wordt. \o/ :thumbs:
     
  12. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    GODVERDOMME.....ik bel zojuist naar Intertoys in Hoensbroek, zegt ze dat ze er gisteren 2 heeft binnen gekregen en dat de laatste 10 minuten geleden verkocht werd. Wat een kutzooi, ik had over een uur dus al kunnen spelen.
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nu al binnen? gaan we hem eerder krijgen? *)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehehe dat is mijn gamerscore niet mijn rank score van Gears of War :eek: ... ik heb nog geen MP gespeeld ... ik speel meestal altijd eerst de SP uit
     
  15. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Mweh, ze zei er ook bij dat hij niet op voorraad is. Net E-Plaza aan de lijn gehad, de gast zegt dat het toch echt de 173 wordt. Maar hij zei ook dat andere winkels de game hoogstwaarschijnlijk al eerder verkopen. Misschien hebben we geluk en kunnen we hem 2-3 dagen voor de officiele release ergens vandaan halen.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik ga het zo toch ff proberen bij de FRS waar ik em gepre-ordered heb

    wie weet... :)
     
  17. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vandaag erg druk op de zaak, dus weinig tijd om hier iets te posten.

    Ik heb gister een uur SP gespeeld op Hardcore en 1 uur co-op op hardcore. In beide gevallen ongeveer gekomen tot het punt waarop we iedereen mochten laten spelen op Mission 360. Echter op Mission 360 deed ik daar nog geen 10 minuten over!!! Ofwel hardcore is echt een pak lastiger dan casual, ik raad daarom iedereen ook aan casual over te slaan. Dat is echt voor noobs die of nooit een game hebben gespeeld of iig nog nooit een shooter. Niks mis mee, maar echt te makkelijk voor xbw members.

    Belangrijkste tip: getting hit will lower your chainsaw. Ofwel chain saw is alleen makkelijk in het gebruik als je je tegenstander verrast, ziet hij je aankomen dan is het aan afrader. (Belangrijk in hardcore en insane)

    In hardcore is het echt amazing hoe goed de Locusts coveren, flanken, hun focus op jou richten, etc. Niet dood gaan is echt een kunst. Rambo uithangen wordt vliegensvlug afgestraft, no way dat je overeidn kunt blijven staan, je MOET cover zoeken.

    Co-op is echt helemaal het einde, geen lag, je kunt elkaar constant goed horen, je hebt elkaar echt nodig, want nu pas kun je de Locust zelf ook flanken. Doe je dat SP dan hebben ze je heel snel door, maar een real life maatje houdt ze echt wel bezig terwijl jij om ze heen sluipt.

    Het belangrijkste is denk ik te melden dat ondanks de ongelofelijke hype, dit spel nog meer waarmaakt dan je had durven hopen!

    Grote onzin, die winkel heeft domweg niet door gehad welke game jij bedoelde. Kan niet anders, of ze importeren, maar dat lijkt me sterk bij een Intertoys.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  18. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja, dat dacht ik ook al MrX, maar de betreffende Intertoys heeft al eerder games verkocht VER voor de officiele release. CoD2 voor de PC kwam hier op 7 Nov uit, ze verkochten de game al 2 weken van te voren. Ik neem aan dat je gelijk hebt, aangezien jij het waarschijnlijk als beste weet. Maar zou er niet een hele kleine kans kunnen zijn dat ze wel al 2 exemplaren binnen hadden en (tegen de regels) verkocht hebben?
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ook op andere fora beweren mensen ‘m gewoon gekocht te hebben vandaag, maar dat zullen ook wel van die warezhoeren zijn….

    Wel grappig altijd iig, persoon A op forum A ‘’omg ik heb m’’, daarna bellen 20 mensen naar alle zaken in hun omgeving :’’niemand heeft ‘m’’, persoon B : ‘’omg ik heb m nu ook lolololol’’, en hup weer worden allerlei zaken gebeld. :D

    Al die moeite…
     
  20. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlen zou hem kunnen importeren, maar Duitsland heeft deze game niet en Belgie is nog niet in distributie, dus waar halen ze hem dan? Frankrijk, Italie? Dan krijg je dus versies die geen engels hebben. Enige is dan Engeland, maar daar wordt weinig vandaan ge-exporteerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina