Ik heb het vandaag erg druk op de zaak, dus weinig tijd om hier iets te posten.
Ik heb gister een uur SP gespeeld op Hardcore en 1 uur co-op op hardcore. In beide gevallen ongeveer gekomen tot het punt waarop we iedereen mochten laten spelen op Mission 360. Echter op Mission 360 deed ik daar nog geen 10 minuten over!!! Ofwel hardcore is echt een pak lastiger dan casual, ik raad daarom iedereen ook aan casual over te slaan. Dat is echt voor noobs die of nooit een game hebben gespeeld of iig nog nooit een shooter. Niks mis mee, maar echt te makkelijk voor xbw members.
Belangrijkste tip: getting hit will lower your chainsaw. Ofwel chain saw is alleen makkelijk in het gebruik als je je tegenstander verrast, ziet hij je aankomen dan is het aan afrader. (Belangrijk in hardcore en insane)
In hardcore is het echt amazing hoe goed de Locusts coveren, flanken, hun focus op jou richten, etc. Niet dood gaan is echt een kunst. Rambo uithangen wordt vliegensvlug afgestraft, no way dat je overeidn kunt blijven staan, je MOET cover zoeken.
Co-op is echt helemaal het einde, geen lag, je kunt elkaar constant goed horen, je hebt elkaar echt nodig, want nu pas kun je de Locust zelf ook flanken. Doe je dat SP dan hebben ze je heel snel door, maar een real life maatje houdt ze echt wel bezig terwijl jij om ze heen sluipt.
Het belangrijkste is denk ik te melden dat ondanks de ongelofelijke hype, dit spel nog meer waarmaakt dan je had durven hopen!
Grote onzin, die winkel heeft domweg niet door gehad welke game jij bedoelde. Kan niet anders, of ze importeren, maar dat lijkt me sterk bij een Intertoys.
Laatst bewerkt: 9 nov 2006