[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. METALFEAR

METALFEAR Guest

Gewoon op 17 november FRS heeft meestal alles 1 dag voor of op de releasedate de games. Op af en toe een uitzondering na maar ik denk niet dat GoW eerder wordt uitgebracht dan normaal

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Inderdaad, beter kan ik het niet verwoorden ;)

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tweede chain saw tip: te dicht bij je tegenstander werkt dus ook niet. Je moet namelijk je chainsaw eerst optillen voordat hij zijn werk doet. Sta je te dicht op je tegenstander dan lukt dat niet.

Kortom de chain saw is een wapen, die echt een kick geeft, vooral omdat het niet zo makkelijk gaat als bijvoorbeeld het lichtzwaard in Halo 2. Ik ben op hardcore zeker 20 keer dood gegaan omdat ik trachtte de chain saw te gebruiken. Zo'n Locust gaat namelijk echt niet achterover leunen totdat jij het onder de knie hebt. Als je al een beetje kogeltjes hebt lopen opvangen en dat doe je geheid als je op een Locust afloopt, dan is een welgemikte dreun van een Locust voldoende om je naar het hiernamaals te jagen. En reken maar op zo'n dreun als je daar staat te prutsen met het optillen van je chainsaw.

4. Ah..volgende week donderdag gewoon de Mediamarkt enzo checken :),en als het er dan niet is,dan de volgende dag.Vind het wel moeilijk hoor wachten,wachten en nog eens wachten :mad:.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Play-Asia issie nog niet eens te bestellen (alleen Pre-Order) zie ik....of kijk ik nu verkeerd ? :eek:

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vanaf de 13e ;)

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Play asia wel regio-vrij?

8. METALFEAR

METALFEAR Guest

Anders vermeld je even een bron. ;)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    We draaien nu in rondjes :9

De ntsc is zeker weten regiovrij en evt ook wel in USA te bestellen...echter de ntsc-j is nog niet uit en vanaf de 13 te bestellen. Mijn broertje wil ook een exemplaar (ik heb geen geduld :9) van play-asia en ik wil dus zeker weten of ik die ntsc-j dan ook kan bestellen. Uiteraard kan ik de site wel afwachten, alleen duurt het soms dan nog langer (door het bevestigen) en ik wil zsm met mijn broertje co-oppen.

edit:http://www.play-asia.com/paOS-19-49-en-15-gears of war.html

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah mja, dan heb je um nooit voor de Europese release denk ik. Als je nu bij VideogamesPlus besteld dan wel :)

@ joostpolletje : Je moet gewoon de US versie kopen, die werkt schijnbaar op PAL X360's.

11. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik volg gewoon dit forum en ren naar de eerste de beste winkel-keten die ik hier voorbij zie komen waar mensen 'm hebben gekocht... \o/ :+

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe komen fardo en mrx er aan? Dat van mrx i nog begrijpelijk

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Fardo heeft hem weer van MrX ;)

14. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand gow weet te bemachtigen hier posten plz zodat wij mischien ook blij kunnen zijn ;)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nogmaals: het is mij niet te doen om de datum, ik heb er al 1 gepre-ordered. Echter ik moet nog 1 goedkoop voor mijn broertje bestellen en die wil ik zo goedkoop mogelijk.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Verrek als FRS heb gewoon op 17nov krijgt ben ik bang dat ik mag wachten tot na het weekend...

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: de intertoys hier heeft hem nog niet!

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Das vrij logisch tog :) helaas :mad:

ik heb hem van de FRS. Ik had bij dezelfde FRS lofr2 3 dagen eerder. Dus wie weet .. :)
    **hoopt**

19. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De releasedatum is over een week, denk je echt dat ze de game nu al binnen hebben om een week te laten weg rotten :eek: Als je MrX verhaal tig pagina's terug hebt gelezen weet je dat GoW begin volgende week naar verschillende distributiecentrums wordt verstuurt zodat de winkels hem woensdag, donderdag of vrijdag binnen hebben. O-)

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ja... maar het was te proberen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina