Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn probleem is, dat je dan weer van die spray battles krijgt. En dan gaat het er dus om wie het eerst schiet, en niet wie het BESTE schiet.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat vond ik juist wel een leuke oplossing. Nu speelde buitenlevels zich altijd in canyon's af. Nu kunnen ze tenminste ook wat grotere open vlaktes doen.
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ik dacht precies hetzelfde.. als je kijkt wat sommige mensen voor elkaar kregen in halo2 moet dit vast ook wel lukken:emo:
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja, ik zal wel te pesimistisch zijn, want ik heb gwoon hele hoge verwachtingen over H3, over start wapen laat maar zitte :+, ik maak toch wel mn eigen gametypes, en dan spawne we ook met een afstand wapen :)

    over die turrets, vond ik ook een leuk idee, maar ik zou het niet leuk vinde als ze steeds opnieuw dat gaan gebruiken om te verkomen dat er mensen uit het level proberen te dringe, het zou wel fijn zijn als dat tegen superjumpers zou werken, want dat zal er denk ik nog wel inzitte (zelfde engine enso)
    en ja over die mancannon, ik moest ook meteen aan mariokart double dash denke, maar ik dacht dat mense dan niet wiste wat ik bedoelde, dus had ik niet al voorbeeld genome ;), maar een leuk jungle level voor H3 zou me ook leuk lijke :D

    btw ik vond sidewinder en bloodgulch aardig open
     
  5. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het nou aan mij, of lijkt dat level (zie plaatje pagina 29) wel heel veel op Helm's Deep uit Lord of the Rings??
    Zal Peter Jackson wel wat mee te maken hebben gehad :p
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer dat het dus een spray game wordt:'-( Verder dat leveltje met die tekening 2 pagina's trug, dat lijkt gewoon sprekend op Beahc invasion uit RTCW. Daar had je ook van die mortier inslagen en een muur die je op kon blazen en een forward bunker. Vind dit niet erg orgineel verzonnen. Verder moeten ze gewoon de levels zo maken als in halo1 dus niet een turret ofzo die je afknalt maar gewoon goede levels waar je er toch niet buiten kan komen. En waar als je dan toch erbuiten komt je er neit zo veel aan hebt en het voor de rest niet zo giga storend is.

    En even tegen mr. E. in halo1 spawn je niet met het beste wapen!!!!!!! Nogmaals je spawned met een goed all round wapen dat je overal kan gebruiken en als je skills hebt waar je elk ander wapen mee kan killen en altijd een kans hebt. Maar de rocket, sniper, shotgun, plasma rifle en de AR waren allemaal stuk voor stuk beter in de juiste situaties. Dus stop een keer met dat gejank dat de pistol niet eerlijk was, want het is juist eerlijk dat iedereen een kans heeft en dat de beste speler wint.
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed gezegd blackhawk EM :)
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    of kerel, jij stopt met janken, sjeezus, je kan echt zeikken over dat halo 1 zoooooo veel beter was! damn man, ga een leven zoeken of zo. Je geeft bij halo 3 al een ordeel voordat je hem uberhaupt hebt gespeeld. En het is idd waar dat je met de pistol van elk ander wapen kon winnen, betekent dit dan niet dat het, het beste wapen is?

    srry dat ik zo fel reageer maar shit hee, je kan ook overdreven zeiken over een spel.
    PS: schrijf het een x op als een MENING en niet meteen alles als een FEIT.
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer je nou te zeggen dat de pistol beter was dan de rocket of de sniper:confused:
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    LEES
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    sniper was dchtbij slechter dan pistol ja, (tenzij je zieke skills had, maar dat terzijde)
    Rocket was voor verder weg weer slechter, Pistol was gewoon beste all-round wapen (naar mijn mening).
    en je hebt gelijk, ze waren juist, in de JUISTE situatie, drom best all-round wapen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zorg gewoon dat je een pistol en een shotgun hebt. De players die te ver zijn moet je laten gaan :+ Desnoods pak je een rocket inplaats van een shotgun en neem je je eigen leven er ook nog eens bij. Dat zouden de Jappen vroeger doen.
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wil alleen dat de pistol zo blijft als in deel 2. En dat we weer een machine geweer krijgen als in deel 1. Maar ik speel het spel dan ook alleen voor mijn plezier. En dat strandlevel ziet er wel vet uit. Lijkt misschien wel een beetje op die van rtcw maar als je daarover gaat zeuren ben je wel erg ver van huis. Niet zeuren, knallen!
     
  14. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die pistool mag wel wat sterker, Ik ben bijna 2 volle clips kwijt voordat ik iemand dood heb!
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, zijn jullie nog steeds over die wapens aan het lullen. Dit gaat echt al meer dan een jaar zo volgens mij. Wacht nou gewoon eens geduldig af. Het komt heus wel goed met Halo 3 hoor. Damn.
     
  16. Calv1n

    Calv1n BIJNA ZOVER:D

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent echt positief he|:- Daalijk is het weer 1 van de meest online gespeelde games
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja met zon community is dat neit echt moeilijk.. en ik vind halo2 heus wel de beste xboxlivegame maar niet de beste online/multiplayer game die de xbox heeft..
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo zou het wel goed komen.. ik bedoel met halo2 ging het toch ook mis:emo:
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan kan jij niet schieten... (grapje :+)

    Maar ja, over die wapens. Ik vond in bijde games de wapens lekker, speel ook over Live en heb nergens over te klagen eigenlijk. M'n Halo 2 Rank ik wel 3, bij een potje Team Rockets schoot ik perongeluk al m'm naten neer en was ik weer Rank 3... vaag...
     
  20. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat er in Halo 2 teveel overbodige wapens zitten. Needler, Sentinel, Carbine, Covenant sniper etc. Niet dat ze weg moeten, maar geef ze dan wel enige waarde of laat ze iets toevoegen want als ze niet in Halo 3 zitten zijn er vrij weinig mensen die het ook maar enigzins boeit, dunkt me.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina