[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem, en ik ga geen foto's maken of erover vertellen, want dat is zonde van m'n tijd. Wat een flutgame. Oh hij staat nog niet bij m'n gespeelde games want ik heb problemen met de router. Morgen komt er morgen een gast langs die dan morgen mijn router mee neemt en hem dan morgen weer mee terug neemt om hem morgen te installeren. Morgen werkt hij dan weer en morgen zullen jullie dan eindelijk zien dat ik hem gespeeld heb. Als ik het dan nog doe, want waarschijnlijk ben ik er in 2 uurtjes op uitgekeken, bagger spel. (:+)

geef me asjeblieft geen ban, ik wilde alleen ff dannynima herinneren :+

Dit is dus ook niet serieus, ik heb hem niet XD

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Sarcastisch of.....Want anders ben ik bang maatregelen tenemen!! WHY!!! Hoe krijgen al die lui toch die games nu al....

3. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wachten tot volgende week jongens, misschien begin van de week?

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sarcastisch ja :+ moet je ff de spoiler openen (ik heb hem dus niet)

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah je moet je tog ergens mee vermaken die laatste week :+ :D

Zeker wel een beetje vroeg. Ik zou het 3 dagen van te voren nog is proberen :D good luck :) Ik ga tegen die tijd ook op gow pad. :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    NOU dat wisselforum is nogsteeds niet open :mad:

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thjah er zijn dan ook nog niet meer dan ongeveer 40 mensen die hem in nederland hebben.

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mja er valt ook genoeg over te lullen zonder dat we uhm daadwerkelijk hebben vinden jullie niet?:p

9. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0

Ja vind ik ook, iedereen vraagt maar dezelfde vragen aan elkaar terwijl iedereen het eigelijk al weet!
    Ze maken elkaar allemaal gek! :lol: wuahahah

10. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je faalt man, je faalt dik.

11. :: hmr`::

:: hmr`:: chris

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net even 2 uurtjes gespeeld en moet echt zeggen dat mijn ogen bijna uit mijn hoofd vielen, grafisch knalt dit spel echt eruit! Ook het geluid is goed, speel het via 5.1 setje met SW en je weet niet wat je mee maakt, moet alleen ff wennen aan de besturing. Btw als je iemand chainsawt dan geeft het nogal een goed gevoel ;)

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    een illegale versie dan ofzo of toch ergens kunnen kopen?:)

13. :: hmr`::

:: hmr`:: chris

Leuk Bevonden:
    0
  14. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 09 november 2006 - GamePro hield onlangs een interview met Cliffy B, één van de grote mannen achter Gears of War, dé november-topper voor de Xbox 360. Hierin deed hij enkele interessante uitspraken over met name de kracht van de Xbox 360.

Eerst worden hem wat algemene dingen gevraagd, zoals wat hij van Gears of War vindt en hoe hij terugkijkt op de ontwikkeling en het eindresultaat. Pas echt interessant wordt het als ze hem vragen hoe zijn standpunt tegenover de Xbox 360 op technlogisch vlak is.

Hij zegt dat er met name op het gebied van AI en lightning nog veel meer uit de Xbox 360 gehaald kan worden en dat Gears of War slechts het topje van de ijsberg is.

Quote:
    Having worked on Xbox 360, from a technology standpoint, how much more do you think the system can be pushed with future games?

I think there's plenty of room to push and experiment when it comes to physics and AI and real-time lighting. I think we've only scratched the surface of what we can do with gameplay as well as the 360. There's far more potential down the road to do more stuff. As amazing as I think Gears is, and my gut tells me I still love playing it, I think we have a really incredible experience; I think we'll definitely push it further if we get around to dong a new version in the future.

Verder praten ze nog wat over de toekomst van Gears of War en diverse merchandise mogelijkheden, zoals wellicht een stripboek over de game en meer.

bron:www.360only.nl

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War Wisselforum aangemaakt!

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    niettus, ik kan er nog niet in posten.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd ik zie 2 lezers maar bij mij doet hij het nog niet ff de site op nieuws opstarten :p

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Aangemaakt, nog niet geopend :cool:

19. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Wat doe je nou dom gast? Als je hier loopt te lullen over hoe vet de game is en dat je hem al hebt zorg dan ook dat je het lef hebt om men gewoon te vertellen waar je hem vandaan hebt. Zo niet, hou dan gewoon je smoel. Het is al vaak genoeg voorbij gekomen dat je OF moet kunnen aantonen dat je daadwerkelijk een LEGAAL exemplaar van GoW hebt OF je zegt gewoon niets. Ik hoop dat je voor deze zever een OW krijgt.

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Karf :p lol

Hmm kan iemand mij nog iets nieuws vertellen over de game? :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina