Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    De Carbine vereist imo totaal geen skills. Je kan er mee inzoomen, 18x schieten en je schoten zijn razendsnel. Zoom je dus op iemand in, dan is het puur raggen en die 18 kogels overleefd hij heus niet. Niet echt een skillvol wapen dus :b: Dan vind ik de BR een stuk tactischer omdat de schoten minder snel zijn, en omdat je er minder snel mee kan schieten. Of de Brute Shot, waarmee je om hoeken kan schieten en je rekening moet houden met dalende kogels. En okee, de snipers verschillen wel maar laten we eerlijk zijn, verschillen ze echt zoveel om ze allebei in een game te stoppen? Okee, de ene moet herladen en kan sneller schieten en de ander hoeft niet te herladen en je moet rekening houden met het overhitten, maar online heb je toch genoeg aan die 4 kogels van de human sniper (of je moet echt heel scheef zijn) om iemand te killen, en daarna heb je alle tijd om te herladen of er moeten toevallig 4 mensen tegelijk lopen, maar dit komt ook niet echt veel voor ofzo (meestal wel 2, maar aan 4 kogels moet je genoeg hebben als je een clear shot hebt.).
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja, ik ga hier niet mee in discussie, want jij weet DUIDELIJK niet waar je het niet over hebt
    en waarom 2 snipers?? je legt het zelf uit, omdat ze anders zijn
     
  3. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig dat jij niet in discussie gaat omdat ik niet weet waar ik het over heb, terwijl ik juist degene ben die met argumenten komt :confused: En ik zeg juist dat ik 2 snipers nogal overbodig vind, omdat ze haast niet verschillen. Niet dat ik het erg vind, maar in Halo 3 komen er weer bij en dan lijkt uitsorteren me wel handig, aangezien een paar nutteloze wapens het wapenaanbod nogal uit balans kunnen brengen.
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat jij toevallig niet echt op een hoog niveau speelt, zodat je uberhaupt 18 kogels kan afvure, het is erg moeilijk (Vooral op live) om een met een carbine van een br te winne
    en in H2 had je zat nutteloze wapens...
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  5. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar zodra jij iemand zo benaderd dat hij jou niet ziet en hem dan onder vuur neemt, dan is het vrij makkelijk om hem te killen. Daarnaast speel ik op een vrij hoog niveau

    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=Solar Tom

    (gedeelde account met mijn broer. Hij speelt voornamelijk TSnipers, ik voornamelijk TSlayer)
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah :lol: jij bent mn nieuwe held hier _O_
    je hebt hier te maken met de echte hardcore halo spelers. die zijn niet onder de indruk van je stats. jouw niveau had ik zelfs toen ik 1 jaar geleden stopte met actief spelen, en ik ben nou niet heel goed.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    uit deze post kan ik zien, dat jij niet op een hoger niveau speelt dan mij, want jij gaat stats vergelijke, dat was niet echt een goeie keuze

    btw over als hij jou niet ziet, dat geld voor alle wapens, dus dat helpt je ook niet echt
     
  8. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het hele idee achter die stats juist niet het niveau van je spel weergeven :confused: En het maakt mij voor de rest weinig uit wie er van ons beter is (alhoewel dat jou blijkbaar wel interesseerd), ik vind de Carbine gewoon weinig toevoegen en niet echt een wapen waar je skills voor nodig hebt. Meer niet.

    @ Mr.Elk
    Ik bedoel niet zo letterlijk dat ik op een hoog niveau speel, maar dat ik op een hoger niveau speel dan waar Legendary vanuit gaat. Overigens is level 32 voor TSlayer niet echt hoog nee, maar dat komt voornamelijk door het hoge cheatgebruik rond level 35. Ik was een half jaar geleden level 37 (als ik me niet vergis), ben er toen een tijdje mee gestopt en ik ben onlangs weer begonnen (toen we hier een 360 kregen). Mijn level is toen drastisch gedaald omdat ik soms maarliefst 2 levels daalde omdat de tegenstander aan het modden was. Speel daarom nu alleen nog maar BTBSlayer omdat je dan een stuk minder cheaters tegenkomt.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    lacht zich hier dood_O_ :lol: :emo:
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Gaat het nou om Xbox Live stats, of dat de Carbine zuigt?
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    ey hansje.. heel de stats van halo2 zeggen niks meer.. ze zeiden al niks meer toen er voor het eerst gecheat werd.. en dat was volgensmij al na 3 maanden na dat het spel uit was:emo:
     
  12. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de Carbine zuigt, maar blijkbaar wordt je alleen serieus genomen als je gemiddeld op level 40 zit kwa stats :) Maargoed, genoeg gelachen, laat eerst maar eens weten waarom je skills nodig hebt voor de Carbine ;)

    @ Jensss

    Ik wil er voor de rest ook niks mee zeggen maar ik snapte niet waar Legendarisch vandaan haalde dat ik niet op een hoog niveau speelde, terwijl we kwa stats niet eens heel veel bij elkaar vandaan zitten en hij blijkbaar wel vind dat hij wel op een hoog niveau speelt (dan heb ik het over TSnipers en TSlayer, de rest hebben we nauwelijk gedaan)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    omdat hij het niet over zijn LEVEL heeft.. maar over de custom games (mlg-gametypes) die die wint en van WIE.
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Carbine schot is krachtiger (of even krachtig weet het niet precies) als/dan de drie kogels die uit de battle rifle komen. als je met de battle rifle 1 van de 3 mist is er niet zoveel aan de hand en kan je nog aardig killen. als je met de carbine 5-6 schoten op iemands hoofd schiet is hij meteen dood, je kan er in theorie sneller mee killen maar dan moet je wel de skill hebben.

    zoiets volgens mij :)
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Kwestie van richten toch? Ben niet de beste, maar iedereen kan toch wel 6 keer op iemand schieten?

    ik speel ook geen Live, dus ik ben gewend aan mn vrienden die 3x ronddraaien en dan doorhebben dat ik schiet.
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt dan waarschijnlijk ook niet halo 2.1 daar zit een stuk minder auto aim op en dan wordt het best lastig
     
  17. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan kan je ook zeggen minder shills, omdat de Carbine snel schiet (zodra je schiet is een schot meteen raak, bij een BR is dit niet altijd zo, zoals je al zegt) ;) Nouja, het is puur smaak maar ik had een beetje het idee dat de Carbine er alleen in zat omdat de Covenant ook een soort BR nodig hadden, en niet omdat ze het bij Bungie nou zo'n extreem bruut wapen vonden dat veel toevoegde :)

    @ Jensss
    Ow excuses dan. Ik dacht dat Legendarisch het over je online level had ;)
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    ik speel allebei eigenlijk :+ maar met een carbine vind k het wel makkelijk om iemand neer te schieten. maar goed, kheb dan ook geen live.

    ja, kblijf het toch maar zeggen :emo:
     
  19. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    chris, je zit ons wel weer af te kraken hea
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    mag ook wel, je bent slecht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina