1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben ze nu dan wisselforum, de meesten hebben de game nog niet!En hij komt pas donderdag of vrijdag uit zeggen ze?Of komt die nog eerder ;)
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ben ik het mee eens. Maar hij is ook nog dicht he :D hoop dat ze hem nog ff dichtlaten anders wordt er 90% onzin gepost.
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het wisselforum is alvast aangemaakt. We gooien hem zo spoedig mogelijk open. :)

    Even iets anders,

    Praten over de game is gewoon toegestaan, en mensen hoeven niet aan te tonen dat ze in het bezit zijn van een legitieme versie. Ben je al in het bezit van GoW, dan is het leuk als je even vertelt waar je hem vandaan hebt, of een foto'tje post. Tenzij je hier iemand of een bedrijf mee in een vervelende positie brengt.

    Mensen die nu al in het bezit zijn van GoW, legaal of illegaal moeten wel beseffen dat de meerderheid hem pas volgende week krijgt. Let er dus een beetje op dat je niks verklapt.

    Berichten waar een overduidelijk illegaal luchtje aan zit zullen worden verwijderd, en de poster krijgt een OW. Als je hem illegaal hebt houdt dan gewoon je mond erover. Het interesseert werkelijk niemand hoe je eraan komt of waar je hem vandaan hebt. Je hoeft het ook niet te laten doorschemeren in je berichten.
     
  4. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al voor welke prijs MediaMarkt Gears of War gaat verkopen?
     
  5. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de strategy guide... een aanrader?
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL Als Cliffy B zegt dat dit nog maar het topje op de ijsberg is!! En ze nu al overal 9 en hoger geven!! Dan wil ik graag zien hoe een game eruit ziet met vol gebruik van de xbox360!!! Dus gears of war 2 is denk ik in ontwikkeling 8)
     
  7. Zou best kunnen dat Gears of War,dinsdag of woensdag al in de winkels ligt,maar ze nog niet verkopen .Ik kan me nog herrineren dat ik de Elders Scrols of Oblivion al woensdag kreeg,terwijl hij pas officieel vrijdag uitkwam.We zullen zien,maar ik gok nog steeds op donderdag,anders zeker vrijdag :D.
     
  8. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan maar met 8 players maximaal in één lobby, is dus 4 vs. 4 maximaal. Dit vind ik niet echt tof. Ik neig meer naar COD III ,,,
     
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt er geen jota van, maar dat geeft niet, zodra je het speelt ben je toch om, wacht maar af.
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vanaf dan jacht maken op een blonde, niet-gamende verkoopster die denkt dat alles wat binnen is verkocht dient te worden. :+ (wat eigenlijk niet een zo'n raar punt is)
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een leuke zin "Je snapt er geen JOTA van"
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist. Je moet het juiste personeel uitkiezen om te vragen of die al binnen is...
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    gamespot.com geeft de game een 9.6 ik weet niet of het al gepost was. ga nu daar even de videoreview bekijken.
     
  14. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik nou net volgende week beginnen bij een welbekende speelgoedzaak. Dus ik kan wel ff de domme gaan spelen :+
     
  15. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de intertoys in mijn dorp weten ze er echt geen reet van de spullen die ze verkopen, maar daar zal hij dan ook wel een maand na de release date binnenkomen |:-
     
  16. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand een fotootje van de Collectors edition (met inhoud/achterkant) plaatsen? Ik ben echt super nieuwsgierig naar wat ik volgende week zal krijgen. :)
     
  17. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    O jah en als je die plaatjes hierop zet doe het graag in spoilers want ik wil het zlef nog als een verassing houden :D . Dan word ik nog blijer als ik hem zelf voor het eerst ziet.
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah GENIAAL dit:
    Morgen komt de film The Ring op TV op Net 5 om 22:25.
    Morgen duurt het nog 7 dagen tot dat Gears Of War uit komt. Zoek de associatie.
     
  19. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben ze echt over na gedacht bij Net 5 :+
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    En Van helsing om 20:30 ik zie je punt niet :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina