Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    prijzen van gcshop slaan echt nergens meer op. voor 1 euro meer heb ik hem in de winkel (en in sommige zelfs 14 euro goedkoper!)

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat inderdaad die site best wel goedkoop is .. Saint Row verkopen ze daar voor 34,95 en aanbiedingen met redelijk nieuwe games !

maar alleen ik zie niet onder de titel of ie beschikbaar is ofzo :confused:

waar staat dat dan precies ?

3. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik haal de hele tijd 'per ongeluk' al allemaal achievements bij dit spel. Gisteren had ik er drie toen ik de eerste missie uit had gespeeld:

- Complete training
    - Still ticking
    - Conservationist

Net haalde ik in multiplayer opeens ook 2 achievements, terwijl ik in m'n eentje aan het spelen was en er dus niks aan was (iedereen ging opeens weg):

- A War Hero
    - Victory Medal

Beetje zonde van de achievements, maar goed, er zijn er nog genoeg.

Die punten die je voor die achievements moet halen, welke zijn dat nou? de score die bij je naam in de lobby staat, of die bij je stats staat?

En wat doet punish/forgive precies?

4. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mijn vraag nog beantwoorden of er BOTS in de offline-play zijn want dan is dit spel een must-buy voor mij

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    waarom quite mensen zo snel als ze even eentegenvaller hebben, hebben jullie niet steeds last van mensen die vroegtijdig kappen? best wel triest. Maarre we moeten eens met 24 NLers afspreken en ff potje houden lijkt me da bomb :b:

en nee er zijn geen bots, behalve dan in singleplayer mode, maarja das iets anders

6. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij zijn er geen bots, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.

7. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Na lang proberen ben ik eindelijk in een MP-game geraakt! Kheb er dan direct maar een uurtje of 2 gebleven.

Impressies:

Zeer positief! We waren een bepaald moment met 24 en op geen enkel moment was er ook maar enige lag te bespeuren!
    Het klassensysteem is leuk, maar is nog wat wennen!
    Maps zijn enorm groot en dus ideaal voor zoveel spelers!
    Enige spijtige vind ik dat het iets meer arcade is dan CoD2...Het lijkt wat meer op Battlefield vind ik

8. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand meer info over die update

9. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan je daar blijven dan? Bij mij gaat hij na een Ranked game (want daar gaat het hier om) automatisch weer naar het menu. Alleen bij Player games gaat hij achter elkaar door.

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    je geeft jezelf al een antwoord...

11. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad:9 ik heb hem vanmiddag ffe gahaald en ik moet zeggen ik ben er tot nu toe heel tevreden over!
    De moeilijkheidsgraad is wat gestegen ten opzichte van cod2 wat natuurlijk niet anders als positief is.(naar mijn mening:9) Het enige nadeel is dat ik geen live heb en dus niet alles uit de game kan halen maar dat is bij de meeste games tegenwoordig zo:)

12. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ff mun ping checken, en dan online =), edit deze post wel als ik online ga zodat jullie mij toe kunnen voegen voor een game ofzo:)

/edit, een ping van 500 :mad:, /Mod Niet toegestaan op XBW, naja ga het tog proberen, miss valt het nog wel mee :p

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nu een soort van lijst kiezen dus als er iemand weg gaat dat er weer iemand die server kan joinen? Net zoals cod1 op de pc? Of is het als cod 2 op de 360?

14. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Dus hij heeft Player match gedaan? Wel vreemd dat het zo moeizaam gaat dan, want bij Pkayer match gaat het joinen bij mij wel gewoon. Het probleem is bij Ranked matches (of het was toeval dat ik gisteren bij Player match een paar keer meteen in een match zat, sinds toen heb ik alleen Ranked gespeeld).

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    zelfde verhaal hier .

gemailt en geen reactie , ook staat er dat ik al betaald heb en dat de game in behandeling is ofterwel morgen krijg ik hem ook niet :'-(

1e keer besteld meteen laatste keer.

wat een F*cking balle zaak :mad:

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    dat stond er bij mij ook. allen 3 uur geleden is het veranderd in verzonden :) ik hoop dat ik em morgen krijg, en anders zaterdag, maar dan ben ik er niet :confused::mad::mad::mad::mad:

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als hij 's avonds op Verzonden staat..dan heb je 'm de volgende dag binnen. Ze sturen namelijk alles 's middags op, en ze veranderen 's avonds pas de status. Dat doen ze namelijk allemaal in één keer om moeite te besparen! :)

18. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    online is vet! dolle maps gewoon chaos :) , zelfs met de ping die ik heb speel ik gewoon lagvrij\o/

En sorry mod =P had het zelf nie in de gaten dat ik het typte van de vorige post:):

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit is toch ook wel een game die ik moet hebben. Spreekt me meer aan dan Gears of War, ben meer into WOII dan in het afschieten van monsters! :)

(hoe goed GoW dan ook mag zijn!)

20. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond weer ff online zitten spelen. Dit is echt zóóóóóón vette game. Ik kan er echt niet over uit. Gisteren zaten we met 24 Nederlanders te gamen. Zouden ze het land waar je vandaan komt koppelen aan je online match? Zodat je met alleen maar Nederlanders speelt (of zoveel mogelijk iig??) En wat zijn die maps groot hé..... ze kunnen er makkelijk 36 players van maken.
    Ik baal er echt van dat GoW volgend weekend al uitkomt. Te snel achter elkaar. En dan heb ik ook nog Pro Evo 6 liggen. Zowiezo ga ik me deze winter niet vervelen.

Ik vroeg mij ook af waar die update voor was?? Misschien omdat ze voor CoD3 een andere engine hebben gebruikt. Wie weet moet de spftware op de 360 daarvoor worden aangepast?? Iemand wel een idee waarom?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina