Gears of War Wisselforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 9 nov 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mwah, ik zat er nog aan te denken, maar in het topicje in het modhok hadden we dat ook al besproken ;)
    Blijft een goeie suggestie hoor.. hehe:b:
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaah tuurljk dat is zeker zo`n plek waar ik het niet kan checken :D mwaa mwaa. Mare jah de ezel is ook 2 keer uitgevonden he. (die zoog ik ff zo uit me duim maar hij klinkt wel aardig) balen naja ik doe gewoon alsof de thread voor mij is aangemaakt. :cool:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Welke 7 dagen 8)
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok die is dus wel heeeel flauw :mad: ;) :D
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is inderdaad best wel lullig.....Maar dat 7 dagen forum is best wel een goed idee :p Kun je al je emoties ff kwijt :p 8)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die 7 dagen trek ik zelf eigenlijk best makkelijk aangezien in hem niet ga kopen :lol: . 2 en 8 december zijn moeilijker te trekken, maja iedereen veel Plezier met deze game en voor degene die deze game niet boeit is het moeilijk om gasten te vinden die andere games spelen, ik zie mijn hele friendslist namelijk dit spel wel kopen 8)
     
  7. DownfieldMold

    DownfieldMold Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    luitjes ik had even een vraag:de eindbaas is toch RAAM??(duurt met cusual niet echt lang eerdat je daar bent naar mijn mening...) want als dat zo is hoef je noooit tegen zo'n BRUMAK te vechten op casual dan, of moet je wel tegen zo'n brumak vechten op hardcore,insane?? vraag het me af, en hoor t graag als iemand een antwoord heeft!

    /Mod Goiz

    Spoilers added + je antwoord staat in de Vragen thread van GoW
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    er vanuit gaand dat je dat monster bedoelt dat je ziet als je weg gaat van Marcus zijn vader's huis..nee.
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Wanneer wordt het GOW wisselforum gesloten en komt er een Rainbow Six: Vegas wisselforum?
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet.. RB6 is niet origineel meer:) Het is een geweldige game maar niet erg vernieuwend dus geen wisselforum lijkt mij.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als Rb6 net zo populair wordt als GoW dan kan er een wisselforum komen, echter gezien ook de vorige RB games is het onwaarschijnlijk.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even over gears of war.. zit er nog zoiets in als een review. Van bepaalde games laten jullie het wel vaker na. Bij fabel werd zoiets gezegd als: omdat iedereen wel weet hoe goed ie is.. dat is geen instelling:)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad ja! Er waren allerlei stukken over geschreven en afbeeldingen geplaatst enzo, maar geen review. Vind dat nog altijd raar, want van Halo 2 maak je wel een review.
     

Deel Deze Pagina