1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ben nu level 7, maar heb nog geen lag gehad
    En ik koop bijna alle spellen voor online. Met de singleplayer ben je een paar dagen bezig, met de multiplayer ben je maanden zoet

    Die Audi Quotro (zoiets) staat inderdaad niet bij My Cars, maar online kan ik hem gewoon kiezen. Lekkere bak hoor, maar speel meestal met mn Porsche Carrera GT. Daarvan zitten de stats ook bijna helemaal vol (na het tunen)
     
  2. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0

    Juistem. Want ik heb dus zitten zoeken en heb het niet kunnen vinden. Dan denk ik typ dan in 1 zinnetje wat er aan de hand is in plaats van dat wijsneuzige gedoe. Kost minder moeite en je helpt er iemand verder mee.

    @ supremacy: thanks!
     
  3. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nog iemand die hierop nog iets kan antwoorden?
     
  4. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    over die stickers is niet zo moeilijk ... als je een sticker toegevoegd hebt krijg je een schermpje met die sticker erop.. en dan staat onderaan add layer / remove layer en nog wat dingen druk op de knop van add layer en selecteer weer precies dezelfde vynil en plaats hem dan op de andere kant van je bolide en dan ben je klaar.. en zo kun je heel je wagen bestickeren als je da mooi vind. :thumbs: :thumbs:
     
  5. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    DE GETUNEDE (CE) EN SOMMIGE VRIJGESPEELDE WAGENS KUN JE NIET KIEZEN IN JE CARREER, WEL KUN JE ZE ONLINE GEBRUIKEN OF BIJ EEN QUICK RACE

    bij het selecteren van je wagen kies je (door naar boven/benenden te drukken) voor "Bonus"

    kunnen mensen het nu wel vinden als ze terug lezen :+
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Ik heb net even wat foto's gemaakt van me beeldscherm , daarom mindere kwaliteit, met deze auto speel ik nu vrij rondrijden in de career

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Volgende keer flits aanzetten, en dan hand ervoor houden :p Dan heb je scherper beeld, en je ziet geen flits in het beeldscherm. Als ik de nacht zo zie, moet ik denken aan de eerste Underground.

    dat waren nog eens tijden..
     
  8. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    is het zoals underground en most wanted, free-roam??
     
  9. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig om een balance van $1.000.000 te halen voor de Chevy Chevelle SS. maar het is tering moeilijk ik heb nu een camaro getuned, laatste stage allemaal, maar dan had ik uitgerekent dat ik nog niet als ik alle races haal dat ik op 1.000.000 uitkomt, maar ik vind het zo klote dat je als je een race heb verovert dat je dan maar 500 krijgt als hem weer gaat doen.
     
  11. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik het meest goedkoopst krijgen?
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    oke zal het onthouden

    Winkel Prijs Porto Totaal
    zuiderpark-computers € 53.99 € 2.00 € 55.99
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow even met de politie gespeeld :)


    [​IMG]
    Crusher
    Ram 100 police vehicles in a single pursuit while in Career Freeroam 25GP

    [​IMG]
    Public Enemy No. 1
    Disable 50 police vehicles while in Career Freeroam 10GP
     
  14. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    die crusher moet ik ook nog,

    en iemand een idee hoe je die "Head start" haalt. kan op de NFSsite niks vinden :mad:

    of is dat een achiev voor online?
     
  15. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom niemand het eerder bedacht heeft maar een hele makkelijke manier om 50000 per race te verdienen (of 2, weet niet meer zeker) is de laatste race te doen tegen die 3 bosses tegelijk, als je die wint krijg je 50000 en ga je door naar darius, zorg je dat je die verliest, en steeds opnieuw is steeds weer 50000 erbij, niet zo lastig om dan 1 miljoen te halen.
     
  16. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    eeuuhh oeps |:-

    heb ik nu niks meer aan, volgende keer maar dan
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die achievements kunnen me voor de rest gestolen worden.
    Ik speel alleen nog maar online.
    1 X de Career uitspelen vind ik meer dan genoeg.
    Het ging mij er alleen om om de snelle wagens te unlocken in Career zodat ik online een beetje competatief ben. Dat lukt wel, want heb al een paar races gewonnen
     
  18. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    aaight dat ga ik doen, maar je moet in totaal vier races, moet je eerst die eerste twee races doen tegen die 3 bosses en dan verliest van darius in circuit of canyon duel??

    want ik hoef nog maar $100.000 voor de $1.000.000 kaart.
     
  19. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt vanzelf na een race te zien iets van: money earned: 52200 ofzo en dit is na een race tegen 3 bosses, de race daarna moet je verliezen
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Er is nog een makkelijkere manier om easy cash te verdienen, zorg dat je Nikki in je team hebt. Koop een stel dure auto's (je krijgt 10% korting) en verkoop ze weer voor de volle prijs. Ik koop wagens voor 90.000 in en verkoop ze voor 100.000. Dit kost je 2 minuten voor 100.000 cash. :D

    Uitbuiten dus, ik heb nu 3 miljoen en ben elke wagen in het spel flink aan het tunen.
     

Deel Deze Pagina