om ff off-topic te blijven; vind de q-dance feesten nog steeds de beste. Sound niet altijd top, maar in de HMH opzeker wel. Daarbij is houseQlassics één van de beste concepten van Q-Dance (op defQon na, ook weer een persoonlijke mening). Weet niet waar jij van houdt? Ik gok Westergas?? Maar ik denk dat veel mensen mijn mening delen als ik zeg dat ik Q-Dance 1 van de betere organisatie's vind.
nou ik ga ook maar ff off-topic doe het wel 1x anders krijgen we gezeik. HMH blijft een hele mooie,vette locatie maar houseqlassic is wel vet maar de rest boeit me totaal niet. enigste wat ik leuk vond aan q-dance was InQontrol want daar stond een goeie techno line up maar bij q-dance is het allemaal om 1 ding. Hard en BeuQen en je hebt gelijk voor mij blijft monumental het beste organisatie die er is. De line up van awakenings vind ik meestal wel goed(op een paar keer na) maar kwa decoratie en beamshows vind ik hun erg vetjes. het beste blijft altijd Awakenings festival het kan best dat meer mensen jou mening delen maar dat komt ook(in mijn ogen)dat Hardstyle,Hardcore veeeeeel populaider is dan techno iig komt het erop uit dat ieder zijn eigen mening heeft.
mwah ik ben er ook geen voorstander van hardcore.. maar als je wat op hebt kan t leuk zijn ontopic: kut inter, net weer zown gast.. win alle duels van hem tegen adriano maar 1x los en meteen goal. Verder zijn alle schoten van adriano en zlatan zown beetje een goal, of iig gevaarlijk.. slaat werkelijk nergens op
soms zit het mee en soms zit het tegen. waar ik wel altijd op let is als je net begint dan zie je setup voor je formatie ik kijk altijd welke spelers down zijn en welke niet. de meeste die down zijn lopen ook erg traag. ik had 2 dagen geleden een quiter man echt gaar. was ik met lyon en hij met inter ik speelde zijn verdediger weg en hij maakt een tackel terwijl hij laatste man was. rode kaart in de 8ste minuut. en toen ging hij weg. ze moeten bij de update maken zodra iemand weg gaat dat er 500 punter af gaat.
Kleine aanpassing na telefonisch kontakt met Konami hoe ze het nu precies bedoelden in hun Duitse tekst... Off-topic: Dit was mijn 1400e post hier
Beetje jammer... Dat die Update maar gauw komt. In een week mogen we hem toch wel verwachten ofniet Han?