[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. japppie

    japppie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraag

    als je 2 accounts heb en je koopt 12 maanden gold kan je ze dan op alle 2 zetten of moet je 2x 12 maanden kopen

    want ik heb op eentje 1 live gold maar op die andere krijg ik het niet voor me kaar


    kan het het wel en zo ja wil iemand mij het dan uitleggen
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vraag me af wat XNA games zijn, en hoe je die download. Ik zag het staan bij de beschrijving van 'Demos and More', en aangezien je Demos e.d. moet downloaden dacht ik dat ik het hier het best kan vragen. Dus...

    Wat zijn XNA Games en kan ik ze al downloaden? Zo ja, waar?
     
  3. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    @ japppie: Je kunt een Xbox Live code maar 1 keer gebruiken, voor 1 profiel dus.

    @ Willem: Ik weet er niet zoveel van, maar waren XNA games niet van die door gamers zelfgemaakte games?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor de Xbox was het een project, maar blijkbaar is het nieuw leven ingeblazen. Als je op Gametrailers kijkt zijn er ook wat filmpjes van te vinden, maar verder kan ik ook niks vinden.
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    XNA is software waarmee de huis, tuin en keuken games ontwikkelaar aan de slag kan om zelf (arcade) games te maken , deze games zijn middels deze software ook op de xbox te spelen voor test doeleinden.....

    als alles goed is gegaan en men denkt dat de massa er ook wel intresse in heeft kan men deze verspreiden en delen met andere mensen

    er is ook een wiki van :

    http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, m'n Xbox 360 is nu in Duitsland ter reparatie, maar ik heb een probleempje met m'n gamerscore/profiel.

    Afgelopen dinsdag heb ik Call of Duty 3 gespeeld en wat achievements gehaald. Op m'n Xbox 360 stond er gewoon bij dat ik het spel had gespeeld, en m'n gamerscore was ook up-to-date.

    Echter voor mensen uit m'n friendlist en als ik op Xbox.com inlog, staat heel Call of Duty 3 er niet bij, en ook m'n gamerscore is niet bijgewerkt. Terwijl ik wel gewoon de hele tijd verbinding met Xbox Live heb gehad. Ik heb meerdere malen opnieuw ingelogd, maar het maakte geen fluit uit.
     
  7. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb sinds begin maart mijn Xbox 360. Ik heb er verder nooit problemen mee gehad, tot na de herfst-update.

    Op het moment dat ik met iemand in private chat wil( me buurjongen paar huizen verder) lukt dat niet. Ik klik met Y op zijn naam, pagina word dan verzonden, en vervolgens zegt hij dat hij het volgende ziet: het berciht dat ik in private chat wil, dan klikt hij er op. Dan ziet hij mijn naam staan met joning chat, en na een paar seconde verwdwijnd dat weer, en is het over. ( omgekeerd zie ik hetzelfde als hij mij een uitnodiging stuurd)Ook was het onmogelijk online tegen elkaar te spelen. Ik vond dit erg vreemd, en ben toen is andere mensen gaan uitnodigen voor een private chat.Bij de 1 werkte het perfect, bij de ander weer precies dit probleem! ook als ik soms berichtjes zend naar mensen krijg ik een foutmelding in beeld dat het bericht niet verzonde kan worden! allemaal erg vervelend, aangezien ik nu dus sinds een weekje in de problemen zit hiermee, en daarvoor was er nooit wat aan de hand. Weet iemand waar dit aan kan liggen? ( ook kan ik niet online tegen andere mensne bij COD3... ) weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? mischien iets met de router instellingen?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je xbox live test doet wat staat er bij NAT?
     
  9. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal zo wel ff kijken... stel dat er iets fouts staat. Wat moet ik dan doen?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De gegevens posten die ik op de startpost vraag :)
     
  11. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, de NAT staat op stict... hoe verander je dat?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Info posten die ik vraag in de startpost en de tips volgen die er staan
     
  13. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je nou precies? ik heb die test gedaan, alles was confirmed, alleen NAT = Strict.. en dat moet open worden. Hoe doe je dat?
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik heb een probleem.
    Ik kan niet online spelen met CoD3, ik weet niet waar dat aan ligt.
    Maar is las in de Call of Duty 3 [Deel 2] Thread meer mensen last van hebben, en dat het iets met je NAT temaken heeft.
    Mijn NAT staat op Moderate en ik kan gewoon met mijn andere spellen online spelen behalve CoD3.

    Wie helpt.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @leze kan je me de info geven die ik op pagina 1 post 1 vraag... Het vragen lijstje :) Ik kan namelijk niet ruiken wat voor een setup je hebt
     
  16. beatngu

    beatngu Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: NAT blijft maar op STRICT staan
    Welke provider?: DEMON
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 6k/1k

    Modem / Router

    Welk merk router heb je?: zyxel
    Welk router type?: p2602h-61c
    Welke firmware?: 3.40
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: wired

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: veel ppls kunnen mij niet joinen en andersom, voicechat werkt wel
    Wat heb je geprobeerd?: Poorten geforward, 88 en 3074
    Waar stopt de test?: NAT:confused:TRICT

    Volgens vele sites ligt het aan de port forwarding, dit heeft bij mij dus geen effect, maar ik kan ook geen udp of tcp kiezen bij forwarden ofzo

    edit;

    router resets, firmware upgrade, firewall uit, ports geforward, upnp aan

    PARA van die strict melding :) xboxlive is close to pointless met strict nat, 9vd10 games kan je niet joinen
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Kan niet online met Call of Duty 3
    Welke provider?: @Home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Upload 1200, Download 8000


    Modem

    Welk merk modem heb je?: Motorola
    Modem type?: ?
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Geen Idee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows

    Router

    Welk merk router heb je?: U.S. Robotics
    Welk router type?: Wireless MAX g Router
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?:
    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: Moderate

    En dit is niet de eerste keer dat ik hier last van heb, was ook al zo met Call of Duty Finest Hour (XboX).
    Hoop ik is dit een beetje goede informatie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2006
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat maar, heb m'n gamer profile gerecovered, en een paar keer in- en uitgelogd op Live. Is nu weer goed :cool:
     
  19. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, weet iemand misschien hoe het komt dat ik die grote boxen in de Marketplace nooit kan zien, ze zijn altijd leeg bij mij, terwijl op vele screenshots ze zijn gevuld met reclame's over games, etc.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Heb ik ook, dat komt doordat je in het begin toen je je account aanmaakte ervoor hebt gekozen dat je niet up-to-date wil blijven voor het laatste nieuws (ongeveer zoiets was het). Helaas heb ik het ook, mja, ik wil nu wel eens wat vrolijke reclame. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina