[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    die amerikanen spelen hem nu ook al een dag of 5 terwijl hij daar op de 12de pas gereleased zou worden (zondag???)

heb mijn collector's edition bij een viend besteld/ge-pré ordered en verwacht deze ook zeker voor vrijdag hier in huis te hebben.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hij zou 7e gereleased worden in amerika grappenmaker:p
    Ik verw8 uhm zelf op dinsdag en achja als ie wat later komt vermaak ik me nog wel even met cod 3:p

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt, dat er zo veel mensen op een game zitten te wachten. En tja de hype heeft het wel allemaal gemaakt! :)

Vergeleken met halo 2 is dit echt het top punt.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen op woensdag? Ik wil daar 2,50 om wedden dat ik hem dan niet heb!!! :p :mad:

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ben al blij genoeg als Nedgame hem gewoon op de releasedag levert ;)

6. bubu

bubu Guest

ik wed voor 1 miljoen ! Dat niet iedereen hem woensdag heeft.
    net alsof iedereen hem heeft, ik niet ik w8 gewoon even tot 17 nov,

7. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em bij bol.com besteld en zal daar dus op moeten wachten!

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je hem eigelijk bestellen? dan heb je de kans dat je langer moet wachten. als je hem niet besteld dan kan je hem gewoon halen wanneer en waar je hem maar tegenkomt.

9. Meneer47

Meneer47 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is altijd wel een winkel ergens in Nederland die de streetdate breekt bij een game waar zo naar uitgekeken wordt. Als dat eenmaal gebeurt is, dan zijn er altijd andere winkels die zo'n game dan ook gaan verkopen vanwege de concurrentiepositie. Zolang ze maar niet de eerste winkel zijn die de streetdate breekt.
    Het is afwachten of we vóór vrijdag de game al kunnnen kopen, ik verwacht het wel want vooral bij winkels als Intertoys en Bart Smit waar mensen werken die niet veel van games en dit soort regelingen afweten, is er een grote kans dat een of andere medewerker GoW gewoon begint verkopen. En dan is het maar hopen dat de winkel waar je het spel hebt besteld hem vervolgens zelf ook maar gaat verkopen. Ik denk dat er best een goede kans is dat veel mensen GoW al op donderdag kunnen kopen.

Btw, ik vind het ernstig sneaky van het Xbox promo team dat ze winkels daadwerkelijk opbellen en doen alsof ze een klant zijn. ;)

Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deze thread is ook wel makkelijk als informatiebron :+ Dus ook woonplaats vermelden hé 8) :cool:

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    halo 2 was ook gekkehuis, ik was die week toevallig ziekO-)

en ik stond 10 voor 10 bij de deuren van dixons waar ik m besteld had, lagen zo'n 10 mensen in slaapzak en zo'n 30 andere mensen stonden er...

ga morgen ff kijken bij de winkel waar ik mn 360 ook gehaald had(3 dagen voor de offical releas)

12. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk idd dat we hem op zijn vroegst woensdag kunnen scoren. Bij bijvoorbeeld, wat al vaker is gezegd, bij Bart Smit of Intertoys. Omdat dat meestal niet echt mensen die op de hoogte zijn van releases en shit. Gewoon zo'n domme doos die denkt dat wat binnenkomt ook kan vekopen...

13. zållii

zållii VIKING

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, gereserveerd en wel. maandag even ophalen daar_O_

14. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik mijn nieuwe scherm dinsdag of woensdag binnen heb, eerder hoef ik GOW ook niet :)

15. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen geen C.E. tenminste dat konden ze nog niet zeggen. En het is de NTSC versie.

Wacht toch wel tot vrijdag, toch tentamens etc.. dus kan de afleiding niet gebruiken

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom op z'n vroegst donderdag? Ik denk dat de game morgen of anders maandag, dinsdag wel in de winkels zijn, maar misschien nog niet in de schappen... En dan wordt het de kunst om de juiste doos uit te zoeken om te vragen of ze gears of war all verkopen (hebben)....

:eek:

17. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0

Of

Of

18. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op 2 plekken besteld en de bevestiging gekregen dat ik op beide plekken een Collectors Edition kan krijgen.

Wat te doen??

Beide laten komen en 1 verpatsen???
    Of cancellen?
    Zou hij makkelijk verkoopbaar zijn???

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Denken jullie dat FRS de Collectord Edition (van dat Preorder pakketje) eerder gaat uitgeven?

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    FRS en media markt krijgen volgens mij het grootste aantal Gears of wars inverband met meerder winkels overal in nederland ^^ En hun bekendheid!! Maar omdat ze zo bekend zijn en hun reputatie will houden neem ik aan dat ze de game gewoon op 17nov verkopen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina