Welkom in de Gears of War Multiplayer Thread! Bespreek hier alles met betrekking tot de multiplayermogelijkheden van Gears! Informatie: Uitgever: Microsoft Ontwikkelaar: Epic Games Genre: Derde Persoons Shooter Release: 17 november 2006 Site: www.gearsofwar.com XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1141/gears-of-war/ Nieuws items: XBW Hands-on Lees details van Gears of War in interview met Cliffy B Leer meer over het maken van een level in Gears of War Microsoft geeft Gears of War eindelijk een solide datum Main thread
Misschien moet je de video review op Gametrailers.com eens kijken? Misschien de video review op IGN? of Gamespot? Of gewoon de reviews lezen? De algemene GoW thread even doorspitten? Als je een beetje moeite doet kun je binnen 2 minuten zelf het antwoord op je vraag vinden
Ik heb echt al veel gelezen... en gezien... Maar zal mijn vraag specifieker maken... Het gaat mij om 4 on 4 multiplayer en dan thuis met z'n twee op splitscreen online spelen (PuntNL en PuntNL(2) dus in mijn geval)... Heb daar specifiek nog niks van gevonden eigenlijk....
Zoals ik al reeds eerder heb gezegd. Dat is niet mogelijk je hebt 2 apparte Gamertags nodig. Ik ga vanvond even kijken of je met een silver account ook on-line kan gamen
Maar aangezien een vriend niet op jouw xbox 360 kan inloggen met zijn gold account van thuis, maakt dat het dus vrijwel onmogelijk! Kan het ook niet unranked... Net Als bij GRAW? Ik hoor het graag van je fardo.... Zou het echt raar vinden als er geen guest functie in zit...
Ik heb gezien dat als je singeplayer speelt en local coop doet dat je dan met splitscreen werkt geld dat ook voor op xbox live ?