Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het spel is echt heel erg gaaf, maar hij loopt in mijn ogen te vaak vast.

2. bubu

bubu Guest

Nou aardig wat bugs,
    -vastlopers.
    -grafische fouten.
    -Problemen met live.
    Sjonge jonge !
    we moeten toch maar eens op een update w8e!

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Mhh ok ik heb hem dan en de single player is echt vet alleen multiplayer lukt gewoon inet ! zelfs een invite joint ie niet en zegt ie: no sessions found! :confused:

én als ikd an weg wilt en kom op het scherm:

Xbox Live
    Local Xbox
    system link

dan gaat ie gelijk weer zoeken !

en voor de update vanmiddag had ik dat niet, en niemand weet dat er een update was :confused:

4. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies datzelfde probleem :confused:. Mjah Gister kwam een vriend met zijn cod3 want hij had hem in de winkel gekocht, toen is cod3 upgedate en kon hij niet online, en nu heb ik die van mij gekregen (Gcshop) en kan ik ook niet online

5. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    ooww mooi jdat jij dan ook die update hebt (iig dan weet ik dat ik niet de enige ben!)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik had die update ook. Maar een geweldig spel alleen is veteraan zo heerlijk frustrerend, sjees :9. Level 3 lijkt onmogelijk :eek:

7. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, multiplayer is best vet. Alleen ik heb heel veel last van het feit dat ik bijna geen geluidseffecten hoor. Ik hoor nauwelijks het motorgeluid van je tank/auto/motor, en ik hoor het al helemaal niet als er iemand op me schiet. Ligt dit aan mij of hebben jullie er ook last van? Bij CoD2 hoorde je alles veel duidelijker.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kon je play invite niet accepteren vanwege een vastloper. :'-(
    Moest teveel opnieuw doen, dus heb hem even uitgegooid.
    Verder wel een topgame.

9. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij dynabite gekregen voor 61 eurie. Ik moet zeggen ik vind de game echt tof. Multiplayer is ook leuk alleen had ik net 1 of andere bug dat ik steeds bij me respawn door het level viel en ergens bleef zweven zoals de spec mode op de pc.

10. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat sommige mensen wel online kunnen en andere weet niet echt raar :confused:. De mensen die ook online kunnen spelen hebbe jullie al die update gehad?

11. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kreeg hem gelijk in het begin. Ik moet wel zeggen heb pas 3 mappen gespeeld en voordat ik genoeg mensen heb voor een game moet ik wel een hele tijd wachten , dat vind ik wel minder. Voor de rest is het echt leuk, ook met de kits. Die sniper is ook leuk, hij kan nu airstrikes droppen ;)

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Is wel goed :). Laten we volgende keer wel een leuke kamer maken. Zonet met JeePee was het geniaal. Hij in het karretje en ik met een te dikke gun achter op het wagentje. Echt te humor 8). We hadden wel maar 9 man in de kamer, was wel jammer maar het was leuk. Stond natuurlijk bovenaan \o/

13. JeePee

JeePee Guest

Ik kon de verleiding niet weerstaan, en heb de game toch maar aangeschaft :) Gelukkig maar, want hij is echt gaaf _O_ De gameplay is heerlijk verfijnd, en de actie en graphics zijn fenomenaal!

14. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    had iik ook |:-
    en bij ranked match staat er 3 jaar waiting for players maar er gebeurt niks

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja, dat had ik ook. Toen maar in player match een eigen server aangemaakt. Kan ook totaal niet joinen, bagger zooi :eek:

16. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je net als bij cod2 nog splitscreen spelen?

17. bubu

bubu Guest

tuurlijk! iemand enig id wanneer we een update kunne verw8en??

18. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    er kwam net ineens een paars blokje naar benede vallen op me scherm :)

19. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem net ook weesten halen wel voor 70€ met psoter en nog ene dvd erzo bij gekregen van COD3 ik heb dan ook de limited edition van gears of war bestelt :p kheb de laatste limited bestelt hihi :p

20. bubu

bubu Guest

gistere had ik btw egt iets SUPER VAAGS!

opeens 1 fps of lager!!!
    En super vaag geluid, heb maar snel mijn xbox uitgezet!
    nog nooit meegemaakt !
    hetzelfde geluid als dat je je mobiele telefoon met luidspreker tegenover een andere mobiele telefoon met luid spreker hebt!, Oftewel een Zwaar hoog KUT geluid!..
    probeer maar eens,

Belle naar een mobiel en dan opneme allebei op luidspreker en dan tegenover elkaar houde! GAAT HAARD!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina