Als je wél naar voorheen kijkt, dan zie je dat het minder is, maar begrijp je ook dat er steeds meer xboxen bijkomen, en dus steeds meer (absoluut gezien) klachten. 5% van 6M is een aanzienlijk aantal klachten (val me niet aan op dit getal, dit is wat ik me kan herinneren
). De helpdesk groeit niet proportioneel mee, dat is met ALLE helpdesks zo, dat gaat gewoon langzamer)Sterk achteruit gegaan...dat weet ik niet. Vraag me echt af in hoeverre dit incidenten zijn of dat dit overal gebeurt.
En ja, je kan die accenten ervaren als minpunt aan de service, maar is imho onterecht. Je hoort natuurlijk niets over de mensen die wel goed NL praten. Ik wil alleen even het beeld nuanceren (waarom, geen idee, zo ben ik
). Het gaat erom dat, als je een ervaring hebt met de helpdesk, je wel even kritisch moet nadenken over wat wél en niet te generaliseren valt naar de hele helpdesk.
Labels te laat, te lange reparatietijden, lange wachttijden aan de lijn. Dat zijn imho zaken die verbeterd kunnen worden. Een enkele minder verstaanbare medewerker, is gewoon gewoon té incidenteel. Tenzij een meerderheid van de klachten natuurlijk gaat over de taal, wat ik tot nu toe niet heb gezien, noch zelf heb ervaren.
En je zegt dat het niet gaat om het niet moeilijk doen met 360's terugnemen...maar das dus precies wél waar het omgaat. DAs een essentieel onderdeel van de return-service, doen ze moeilijk, of kan praktisch iedereen zn 360 opsturen (wiens schuld het dan ook is). Gewoon iets genuanceerder ernaar kijken.
Niet tbh van MS, dat is niet zo boeiend, maar juist voor de mensen die nog in aanraking moeten komen, wijs ze op nadelen, maar ook op voordelen.
Klik om te vergroten...