Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dan had je liever moeten zijn in het spel, je had die gast niet moeten sniperen en ook je baas niet dood moeten schietn.
     
  2. snellejelle

    snellejelle Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben misschien dom ofzo, maar in het level waar je dat microfoontje moet planten op die tafel in die kamer met die lasers, zodra ik die mic plant moet je snel maken dat je wegkomt. terug in die schotten daarboven ofzo? maar ik wordt steeds gezien! ik kom niet op tijd weg? ook al kom ik in zo'n schot te zitten, dan nog zien ze me. klim ik naar boven, zien ze me ook?!

    wat doe ik verkeerd? moet ik me ergens anders verstoppen en zie ik iets over het hoofd? ehct serieus ik heb het al zeker 50 keer opnieuw gedaan. begin me er echt aan te irriteren!

    HELP!
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het microfoontje hebt geplaatst moet je jezelf weer omhoog hijsen. Blijf daar gewoon aan die buis hangen en wacht tot het gesprek voorbij is. Emile zal contact met je opnemen en zeggen dat hij je in de parkeergarage verwacht. Dan lopen ook de laatste mensen uit de ruimte en kun je je naar beneden laten zakken/vallen. Dan kun je de kamer uit (waar de mensen ook heen gingen) en via die route in de parkeergarage komen. Succes!
     
  4. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, volgens mij is het leuker om een lage stealth score te halen dan een hoge!
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    en je benen ook ophijsen!
     
  6. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds kort en ik moet zeggen: Wat een vette game! Meeslepend, vette graphics, goed verhaal, fantastisch. Heb net de 1e (echte) missie gehaald (het schip). En dan die moves, geweldig. Lui over de reling trekken, onder het ijs trekken.. m8ig. :)
     
  7. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    My thoughts exactly :)

    Daarom denk ik niet dat DA mijn ding is...

    Misschien toch maar inruilen voor COD3 ofzow :eek:
     
  8. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is ook weer stylish als je alles op 100 procent hebt en daar ben ik nu mee bezig en is best wel tof. Wel jammer dat je dan af en toe wat vertrouwen moet inleveren maarja, ieder voordeel heb z'n nadeel.
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  10. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er inderdaad veel vetter uit :confused: hoe kan dat nu?
     
  11. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh, mag je niet eens knockout slaan? WTF :p
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Gemaakt door Ubisoft Montreal (Splinter Cell 1 (de beste van de serie wat mijn betreft) en Splinter Cell Chaos Theory (Wat dat betreft ook weer beter als pandora tomorrow) )
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet als het ware onzichtbaar blijven. niemand mag weten dat er ooit iemand hun geinfiltreerd heeft. als je informatie wil kun je dat nu dus niet krijgen dmv iemand ondervragen.
     
  14. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    DUS AL DIE FILMPJES VAN DIE TREIN EN SHIT IN DE SNEEUW IS VAN DE 1E XBOX!!! FUCKING HARD GENAAIT.

    En het ziet er inderdaad cooler uit! Godverdomme...
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  15. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja.
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom dan? wat was de reden om de 360 minder te geven terwijl het meer aan kan?
     
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox versie heeft gewoon iets andere storyline. De missies op de 360 zijn echt een stuk indrukwekkender neem dat maar van mij aan. Wat ik echter wel jammer vind is dat je nu dus in totaal iets van 6 eindes ofzo hebt met alle verschillende eindes van 360 en xbox versie bij elkaar. Hoe weet ik nou dat splinter cell 5 straks begint met hoe ik ben geeindigt? Ik wil namelijk geen terrorist sammy zijn.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik me niet vergis heeft bijna elk einde wel dezelfde afloop.
    BTW: ik vind de gewone XBOX versie er wel 10x dikker uitzien :'-(
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  20. theebag

    theebag Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn 360 is het spel al 2/3 keer vastgelopen, dit gebeurde tijdens het laden naar een volgende level. Is dat bij iemand anders ook al gebeurd ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina