1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    IGN's cijfer voor Resistance:
    Er is ook een video review.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Genji: Days of the Blade krijgt een 6.4 bij Gamespot. :eek:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Matige games verdienen matige cijfers, dus waarom de :eek: ?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik dacht Genji: DotB heel erg goed zou zijn, veel mensen waren er over te spreken.

    Wow, Ridge Racer 2 krijgt een 9.0? Zo, die wil ik wel eens spelen op de gameplay. :) (*Denkt aan het gemonteerde filmpje van wii60, Riiidge Racer :D)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    IGN geeft de game ook maar een 6.0, dus moet het wel een matige game zijn. (zie je ook als je de reviews leest, de gameplay is gewoon niet zo goed)
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er zeer goed uit motorstorm maar tog vind ik dat pgr3 niet moet voor onder doen.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is uw mening natuurlijk. Maar ik vind het er veel beter uitzien dan pgr3(mijn mening:D ). En om dan niet te spreken om de zaken die erbij komen als modder, realistich schademodel, spectaculaire crashes, veel meer voertuigen op het scherm(en niet alleen auto's), en noem maar op...
    Maarja, die 2 games kan je eigelijk niet vergelijken met elkaar...

    ps: Maar misschien ziet forza 2 er uiteindelijk nog een stuk mooier uit, kan ook natuurlijk...
     
  8. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    waar GT5 dan weer keihard overheen gaat..
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de nieuwe 1up aflevering vind ik toch wel dat ze een beetje tegen de PS3 ingaan, ze zeggen: Motion controlling is matig en wat mij het meeste verbaast dat de games er echt slecht uitzien op geen HDtv terwijl ze op een HDtv er schitterend uitzien.
     
  10. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ff ongeveer 5 uur lang op de PS3 mogen spelen. Ik heb o.a. Ridge Racer 7, Genji, R:FoM, MotorStorm, Tony Hawk, Marvel Ultimate Alliance, Formula One Championship Edition gespeeld.

    RR7: Ontzettende mooi graphics en geluid, maar de game voelt voor mij te kaal aan. Tis net sex hebben zonder klaar te komen. Het speelt fantastisch maar op den duur word je flauw van al dat slippen door die bochten heen. Qua content zat het wel snor. Ontzettend veel keuze en erg uitgebreid.

    Genji: Vrij kort gespeeld (15 min). Game zag er goed uit maar je moet er van houden. Daarnaast vond ik de camera wel irritant af en toe. De intro/filmpjes tussen door zagen er adembenemend mooi uit.

    R:FoM Lekkere shooter. Heel erg mooi, goed sfeertje, wapens zijn tof en de effecten in de game zijn ook heel erg mooi uitgewerkt. Gameplay voelt een beetje standaard aan, maar online gaat deze game helemaal geweldig worden.

    MotorStorm Toch wel mijn favoriet van de games die ik heb mogen spelen. Het speelt zo lekker weg en de graphics zijn echt ongelooflijk mooi. Gameplay steekt goed in elkaar en houd je steeds scherp. Geweldig hoe de functie is om mensen van de motoren af te beuken door middel van de controller. Beweeg de controller een paar keer snel na links en de bestuurder zal proberen om na links te beuken. Daarnaast zijn de crashes en schade modellen echt top. Over online functies ook al de nodige dingen over gehoord. Gaat helemaal top worden. Must-have als je de PS3 gaat halen.

    Tony Hawk & Marvel: UA
    Leuk maar niet mijn type soort games. Graphics zien er goed uit en over de gameplay kan ik weinig zeggen. Te weinig gespeeld en geen interesse in.

    F1:CE
    De effecten. _O_ Regen die ontzettend mooi ovoer het beeldscherm loopt, snelheid, warmte die van de motoren af komt. Verder ziet het er echt geweldig uit en de gameplay steekt ook weer goed in elkaar.

    Console
    Mooi kastje natuurlijk. Regelmatig heb ik ff met me handen gevoeld hoe warm die is... en dat valt goed mee. Warmte heeft het beestje goed onder controle. Het hoofdmenu en functies zag er top uit.

    Controller
    Als je in je handen gedrukt krijgt denk je van... Jeetje wat licht! Trigger werken werken echt goed. Speelt stukken beter.

    Mochten er meer vragen zijn. Stel ze maar!

    Dan heb je nog niet eens de nieuwe code gezien. Deze screens zijn van de demo versie van TGS. Die ziet er al verdraaid mooi uit maar de nieuwe code is nog mooier. _O_

    Ik hoor veel mensen zeiken over: Geen snelheids effect... blablabla. Heb jij dan wel es ooit met 300 km/u door een woestijn gereden? Tevens ga eerst es de game spelen voor dat je commentaar geeft.

    Geloof me. Het gaat echt hard... Probeer jij je auto/motor maar eens fatsoenlijk op de baan te houden. Is nog een hele opgave als je voor het eerst speelt.
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hoe weet jij dat nou? Mag ik je glazen bol anders even lenen? :emo: _0/
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ziet er erg mooi uit, alhoewel Tony Hawk: Project 8 er iets minder gelikt uit ziet dan de versie van de 360. Formula 1 en Ridge Racer zien er erg mooi uit!
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ziet er mooi uit. Alleen begrijp ik die gast niet die een ps3 haalt en dan alleen NFS:carbon =(
     
  15. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit :)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    F1'06 *kwijl kwijl* :9
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Die screens zien er idd erg mooi uit :cool: :)
     
  18. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Eigenlijk heb ik alleen commentaar op deze:

    [​IMG]

    Dat lijken wel plastic poppetjes :eek:
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben allemaal hun mond open :+
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    @SM Door het zweet ja nou ik vind ze eigenlijk heel erg echt lijken die gezichtsuitdrukkingen al :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina