Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij centrum en bloemendaal maar sta bij beide 9e :mad:

Is die gameplayer die zaak waar is die k*tzaak zat (gameshut dacht ik)? Als je daar wat wou vragen zaten die zaadjes gewoon te kaarten (Warcraft, Pokémon, Magic of K3 geen idee)

Is die overgenomen?

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, gameplayers heeft gameshut overgenomen. Het personeel van gameshut is gelukkig weg, dat waren inderdaad trieste lui.

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nice pics falcon!

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ziet er goed uit, ook de verpakkingen zijn mooi ontworpen tbh :)

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Op gamespot kan je nu live footage checken (een Wii-marathon). Daar juist was het Zelda: TP (wat was dat lachen om die mannen bezig te zien), ik Daarna hebben de de backwards compatibility geprobeerd waarvoor je dus een GC controller nodig had (of zo'n classic controller). Nu zijn ze Madden aan het spelen (ziet er ook wel leuk uit met de Wiimote).

EDIT: Het is al gedaan :mad:. Spijtig dat ik het niet van het begin heb gezien (maar ik heb tenminste toch Zelda kunnen zien :D). Hopelijk zetten de video gewoon online.

Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik heb net de nieuwe Call Of Duty 3 trailer gezien, maar wat me opvalt is dat ze eigenlijk bij het shooter-gedeelte (dus niet in voertuig) helemaal niet draaien. Dit doet me niet echt goed, aangezien het draaien dus net als in Red Steel misschien wel een probleem zou kunnen zijn en ze dit dus proberen te verbergen in de trailer.

Ik hoop van niet.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De berichten over COD3 op de Wii zijn sowiezo niet al te positief. Ik lees vooral dat het een gedowngrade port is met een Wii besturing, die niet goed is uitgewerkt.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dan is het ok. Maar het grootste probleem met Red Steel is dus ook het draaien. Dit zulleen ze vast wel verbeteren in de latere generaties, maar het is toch een groot minpunt als ze dat niet op een of andere manier goed krijgen.

10. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sta daar gelukkig maar 29e op de lijst!! hahah

Maarre even over Cod3.. Dat zijn voor mij niet de games waar ik een Wii voor koop. Die speel ik liever op me 360. Het gaat mij echt om de inovatieve games en natuurlijk de bekende franchise games zoals Zelda...Die moet je gewoon hebben als Nintendo-fan.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik wil het niet voor je verpesten, maar de geruchten gaan dat bij een grote retailer in Nederland alleen maar rond de 30 Wii's komen per filiaal.

12. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook de grap....:confused:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    oooh, was het een grap? ok, dan

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Virtual console games die in 2007 komen (volgens IGN):
    Maar zou dit alleen voor de VS zijn? Ik hoop van niet

15. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat draaien lijkt mij dus ook helemaal niet goed werken. In ieder filmpje dat ik gezien heb, gaat het ontzettend traag. Tevens staat de cursor tegen de linker of rechter kant van het scherm aan, wat het draaien en schieten tegelijk volgens mij aardig lastig maakt. Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon de oude standaard hebben gehouden wat betreft rondkijken, dus gewoon een statisch wapen dat automatisch meegaat met het blikveld dat je bestuurt.

Maargoed, de praktijk moet maar uitwijzen of het werkt. Ik ga hem alleen niet kopen. Maar dan meer omdat het mij los van de besturing, een standaard shooter lijkt. Zonder de innovatieve besturing had niemand deze shooter opgemerkt.

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    mischien als je de sensivity op sneller zet?

17. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het draaien wel sneller gaan ja. Alleen staat je wapen nog steeds tegen de zijkant van het scherm. Als dat echt zo handig was, waarom hebben ze dat dan niet bij pc shooters? De wii-mote is in feite een muis, alleen dan in een 3d omgeving. Ik moet er niet aan denken om met Unreal Tournament op de pc, mijn crosshair steeds naar de zijkant van het scherm te brengen om te draaien.

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Nee oke daar heb je een punt.. maar in sommige games op de pc is dat wel het geval..

19. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met PC shooters is het niet nodig omdat je met de muis 360 graden snel kan draaien door de muis even op te tillen en weer verder naar links te bewegen. Met de afstandsbediening kun je geen 360 graden draaien met je hand, dus hebben ze dit op moeten lossen met een onzichtbaar "vak" in het scherm. Als je buiten dit vak richt draait het scherm die kant op. Binnen het vak kun je de cursor zelf richten. In Red Steel is dit vak overigens bijna het hele scherm volgens mij.

20. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    wil je niet teleurstellen ofzo maar verwacht maar niet dat een land als nederland 30consoles per winkel krijgt..
    Hoop het natuurlijk wel voor jou maar als je logisch nadenkt zal je snel tot de zelfde conclusie komen als mij..

het zal met de wii netzo gaan als met de xbox360, xbox,ps2 en gamecube..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina